czwartek, 30 maja 2013

♥ prosty konkurs wygraj wosk PartyLite ! ♥


Hej! 
Dziś razem z firmą PartyLite przygotowaliśmy dla Was konkurs.
Do wygrania jest 5 wosków do kominków.

Firma PartyLite ma w swoim asortymencie wiele ciekawych rzeczy, przepiękne świece (jestem zakochana w figowej famme fatale!♥ ) woski, kominki, lampiony, olejki, świeczniki.
Wybór zapachów jest naprawdę przeogromny!

rozpaliliśmy wczoraj wosk i pachnie w całym domu :)

zasady są proste : 

- polub fanpage klik!
- polub mój fanpage klik!
- odpowiedz w komentarzu pod tą notką na pytanie : Jaki zapach najlepiej Ciebie określa ? Czy jest to np. zapach jakiś perfum, owoców, kwiatów..? (podajcie również swojego maila, żebym mogła się z Wami skontaktować!)


konkurs trwa od dnia dzisiejszego (30.05.2013) do środy 5.06.2013 do 23:59

wybiorę 5 osób, które otrzymają po jednym wosku (jeden wosk składa się z 9 kawałków i pali się 80h, cena : 39 zł) 

zapachy wosków wybrane przeze mnie zostaną wysłane losowo.



 kontakt do Mariny z PartyLite :)








43 komentarze:

  1. Lubie świeże zapachy ponieważ po ciężkim dniu gdy przyjdę do domu zapale wosk i położę się na chwilę i poczuję taką świeżość to znów nabieram ochoty i energii na resztę dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepszy zapach to: zapach śieżego prania, mój e mail to: oleczka1442@interia.pl

      Usuń
    2. lub górskie strumienie, spokojne wody

      Usuń
  2. Na codzien wole zapachy owocowe, gdy zaprosze znajomego do domu---poczuje sliczny zapach, zapach zadbanego domu, zapach swezosci. Tak jak napisalam wyzej - zdecydowanie owoce, wiadomo, ze nie kazdy lubi zapach cytrusow, kwiatow, czy np. morza. Zapach owocow nnatomiast urzeka wszystkich. Nawet w sklepie, gdy kupujemy, kochamy wachac owoce, mmaja w sobie cos cudownego i zmyslowego. Lubie, gdy goscie wchodza do mojego pokoju i zachwycaja sie pieknym zapachem. Milo sie wtedy gawedzi, ale mozna tez poniesc sie uczuciom przy tak cudownym zapachu. Po prostu milo spedza sie czas w tak pachnacym pomieszczeniu!
    kontakt; lllilian@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. LAWENDA- romantyczka wciąz myślaca o NIEBIESKICH migdalach

    linka132@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie najbardziej określa zapach owocowy, cytrusowy, ponieważ cytrusy kojarzą mi się ze świętami Bożego Narodzenia, które bardzo uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to który mnie najlepiej określa? "BE HAPPY" ! :D Bo co jest ważniejsze w życiu od bycia szczęśliwym?! To jest to do czego każdy z nas dąży i na swój sposób stara się być szczęśliwym. Żadne inne uczucie nie równa się uczuciu bycia SZCZĘŚLIWYM i myślę, że nie ma się nad czym rozwodzić ! To jest zapach który mnie określa - pomimo wielu trudnych sytuacji, których każdy z nas doświadcza staram się być szczęśliwa i szerzyć szczęście dalej, dzielić się nim !!!! Tak więc wszystkim czytelnikom jak również samej Gosi życzę dużo, duuuużo, duuuuużo szczęścia bo nie ma czasu na smutki - życie jet zbyt krótkie ! POZDRAWIAM :*

    kontakt: martynawaw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachy cytrusowe, szczególnie cytryna :)Są świeże i dodają mi energii na cały dzień :)

    izzie.niem@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie najbardziej określają zapachy słodkie i seksowne, wtedy czuję że cały świat należy do mnie i mogę zrobić wszystko.
    jakulaka363@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepiej określa mnie zapach: ogórek z imbirem i miętą... uwielbiam nietypowe zapachy, uwielbiam imbir za wyrazistość, ogórka za świeżość a miętę za pobudzenie. To cała ja :) super, że stworzono takie połączenie :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)
    paulina.w90@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najlepiej określają zapachy świeże, sportowe znajomi z lo kojarzą mnie z ogórkowym Mexx woman, studia upłynęły mi pod znakiem DKNY be delicious czyli zielonego jabłuszka a obacnie okrywa mnie Hugo Boss Woman. Wszystkie zapachy inne ale w pewiem magiczny sposób podobne do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po ciężkim dniu w pracy lubię napuścić sobie wody w wannie zapalić świeczki i wziąć relaksującą kąpiel. Odzwierciedleniem mojej duszy jest romantyzm z nutką zmysłowości i równocześnie owiany tajemnicą. Myślę, że taki zapach właśnie by do mnie pasował;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedwabista wanilia,słodka tajemnicza i sexi:)

    bellissima265@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cynamon i miód wybrałabym na zimę A tak na teraz to może wiśnia i pomarańcze, kojarzy mi się ten a zapach z latem. No a tak poza tym z tych bym chciała wygrać Czarna Orchidee, jestem ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najbardziej utożsamiam się z zapachem truskawek. Uwielbiam truskawki, zjadam je kilami:D Uwielbiam świeczki o tym zapachu, kupuje każda która ma truskawkę na opakowaniu ^^ Nawet w swojej kolekcji mam perfumy z Yves Rocher truskawkowe<3 Utożsamiam sie z tym zapachem bo nawet w zimie ciągle jem truskawki, chociaż nie są tak pyszne jak te w lecie ;) Pozdrawiam Cię Gosiu, szczególnie za styl identyczny jak mój:*

    buziaczek933@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli chodzi o zapachy,jestem dość uniwersalna.Są jednak wonie,które szczególnie mnie uspakajają,i uważam że do mnie pasują.
    Po pierwsze zapach po deszczu.Lekki,rześki orzeźwiający.Aromat świeżo skoszonej trawy,połączonej z poranną rosą.Uważam,że takie wonie najlepiej mnie odzwierciedlają.Kocham zachwycać się naturalnością,tym co pochodzi od matki ziemi.

    Fb : polubione-Agata S.
    aggeczka23@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach, który najbardziej mnie określa to nuta świeżego ogórka połączona z nasyconą wonią owoców. Zawsze wybieram takie perfumy, gdyż najbardziej pasują do mojego pH, a ludzie mówią, że ten zapach jest właśnie taki MÓJ i jak gdzieś go poczują, na myśl od razu przychodzę im ja;) Doskonale pasuje również do mojej osobowości, owoce kojarzą się z kolorowym szaleństwem, a świeży ogórek z iskierką opanowania i zdrowego rozsądku :) A właśnie taka jestem, żyję chwilą i jestem spontaniczna, a jednak w niektórych sytuacjach zachowuję spokój i wprowadzam moment orzeźwienia i trzeźwego myślenia.

    kama_yelonky@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Określa mnie zapach perfum Versace - Bright Cristal, które uwielbiam, są lekkie, orzeźwiające i romantyczne. :)
    Moj e-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach ktory mnie okresla jest świezy lekki pudrowy.
    Nie lubie ciezkich zapachow- uwielbiam jasmin pizmo delikatne zapachy tzn swiezego prania itp.
    betikaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak, że jestem łakomczuszkiem uwielbiam owoce i słodycze szczególnie z dużą ilością czekolady i owoców w 100% określają mnie słodkie zapachy takie jak: wanilia, truskawka, czekolada, pieczone ciasteczka, jabłko z cynamonem czy egzotyczne soczyste owoce papaja, mango, ananas itd.
    beatka876@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapachy które lubię najbardziej to wszelkie świeże, energetyczne zapachy dodające energii i siły na cały dzień :)
    justyna_p86@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam i tym samym uważam, że najlepiej mnie określają słodkie zapachy, ponieważ mój styl jest bardzo dziewczęcy, uwielbiam pastelowe kolory i uważam, że takie zapachy najbardziej do mnie pasują. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. zapach który mnie określa na pewno jest intrygujący, nie banalny, oryginalny i głęboki, nie łatwo jest od razu odgadnąć czego jest to zapach trzeba się dłużej zastanowić, tak samo jest ze mną, aby mnie poznać trzeba mi poświęcić trochę czasu : ) Myślę, że zapachem który by mnie określił jest "głębia zmierzchu" z kolekcji PartyLite, ponieważ kryje on w sobie jakąś tajemnicę : )
    sylwia_28@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  23. wąchałabym!
    yesiwantyouback6@wp.pl

    Najbardziej lubię słodkie i seksowne zapachy! Jestem osobą z natury nieśmiałą, dlatego takie zapachy dodają mi pewności siebie. Moim najlepszym zapachem jest Paris Hilton - Paris Hilton, słodki, a zarazem zmysłowy, długo się utrzymuje i jest to zapach typowo mój - gdybym miała stworzyć perfumy sygnowane moją osobą byłby to idealnie ten zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaśmin! Jestem zakochana z tym zapachu kojarzy mi się z pięknym słonecznym latem ! :)

    15.paulina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam słodkie zapachy, a zwłaszcza waniliowy. Myślę, że każdy kto mnie dobrze zna, wie że to jest mój zapach rozpoznawczy. Towarzyszy mi wszędzie np. w samochodzie (plak, odświeżacze), pracy (pałeczki które moczą się w olejku waniliowym, świeczki), a także na co dzień w postaci perfum gdzie ta nutka wanilii zawsze jest.

    daria-schmidt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Każdy z nas jest inny, każdy z nas pachnie inaczej i lubi całkiem inne zapachy.
    Domnie najbardzej pasuje zapach delikatny jak Kwiat jałoni-kojarzy sie z tak długo oczekiwanym słońcem i latem;)
    freetime89@wp.pl
    P.S strasznie sie ciesze ze znlazłam Twojego bloga-Twoje propozycje strjów, makijaż, prtzepisy na dietetyczne pysznosci-rewelecja!;)
    Pozdrwiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie bo w kwestii zapachu wyłazi ze mnie przysłowiowa kobieca zmienność .Lubię "trudne"zapachy ,najczęściej dziwne kombinacje ,których podstawą są zioła. Pociągają mnie też zapachy orientalne i wieczorny zapach kwiatu o nazwie acidanthera. Właściwie łatwiej mi określić czego nie lubię. A nie lubię zapachu piżma w tanich perfumach :)

    dormo@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam ulubionego zapachu ani też takiego, który określa mnie w stu procentach. Wszystko zależy od nastroju i pory dnia. Czasem uwielbiam czuć wokół zapach orientalny, a zarazem seksowny i zmysłowy, a innym razem wolałabym poczuć słodki kwiatowy zapach. Jako kobieta każdego dnia chciałabym czuć się inaczej niż poprzednio dlatego lubię różnorodność w doborze zapachów:)

    kontakt: paulina_pietak@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. patyk37@gmail.com

    każdy z nas ma indywidualny zestaw bakterii odpowiadających za woń ciała. Jedni z nas maja dużo bardziej np. słodki zapach, dlatego też perfumy o cukierkowych zapachach mogą być na nich zbyt mdłe i mocne, wzmocnione ich naturalnym zapachem. Naukowcy w Pradze odkryli, że kobiety częściej wybierają zapachy, które podkreślają ich naturalny zapach, przez co wzmacniają chemiczny komunikat wysyłany do mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba określałby mnie zapach cytryny. Kwaśny, ale przyjemny zarazem. mój email; wiktoriaaa283@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. MonisiaKochaaana :D31 maja 2013 22:11

    Zapachy owocowe :)
    bulla18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie najbardziej opisuje połączenie dwóch zapachów, a mianowicie jest to czekolada z miętą.:) Czekolada bo jest słodka, seksowna, uzależnia i za każdym razem inaczej smakuje. Mięta bo orzeźwia, daje kopa, po niej chce się wszystko! Te dwa zapachy towarzyszą mi od dziecka, świeża mięta dodawana do deserów czekoladowych, teraz świeża mięta zawsze stoi w kuchni.. czekolada jako ulubiony smak i zapach.. Opisują też mój charakter.. Wiele osób mi mówi, że uzależniają się od rozmów ze mną. Tak jak od czekolady. Ale też zawsze trzeźwo patrzę na życie, sieje ogólne orzeźwienie często pustego zapału tak jak mięta..;) a mail: pola-swiatek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Kawa,Czekolada oraz Cynamon - to jest to ! ;)

    ann_994@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Pasują do mnie słodkawe, kobiece zapachy ale także te kwiatowo-owocowo-musujące. Moim ulubionym zapachem i najlepiej mnie określającym jest zapach perfum chanel coco mademoiselle, słodki,kobiecy. Latem stawiam na wraziste ck in2u z nutami grejfruta, wanilii, miodowej orchidei oraz drewna i musujące burberry brit sheer :)
    paulina.ryfa89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapach, który najlepiej odzwierciedla moją osobę to zapach perfum Calvin Klein Eternity. Klasyka sama w sobie, świeża i niepowtarzalna :) Bardzo kobiecy zapach.
    acasha85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardzej okreslaja mnie zapachy slodkie, ale bardzo seksowne. Mocne zapachy, gdy przechodze ulica kocham patrzec na meskie spojrzenia, wpatrujace sie we mnie, dzieki mojemu zapachowi. Czuje, ze gdy przsechodze obok kogos, moj slodki, kobiecy, seksowny zapach uderza w osobe mijajaca mnie. Sama tez kocham wachac swoje perfumy. Czesto uzywam j'ador by dior <3
    kontakt; lllilian@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie najbardziej określa zapach fiołka
    Kojarzy się z łąkami, zielenią, Wiosną.. Z radością! Jego zapach jest delikatny, aksamitny... ale czasami zdarza się że fiołki rosną koło pokrzyw i można się ostro pokłóć ;)I ja jestem jak taki fiołek.... drobna, wyrazista optymistka z uśmiechem nawet w pochmurny dzień ;) ale też jeśli trzeba umiem pokazać rogi co może odzwierciedlać ta sąsiadująca z fiołkiem pokrzywa ;)A zapach fiołka w połączeniu z innymi zapachami może dać niesamowity efekt!
    martula1233@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: ZajacKicak
    FB: Kasia D.


    Najbardziej określa mnie zapach słodki kwiatowy. Uwielbiam pachnieć bzem, fiołkami, konwaliami czy wiśniami.

    ZajacKicak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świeczki i dekoracje wnętrz naprawdę są godne uwagi, katalog jest ciekawy i inspiruje do kreatywnego myślenia, a w rzeczywistości produkty są po prostu niezastąpione :)
    Sprawdź bieżącą ofertę u Konsultanta PartyLite: http://www.partylite-sklep.pierwszejklasy.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *