czwartek, 2 maja 2013

mały haul i co mnie denerwuje

Hej :) 

Jak tam majówka :) ?
My siedzimy za miastem, szkoda, że jest chłodno i nie ma słońca. Chętnie bym poleżała na ciepełku.

Planujemy też wyjazd na tydzień nad morze w połowie czerwca ze znajomymi :) 





Wiecie co? Denerwuje mnie podejście niektórych..Co jest złego w tym, że wzięłam udział w konkursie?
Mam jeden rower, nie dwa jak twierdzi kilka z Was, może wiecie lepiej :) 
KAŻDY MA PRAWO wziąć udział w tym konkursie, każda z dziewczyn, które się zgłosiły MA JUŻ ROWER. Więc o co chodzi?!
Zmuszam Was do czegoś ? Tylko poprosiłam. Głosowanie na mnie jest DOBROWOLNE.
A w komentarzach czytam, że Was wykorzystuję. O to chyba chodzi w konkursach, żeby prosić znajomych o głosy, tak samo mam prawo prosić o to swoje czytelniczki. Wasz wybór czy zagłosujecie. Tak samo żałosne jest zwracanie mi uwagi, żebym zrobiła rozdanie.
Przykro mi, naprawdę. 


Ostatnio pokończyło mi się kilka kosmetyków dlatego też wybrałam się na mini zakupy :)



w Hebe kupiłam : podkłąd z Essence Stay all day - ulubiony! ~16 zł
i korektor z Eveline pod oczy ~ 12 zł


skończył mi się krem nawilżający. 
miałam kupić kolejne opakowanie Cetaphilu ale stwierdziłam, że kupię tańszy krem antybakteryjny i mimo wszystko bardzo dobrze nawilżający. ja kupuję go w zielarni.


w zielarni kupiłam także glinkę białą :)




maść ochronna z witaminą A na przesuszone miejsca :) 
uwielbiam
apteka ~ 3 zł

  mniam!

a przed chwilą wypiliśmy domowy jogurt z malinami. pychota!







53 komentarze:

  1. Ile kosztowała ta glinka ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zajść do zielarskiego i poszukać w końcu białej glinki

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jak miło:) oglądałam twoje filmiki na yt i nie wiedziałam, że masz bloga. z pewnością będę czesto wpadać, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. a nie truskawkami:)? uwielbiam takie domowe jedzonko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :) jogirt z malinami a truskawki na deser :D

      Usuń
  5. Gosia nie przejmuj się, ludzie są podli i zazdrośni, dlatego pisza takie głupoty zanim przemyślą... ;/
    a co do zakupów to kusi mnie ten krem pichtowy, tylko nie moge nigdzie go dostać:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co się przejmować takimi opiniami...

    OdpowiedzUsuń
  7. ZABIĆ HEJTERÓW ;) Oj ale mnie korci ten podkład z essence, ale troszkę obawiam się tej kolorystyki... dopasowuje się do koloru skóry? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam. Też chciałam się na niego skusić, ale kolory mnie troszkę przeraziły... najjaśniejszy wydawał się sporo za ciemny.

      Usuń
    2. tak, rzeczywiście najjaśniejszy powinien być 10 a jest o wiele ciemniejszy od 20 dlatego też ja używam 20, który jest najjaśniejszy :)

      Usuń
  8. A mam pytanie czy ten korektor można kupić np. w Naturze czy Rossmannie? Bo u mnie nie ma Hebe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam go w Hebe w szafie Eveline ;)

      Usuń
  9. Hej, mogłabyś napisać do jakiej zielarni zaglądasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiedz mi, jaką masz cerę? Bo zastanawiam się nad kupnem tego podkładu, ale nie wiem czy sprawdzi się dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam cerę mieszaną z niedoskonałościami do przykrycia :)

      Usuń
    2. to tak jak ja. a podkład długo się trzyma na twarzy? po jakim czasie mniej więcej wymaga przypudrowania? :)

      Usuń
    3. ja od razu go pudruję mąką ziemniaczaną, w ciągu dnia nie robię poprawek i trzyma się rzeczywiście bardzo długo, ale ja nie dotykam twarzy więc może też to ma na to wpływ ;)

      Usuń
  11. heh, ludzie zawsze się do czegoś przyczepią ;/ ja tam zagłosuję na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dzisiaj również miałam maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta maść z witaminą A jest świetna! używam jej zawsze, gdy dopadnie mnie katar, smaruje nos i jest super nawilżony :)

    a na glinkę też muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak maść z witaminą A jest genialna na takie rzeczy :)

      glinkę również polecam :)

      Usuń
  14. w końcu musze kupić sobie ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo popieram branie udziału w wszelakich konkursach, kto nie próbuje ten nie wygrywa, to naturalne, że chce się mieć coś dobrego, lepszego od tego wcześńiejszego... a ci co się czepiają o to niech najpierw spojrzą na siebie i dopiero od innych zaczną wymagać, nikt nikomu nie broni brać udziału... uszka w górę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam glinki rosyjskie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. używam podkładu z Essence i jestem całkiem zadowolona, szkoda tylko, że nie matuje dłużej

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uwielbiam tez podkład z Essence Stay all day ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej Gosiu!

    mogę liczyć, że zrobisz test tego podkładu z essence, taki jak robiłaś dla rimmel match perfection? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad jego kupnem, ale mam wątpliwości czy aby na pewno się u mnie sprawdzi:)

    Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :) postaram się nagrać filmik po weekendzie :)

      Usuń
  21. o widzę że kupiłaś mój ulubiony korektor:) ja niestety nie mogę go dostac w pobliżu od paru miesięcy.. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. http://goniaroniaa.blogspot.com/2012/08/nowy-rower.html

    To w końcu ile masz rowerów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden. tamten post był pisany w zeszłe wakacje więc chyba mogłam się tamtego pozbyć ?

      Usuń
  23. Gdybym miała tak popularnego bloga jak Ty rowniez poprosilabym o glosy! W ogole joe przejmuj sie takimi komentarzami, bo sa one oznaka tylko jednego: LUDZKIEJ ZAZDROSCI:)

    Musze sprobowac tego kremu pichotewego:) ja uzywam la roche posay effaclar duo i mat, czy moze orientujesz sie w ich tanszych odpowiednikach??:) buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziwne, że ktoś Ci zarzucił, że jak masz jeden rower to nie możesz brać udziału w konkursie... ludzie są...dziwni:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety, ale to prawda, trochę wykorzystujesz nas do swoich celów, ale cóż...
    Do tego mogłabyś zacząć ubierać się w różnorodne ubrania, nie ciągle róż i pastele. Przez to ma się wrażenie, że ciągle chodzisz w jednym i tym samym.
    Ciągle masz również te jasne usta- zmień to. Podkreśla to żółty kolor Twoich zębów. A myślę, że dobrze byś wyglądała np w czerwonych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIKOGO DO NICZEGO NIE WYKORZYSTUJĘ!

      ubieram się w to co mi się podoba i w czym czuję się dobrze. mam bardzo dużo innych kolorach ale w nich nie czuję się dobrze.
      mam różne szminki i jasne lubię najbardziej. w czerwonych nie wyglądam korzystnie. jakiego koloru bym nie miała na ustach będą komentarze, że źle w nich wyglądam ;)

      Usuń
  26. uwielbiam firmę essence :) polecam np lakiery do paznokci z tej firmy :) ludźmi się nie przejmuj, zawsze znajdzie się ktoś komu nie będzie nic pasowało, keep calm i rób swoje! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również bardzo lubię essence ;)

      dokładnie, nie da się wszystkim dogodzić:)

      buziaki:*

      Usuń
  27. Te żale, że nie ma rozdań mnie rozwalają! No błagam przecież wchodzicie na blogi dla przyjemności, a nie żeby wam ktoś za to płacił! A jak np oglądacie jakiś program w telewizji, to żądacie za to nagród??
    Gosia was wykorzystuje?? No tak przecież stoi nad wami i pod groźbą straszliwych tortur kaze wam na nią głosować....
    Ach..... Co za ludzie:/
    A Ciebie Gosieńko pozdrawiam i życzę powodzenia w konkursie (mam nadzieje, że wymyśliłaś skuteczne tortury dla czytelników ;) ) :*

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie należy się tym po prostu przejmować :)

      Usuń
  28. Haha padłam jak przeczytałam komentarz w co masz się ubierać i jaką szminkę masz nosić..i dlaczego takie komentarze piszą Anonimowi?? Jeżeli masz odwagę komuś mówić swoje zdanie miej odwagę pokazać kim jesteś. Ludzie są zakompleksieni i śmieszni.
    No ale wracając do rzeczy. Miałam tą maść z witaminą A. Jestem fryzjerką i kiedyś w pracy miałam takie produkty , które sprawiły że skóra między palcami była tak sucha, że aż popękana. Ta maść mnie uratowała:)
    Ps. Bardzo piękna z Ciebie kobieta. Podoba mi się tu. Obserwuję i Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa :*

      Cieszę, że Ci się u mnie podoba :)

      Usuń
  29. Gosiu, jak sprawdza Ci się ten korektor? :) Koniecznie daj znać czy jest ok :)
    Pewnie to pytanie już było, ale nigdzie nie widziałam: w jakim programie obrabiasz zdjęcia?
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Maść z witaminą A używałam kilka razy i rzeczywiście bardzo dobrze się spisuje :D Tania i dobra ot to moje małe zdanie ;)

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  31. nie przejmuj się Kochana :) głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie przejmuj się:) Twój blog jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *