piątek, 10 maja 2013

rowerowy dzień :) stawy i schronisko

Hej;)

Dziś znowu spędziliśmy aktywnie dzień ;) kolejnych kilkadziesiąt kilometrów przejechanych!

Pojechaliśmy do schroniska dla zwierząt na Paluch, niestety nie mam warunków do wzięcia kolejnego psa a bardzo bym chciała:( ale jeśli Wy myślicie o psie to serdecznie Was zachęcam do adopcji psiaka ze schroniska.
Popłakałam się gdy zobaczyłam te smutne mordki. Na każdego patrzą z nadzieją i cieszą się jak ktoś na nie zwróci uwagę :)

Było kilka szczeniaczków, husky, 2 bigielki, owczarki niemieckie, amstaffy. Wszystkie przecudowne ! Jestem pewna, że gdy tylko będziemy się przeprowadzać to zaadoptujemy psiaka ze schroniska. 

Pojechaliśmy również na mini piknik nad stawy w Raszynie, w zasadzie jest to rezerwat przyrody :)
Pięknie i cicho mimo, że blisko ruchliwej ulicy. ahhh i te piękne łabędzie ;)

przy okazji letni strój dnia.

spódnica H&M
top H&M
torba H&M
balerinki bazarek
















































 piękne tulipany na Polach Mokotowskich 










55 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) a spódniczka w sumie bardzo stara :D wygrzebana;)

      Usuń
    2. popieram-spódniczka cudowna! :)

      Usuń
  2. Nir dziwię się, że się popłakałaś... Mi tez jest zawsze żal tych biednych zwierzątek. A stroj dnia świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że nie masz prawka bo wszędzie jeździsz rowerem i opowiadasz jak to cudownie...n jesteś jedną z tych ograniczonych lasek, które chlopacy wożą wszę dzie autem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spadówa! :P

      Usuń
    2. Puknij sie :)

      Usuń
    3. "chłopacy":D a anonim jest ograniczony i nie potrafi pisać po polsku;) jak jest ładna pogoda to się fajniej jeździć rowerem, a jeśli ktoś nie chce mieć/nie ma prawka to nic innym do tego, każdy ma swoje życie i swoje wybory:) obrażanie anonimowo tylko pokazuje poziom osoby która obraża:P

      Usuń
    4. hahahahahahaha dobre. uśmiałam się ;)

      czyli osoby jeżdżące na rowerze nie mają prawka. a może mam prawko tylko samochodu nie mam, weź pomyśl, ok ? nie pomyslałaś może, że czasem zdrowiej wsiąć na rower, ruszyć dupe,zaoszczędzić na drogiej benzynie.

      szkoda słów


      taaaak 'chłopacy' mnie wszędzie wożą,jak szaleć to szaleć;)

      co za głupie przemyślenia.


      Usuń
    5. Aha to prawko jest dzisiejszym wyznacznikiem luksusu, a rower kicha - gratuluję pomysłowości :-D

      Usuń
  4. Strasznie zazdroszczę Ci tej torby! Niestety na śląsku ich już nie ma, a w Warszawie są jeszcze dostępne?

    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosia!! stawy Raszynskie, Falenckie- to moje okolice:) tam mieszkam, a raczej wynajmuje... ehh z Psiakami przykra sprawa:-( tez mam przygarniete dwie sieroty. jednego ze schroniska w Lowiczu.. Psy ze schroniska kochaja BARDZIEJ!!to swiete slowa... adoptowalam go przez internet;) przywiezli mi Dziadyge <3 i pojechalismy pociagiem na drugi koniec Polski, po 1godzinie znajomosci;) dzis jest szczesliwym Psiakiem, ktorego bardzo kocham:) i wiem, ze z wzajemnoscia:) ma 6.5roku. zabralam go niecaly rok temu. 5.5roku byl w schronie. Tam sie wychowal, bo jak byl szczeniakiem, ktos przerzucil go przez ogrodzenie do schroniska. Podziwiam Cie, ze poszlas na Paluch.. ja mieszkalam kiedys 2przystanki autobusowe od niego, ale nigdy nie zrobilam nawet kroku w tamta strone... nie dam rady. bo umre z zalu, ze nie moge pomoc im wszystkim, wpadne w depresje, albo skoncze jak Villas! :-( Asia S. (z WSP) ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czemu dziś na mnie przy stawach nie czekałaś :( ? buuu

      dokładnie od tych psiaków bije miłość,widać, że są wierne !
      nie wiem jak można wyrzucić psa.. co on zawinił :( ludzie są podli. ale w sumie co się dziwić skoro własne dzieci potrafią zabić.. szkoda gadać.

      przykro mi, że nie mogłam zabrać chociaż jednego ;( ale obiecuje sobie, że kiedyś zaadoptuję jakąś mordkę!


      do zobaczenia na uczelni!

      Usuń
  6. Ale niektóre maja smutne oczy.. Jejuu jak to boli :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że ostatnio codziennie dodajesz posty! Odnosnie jednego z komentarzy, to przeciez mając prawko dla czystej przyjemnosci mozna jechać gdzieś rowerem czy tak samo chlopak może prowadzić skoro jest w tym mocniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzenie bloga to dla mnie przyjemność ;)

      Ojjj szkoda czasu nawet czytać takie głupoty ;) ale jest się z czego pośmiać.

      ludzie to mają wyobraźnie..

      Usuń
  8. Też bym się popłakała, strasznie kocham pieski :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również je kocham, ale niestety nie moge ich przygarnąć :(

      Usuń
  9. ten chłopak taki nie za bardzo....

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że każdy dzień pojawia się u Ciebie ciekawy post ze świetnymi zdjęciami:)
    Biedne te psiaki, aż serce ściska... Ja też w przyszłości zamierzam zaadoptować jakiegoś psiaczka ze schroniska.
    Stylizacja, jak zwykle- udana, śliczna spódniczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;)

      zachęcam do adopcji, psiak się odwdzięczy!

      Usuń
  11. stroj troche niewygodny na rower? bluzka ci nie opadala?albo w takiej spodniczce dalo sie jechac, majtek widac nie bylo? :P

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie najwygodniejszy jaki może być ;)
    upał dziś był więc bluzka idealna, nie spada mi bo jest dopasowana w biuście. a spódniczka w niczym nie przeszkadza i nic nie odsłania nawet podczas jazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za " bombkami" , ale ładnie wygląda. Choć na jak na rower , to dla mnie pierwsze co wygodny strój. Ale jak tobie tak wygodnie to czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznotko, wyglądasz prześlicznie zawsze na Cienie nie mogę tak się napatrzeć... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. psiaki są słodkie. a Ty wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jejkuuu jak Ty jezdzisz rowerem w spodniczce ? omg

    OdpowiedzUsuń
  17. dobra rada.. nie masz za ladnego profilu wiec nie rob sobie zdjec profiluu

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć Gosia. Wierz mi, jak zobaczyłam te zdjęcia psiaków to też się popłakałam. Jak można zostawić takie śliczności. Ja u mamy na wsi mam istny zwierzyniec, ale w mieście również nie mamy warunków by przygarnąć psiaka. Po pierwsze, mamy dość małe, dwupokojowe mieszkanie, a po drugie, oboje pracujemy, więc nie mielibyśmy możliwości wyprowadzania psa o regularnych godzinach. Ale obiecaliśmy sobie, że jak tylko wybudujemy dom pod miastem to przygarniemy dwa psy.
    Jejku, pewnie już to pisałam, ale napiszę jeszcze raz, że jesteś taką ciepłą i miłą osobą, a w dodatku skromną. Strasznie lubię Twojego bloga. A hejtami się nie przejmuj. Swoją drogą my również przesiedliśmy się na rowery (ewentualnie w zimie i w deszczowe dni do podmiejskich) - jest o wiele przyjemniej i o wiele wiele taniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie chyba nie wiedzą jakie można tam śliczności spotkać, które będą najwierniejsze ;)

      Dziękuję bardzo za miłe słowa ;)

      Rowery górą;)

      Usuń
  19. chyba schudlas? ;> piekna figura :) ile obecnie wazysz?

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna spódniczka :)

    a pieski jakie smutne buuu ;( żal mi takich cudnych stworzonek :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejkuu! Aż mi serce mięknie i chce się płakać, jak widzę te pieski ;( Zawsze chciałam wziąć psiaka ze schroniska, ale to może za parę lat, bo na razie mam już jednego :) Podobają mi się bigle ;)
    Gosiu, wyglądasz bardzo ładnie, śliczna sukienka i cieszę się, że wrzucasz tyle zdjęć, można sobie pooglądać trochę tę naszą stolicę :) Czekam na notkę o kosmetologii :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej! Od jakiegoś czasu oglądam systematycznie Twojego bloga i bardzo mi się podoba;-) Jesteś śliczna, ubierasz się bardzo fajnie za nie duże pieniądze. Ale strasznie drażnią mnie te obraźliwe komentarze na Twój temat. Nie dość że osoba pisze jako Anonim to naprawdę pisze ciągle jakieś brednie.. Mam wrażenie że to jedna i ta sama osoba, chyba masz jakiegoś osobistego wroga ;-) A tak poza tym jak się komuś nie podoba to po co czyta i wchodzi systematycznie na Twojego bloga.. Nie rozumiem takich ludzi.. Ale nie martw się tym! Trzymaj się ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie słodziaki te psiaki, gdybym tylko mogła to przygarnełabym wszystkie :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosiu od jakiegoś czasu obserwuje twojego bloga, bardzo podobają mi się twoje stylizacje mamy podobny gust :) Wyjednasz się być bardzo sympatyczną i ciepła osobą. Zazdroszczę Wam pogody chętnie wskoczyłabym w sukienkę ale deszcze nie pozwala :)

    http://gusialife.blogspot.com/ Gusia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Popieram w 100% pomoc zwierzakom:) Tyle ich czeka na nowe życie w schroniskach...Warto jeszcze poszukać fundacji zajmujących się psiakami "w typie" interesującej nas rasy :) Często też na forach ludzie niestety muszą oddać swoje zwierzaki i szukają nowych właścicieli...
    Pięknie wyglądałaś:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    +obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem jak to robisz, ale we wszystkim wyglądasz bardzo pięknie..:)

    OdpowiedzUsuń
  27. w pastelach wygladasz łądnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Czyżby ten staw to Falenty/Raszyn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, nie zauważyłam, napisałaś że to Raszyn.
      ja mieszkam w Raszynie:)

      Usuń
  29. O matko jakie beagle słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja gdybym tylko mogla,zabralabym je wszystkie ze schroniska...cudowne psiaki...zreszta jak wszystkie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *