sobota, 11 maja 2013

nowe botki

Heja!

Jakiś czas temu podczas zakupów spożywczych w Tesco wpadły w moje ręce piękne botki ;) 
Stwierdziłam, że to nie czas na taki zakup, po co mi jesienne buty gdy zbliżają się upały ? 
Ale jednak przekonała mnie cena i to że pasują do wielu stylizacji, są po prostu klasyczne :)

Ogólnie uwielbiam dział odzieżowy w Tesco i bardzo się cieszę, że sklep F&F jest w Blue City bo do Tesco  zawsze mi nie po drodze ;)

Jestem zdania, że warto kupować ubrania/buty po sezonie gdyż są tańsze a będą jak znalazł na kolejny sezon :)













Jak Wam się podobają?

25 komentarzy:

  1. Śliczne, a jeszcze na takiej przecenie to aż szkoda nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są świetne! ja dwa lata temu kupiłam w lecie botki bodajże za 30zł i przechodziłam w nich dwa sezony i je uwielbiam! :) w tesco są świetne jakościowo rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne, ja też lubię kupować klasyczne modele na następny sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te butki :) kurcze byłam w tesco i dość długo chodziłam po f&f a takich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są naprawdę śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne mimo że nie przepadam za zamszem to sa naprawdę ładne i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne - sama bym sie na nie skusila:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne! do tego ta cana! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Butki bardzo ładne i jeszcze ta cena <3 Zazdroszczę!
    Gosiu, pamiętam, że miałaś sobie zrobić tatuaż, nawet wzór już miałaś ustalony. Zrobiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne boki idealnie w twoim stylu tak myślę ;) W trójmieście taka pogoda że mogłabys spokojnie już teraz w nich biegać ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam f&f , można znaleźć tam naprawdę niezłe cacuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale one przed obniżką kosztowały własnie te 50 zł
    w bambuko robią ludzi :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ja widziałam je kiedys wlasnie za 119 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwne u mnie po takiej cenie są wystawione

      Usuń
  14. heyy . czy ten krem pichtowy używasz pod makijaż :)?

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. a jakiego kremu używasz na dzień:)?

      Usuń
  16. świetne , tylko dla mnie lepszy byłby kolor brązowy jakiś jasny :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. zapraszam do mnie only-our-dream-world.blogspot.com

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *