środa, 15 maja 2013

♥ neonowy lakier do paznokci ♥


Cześć:)

Dziś przedstawiam Wam mój ulubiony lakier do paznokci. Jest to jaskrawy, neonowy róż. Przepięknie wygląda latem do opalonego ciała. Nie jestem zwolenniczką wydawania na lakier do paznokci 20 zł dlatego zawsze szukam tańszych odpowiedników. Jeśli chodzi o ten kolor - jest rzadko spotykany w drogeriach, z tego co pamiętam to jest podobny z Golden Rose ale zupełnie nie kryje więc go nie polecam. Swojego neonowego przyjaciela zawsze kupuję na bazarkach, jest to firma Lemax, ich lakiery występują w różnych buteleczkach ale to ten sam produkt. Lakier jest dość trwały, chociaż nic zachwycającego, dwie warstwy w zupełności wystarczą, szybko schnie, a na to bardzo zwracam uwagę.

duża pojemność i niska cena ( 3 zł )


 












Jak Wam się podoba taki kolor ? 
Jakie kolory preferujecie na lato?

u mnie zdecydowanie króluje różowy neon i mięta.

buziaki :*

31 komentarzy:

  1. Piękny kolor. Ja na codzień nie mogę sobie pozwolić na jaskrawe paznokcie u rąk, ale u nóg całe lato królują u mnie różne kolory.
    Piszesz, że jest on "dość trwały", czy możesz sprecyzować jak długo się trzyma na paznokciach (u Ciebie)?
    Chyba poszukam go jak będę w okolicy jakiegoś bazaru.
    Zauroczyłas mnie tym kolorem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten lakier trzyma się około 3-4 dni bez bazy ani topu nawierzchniowego więc za taką cenę nie mogę się czepiać;)

      pozdrawiam:)

      Usuń
  2. kolor jest super. uwielbiam takie :) w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ten neon z golden rose i według mnie kryje super :) ale może o innym myślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz o takim z serii paris ? czy o takimi mini z miss selene? ;)

      Usuń
    2. ja mam z serii paris zielony i dopiero po tygodniu mi sie zaczał scierać a 1 warstwa w zupełności wystarczy bo ruje super ;> a Ty jaki masz?

      Usuń
  4. codziennie prostujesz włosy??? bardzo ci się zniszcyły? nadal masz je gęstee. jak o nie dbasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie prostuję włosy od 8 lat. Bardzo mi się zniszczyły i żałuję tego bardzo :(
      są gęstę ale kiedyś było ich zdecydowanie więcej i układały się bez problemu:(

      używam oleju kokosowego ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam neony latem . Do opalonej skóy pasuje również neon żółty i pomarańczowy takie mam. Ten róż jest bardzo w twoi stylu , ale też bym maznęła paznokcia:) Też nie wydaje na lakiery 20 zł , tylko do 5 zł . Dlaczego? dlatego że szybko kolor mi sie nudzi , więc nie potrzebuję super trwałego , bo po 3 dniach i tak zmywam jak nie szybciej. Uwielbiam te z Astora , z koszyka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale daje po oczach! Cudny kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupilam ostatnio z golden rose neonowy i musze nakladac 3 warstwy;/
    nie jestem zadowolona, a ten jest piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Lemaxy, zmieniam często kolor więc na trwałości mi nie zależy, a kolory mają cudne i cenę super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny! zwłaszcza na stópkach:) tylko neonki najlepiej wyglądają do opalonego ciałka

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki to numer tego lakieru? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daje po oczach :) musi świetnie podkreślać opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny, piękny, piękny. Mam bardzo podobny kolor lakieru z Wibo, ale już mi się niestety kończy, a był on z edycji limitowanej i jest już niedostępny, szukam więc podobnego, Twój jest idealny, ale obawiam się, że u mnie w mieście niedostępny, bo już szukałam chyba wszędzie :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj :) ja rownież lubie tanie lakierki z bazau, mysle ze wiele z nich jest równie dobrych co te drogeryjne, a nieraz nawet lepsze. warto jednak zainwestowac w jakiegos topa, jednak przedluza to trwalosc lakieru. pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio kupiłam neonka za 3 zł <3 To chyba będzie hit moich wakacji ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny neonek :) !! Hit lata !! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zostawia ci odbarwień na paznokciach? mam kolorek bardziej zblizony do pomarańczu- tez neonek i też w takim "opakowaniu" i niestety odbarwia mi płytkę paznokcia :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny kolor.
    Ja preferuje żółty i pomarańczowy neonik oraz miętę :-) w zależności jakiego koloru zakładam szorty latem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny :))też uwielbiam takie kolorki,mam podobny z golden rose i u mnie z sprawdza się.Ostatnio zapolowałam na nowe lakierki,fajny róż,granat i ulubioną miętę:))
    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *