poniedziałek, 27 maja 2013

moja lakierowa propozycja na lato :) i powrót na YT?


Hej ! :)

Pogoda już mnie dobija,od kilku dni pada i pada..
Gdy tylko pogoda się poprawi wracam ze strojami dnia :)

Dziś moja propozycja lakierowa na lato - moje ulubione lakiery
Wiecie, że lubię kolory neonowe i pastelowe. Nie przepadam za klasycznymi kolorami na pazurkach. 
Nie pamiętam kiedy miałam w swojej kolekcji czerwony lakier albo frencz.

pistacja - golden rose
różowy neon- lemax
nibieski - miss sporty
koralowy - revlon

a i mam jeszcze jedno pytanie do Was.
Co Wy na to żebym powróciła z filmikami na YT?













44 komentarze:

  1. robisz dziwne miny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż swoje.

      Usuń
    2. przecież widac ze to specjalnie :)

      Usuń
  2. wróć !! : ) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie rób takich brzydkich min! okropność

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tam pisanie pracy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na kazdym zdjeciu wychodzi inny kolor lakieru:) zawsze mnie to denerwuje ze na moich zdjeciach nie wychodzi taki kolor jak na zywo.
    Wracaj na yt:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam Twoje filmiki!! madrze i fajnie mówisz a do tego jakos tak spokojnie i pewnie, masz miły głos, zupełnie jakbys byla profesjonalistką w wystapieniach przed kamerą:):) także bardzo mi Ciebie brakowało na yt:/ wracaj, wracaj :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Jak widzę co ludzie to różne opinie. A ja właśnie miałam napisać, że stanowczo wolę na Ciebie patrzeć niż słuchać. Mówisz strasznie wkurzająco, powtarzasz przed każdym słowem..."eeem...eeeemm..yyym"- masakra, nie tęsknimy za Tobą na YT. Skup się na blogu i rób go dobrze, a będzie ok.K.

      Usuń
  7. Gosiu, wracaj na YouTube. Ja też niedługo wracam :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj, bardzo lubiłam oglądać kiedyś twoje filmiki

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne są te lakiery do paznokci ^^

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się Twoje podejście do negatywnych a czasami wręcz wrednych komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem jak najbardziej "za" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tak samo jak ty, pastele albo neony, za frenczem nie przepadam ;) twoje kolorki sa swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z GR polecam lakiery Rich Color;)
    http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=54396

    Plus za trwałość i duży wybór kolorów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie stresuj się tak komentarzami, te miny naprawdę robisz okropne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie Gosia się stresuje tylko kilku anonimów ;)
      Mi też najlepiej wychodzą głupie miny, nie lubię wdzięczyć się o aparatu :D ;)

      Usuń
  15. A jak Cię znaleźć na yt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nick taki sam jak tutaj :)

      goniaroniaa

      Usuń
  16. Świetne kolorki ;)akurat na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię takie kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ten niebieski z miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tak, tak, tak! Chcemy, byś wróciła na yt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie wiedzialam ze pojawiasz sie na you tube,ale juz obejrzalam wszystkie filmiki I czekam na wiecej!jestes przesympatyczna I podoba mi sie Twoj dystans do zlosliwcow,po obejrzeniu filmikow polubilam Cie jeszcze bardziej:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. taaak! chcemy filmiki! i przypominam o filmiku/wpisie o diecie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. właśnie zastanawiałam się dlaczego tak długo Cię nie ma na YT:( także wracaj, nagrywaj, opowiadaj, polecaj;) chętnie posłucham;)
    Ewela

    OdpowiedzUsuń
  23. zdecydowanie TAK Gosiu wracaj na YT :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak mnie to wkurza! Podle anonimy! Niby sie jaka, niby glupie miny a wlaza na blogs i zaloze sie ze wszystkie filmiki Twoje obejrzane! Hipokryzja.. Swietna jestes i naprawde lubie cie ogladac i sluchac, a anonimki tylko potrafia siedziec i jad wypuszczac! Was to nawet nikt nie chcialby ogladac.. Gosia pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Niebieski świetny a pistacja ślicznusia:))) kurcze brakuje mi takiej do kolekcji...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *