niedziela, 26 maja 2013

spotkanie z dziewczynami i warsztaty zapachowe L'occitane :)


Hej wszystkim :)

Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo miło. Miałam przyjemność brać udział w warsztatach zapachowych firmy L'occitane. 
Zajęcia były bardzo ciekawie prowadzone i dowiedziałyśmy się wiele o zapachach. 

Później z dziewczynami pogadałyśmy i połaziłyśmy po sklepach. 

Jak będę miała zdjęcia od fotografa to napiszę coś więcej :)

na zdjęciach:  Karolina ze Stylizacje, Natalia kokosowatęcza, Olga TheOleskaaa i Ewa RedLipstickMonster 

Miło!











36 komentarzy:

  1. Odkąd zobaczyłam Was na Facebooku czekałam na Twój wpis. Super! Teraz czekam na więcej zdjęć.
    A tak na marginesie, ile masz wzrostu? :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe spotkanie :)
    Ale gęssste włosy *-* Daj trochę! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu z paniami obok Ciebie, to gęstość & objętość jak z reklamy :D

      Usuń
  3. tapirowałaś tutaj włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądałas przepięknie jak zawsze :)
    Zresztą wszystkie śliczne kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękni wyglądałaś :)
    Napisz koniecznie co zrobiłaś, że masz tak fajnie uniesione włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)


      mam suche włosy więc są bardziej podatne na stylizacje dodatkowo jest ich dużo :)

      Usuń
  6. szkoda, że mnie nie zaprosili hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chcę być wścibska, ale jeżeli to nie jest tajemnicą to ile obecnie ważysz przy swoim wzroście? Czytałam wcześniej że udało ci się zgubić chyba 15kg i bardzo jestem ciekawa w jaki sposób;) Sama parę razy zabierałam się za odchudzanie ale brak mi motywacji :/

    OdpowiedzUsuń
  8. o jej jest Kokosowa Tecza :)Jedna z moich naj naj ulubioych youtuberek.
    Fajnie ze udalo Wam sie spotkac.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ps. bylabym za pojawieniem sie keidys postu odnosnie motywacji w czasie odchudzania (jak to bylo u Ciebie itp) Fajnie byloby poczytac cos takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak Wy wszystkie dziewczyny extraśnie wyglądacie ;)))
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie żartuj wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozazdrościć spotkania, wyglądacie promiennie i energetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana :-)
    mam do ciebie ogromną prośbę
    mogłabyś zrobić foto swojej fryzury ????
    strasznie mi się ona podoba i bym chciała zrobić taką samą ale boje się tak na oko fryzjerce mówić a tak bym wzięła twoją fotkę :-)
    tylko widzę że wszędzie masz włosy na jedną stronę- błagam zrób to dla mnie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle wyglądasz pieknie! Z niecierpliwością czekam na bardziej rozbudowaną notke na temat warsztatów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabyś nakręcić filmik makijażowy tak dla odmiany;D

    OdpowiedzUsuń
  15. co robisz że Twoje włosy są tak uniesione??

    OdpowiedzUsuń
  16. obcinałaś włoski? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. takich warsztatów tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oleska strasznie się zaniedbała, a szkoda bo fajna z niej babka :(

    OdpowiedzUsuń
  19. dlaczego nie dałaś mi odpowiedzi odnośnie foty twojej fryzury :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam Ci wyslac zdjecie ? przeciez jest tyle zdjec na moim blogu..

      Usuń
    2. TAK JEST PEŁNO TYLKO WSZĘDZIE MASZ WŁOSY ZACZESANE NA BOK ŻE CAŁEGO EFEKTU CIENIOWANIA NIE WIDAĆ DLATEGO BYM PROSIŁA ABYŚ UŁOŻYŁA WLOSY DO PRZODU :-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *