wtorek, 14 maja 2013

♥ strój dnia ♥ dżinsowe spodnie


Hej ;)

Co tam u Was? 

Znowu się cieplutko zrobiło ;) bardzo się z tego cieszę ;)
w ciągu dnia byliśmy na chwilę posiedzieć nad wisłą, potem pojeździłam na rowerze. Teraz siedzimy i oglądamy tv :)

Wieczorkiem zrobiło się troszkę chłodniej więc założyłam długie spodnie, rzadko to się zdarza, że zakładam dżinsy :) dziś wyjęłam jakieś stare, luźne z szafy, podwinęłam je, połączyłam z jasnymi botkami i neonową bluzką ;)

Jak Wam się podoba takie połączenie ? 

Znacie jakieś dobre ćwiczenia na uda i pośladki ? Chcę nad nimi popracować i stracić kilka centymetrów. 


bluzka H&M
spodnie bershka
buty F&F
torebka H&M






















buziaki! 


46 komentarzy:

  1. Przede wszystkim wszelkiego rodzaju przysiady! Fajnie wpływają na wygląd skóry (jest bardziej napięta) i co nie co wyszczuplą ;)
    Nie podobają mi się te spodnie i podwinięte nogawki, bo skróciły Ci nogi i przez to, że są luźne to poszerzyły uda :( Ale od pasa w górę rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę sobie pozwolić na podwinięte nogawki ponieważ mam 172 cm wzrostu ;)

      Usuń
    2. Wiem, czytałam ;) Nawet gdybyś miała 185cm to podwinięcie nogawek w połączeniu z botkami skróciłoby nogi. Tak już jest :)

      Usuń
    3. tak wiem :) ale lepiej to wyglada na wysokiej osobie niz na niższej ;)

      Usuń
  2. polecam ćwiczenia na uda i pośladki z Mel B :D widać efekty juz po paru ćwiczeniach ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Mel B, Fitness Blender na you tube, tam znajdziesz dużo ćwiczeń na co tylko chcesz;)
    Polub „Zwierzaki z Mińska” na facebooku i pomagaj psiakom i kociakom! Udostępniaj ich zdjęcia, może jeden ze zwierzaków dzięki Tobie znajdzie nowy dom! Jesli chcesz pomóc finansowo to wpłać chociaż kilka złotych na konto: numer konta: 63 2030 0045 1110 0000 0260 1190
    Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva!
    ul. Kawęczyńska 16 lok. 42A, 03-772 Warszawa
    Kod SWIFT: GOPZPLPW
    Nr IBAN do przelewów z zagranicy: PL 63 2030 0045 1110 0000 0260 1190
    z dopiskiem: „zwierzaki z Mińska”
    PayPal: magda@viva.org.pl
    DotPay: ID 58050

    Jeśli wpłata ma być przekazana na potrzeby konkretnego zwierzaka wystarczy do dopisku dodać jego imię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boże jaka Ty jestes przesliczna!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje stylizacje są zawsze świeże i dziewczęce ;) Ty to normalnie w worku po kartoflach byś pięknie wyglądała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie prowokuj mnie bo jeszcze się ubiorę w worek i co będzieee:D

      Usuń
  6. ładnie :) Ty we wszystkim wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie! uwielbiam zestawienie neonu i jasnego jeansu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodnie!
    a na uda i pośladki polecam Mel B i jej 10-minutowe treningi, znajdziesz je na YT:) albo najnowszy program trningowy Ewy Chodakowskiej Total Fitness:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz cudownie! Sama jestem podobnego wzrostu i uwielbiam podwiniete lub krotsze nogawki dzinow, co z tego ze skracaja nogi jak nam powyzej 170cm to nie szkodzi wcale, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz niesamowicie, uwielbiam tutaj zaglądać! cudowne, dziewczęce zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;) zapraszam na kolejne posty ;)

      Usuń
  11. Mi połączenie podoba się bardzo. Sama tak chodzę :)
    Na uda i pośladki mogę polecić Skalpel Chodakowskiej (nie ze względu na jego popularność, ale ze względu na to że naprawdę są efekty - mi pupa naprawdę pięknie się podniosła), rower (tylko trochę szybsza jazda, żeby zmęczyć mięśnie), albo właśnie przysiady (http://1.bp.blogspot.com/-H4jvi6TZWsM/ULwmXc2X2MI/AAAAAAAAC7I/SreqaUqqIJY/s640/December+squat+challenge.jpg). Nie próbowałam, ale podobno przynosi efekty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie super i bluzka też , ale nie założyłabym do takiego zestawu botków. Bardziej trampki lub baleriny. Źle bym się czuła w botkach to spodni podwiniętych na 3/4 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przesadzajcie, bardzo dobrze wygląda, super. Szczupła dziewczyna wszystko może zakładać i wszystko będzie dobrze wyglądało na niej. Dziewczyna szczupła teraz ma się ograniczać,wszystko może zakładać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od miesiaca ćwicze posladki z mel B i widze efekty, a co do zrzucenia cm w udach to skacze przed ćwiczeniami po 10min na skakance i obwód ud jest skutecznie zmiejszony Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Gosiu od jakiegoś czasu zaglądam na Twojego bloga, gdyż podobaja mi się Twoje stylizacje, jednak to co piszesz nie da się czytać.W Twojej "pisaninie" nie ma żadnej składni. Jesteś dorosłą kobietą na studiach a dajesz wrażenie jakby pisała gimnazjalistka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, przykro mi, widocznie nie jestem w dobra w pisaniu.

      Ja tu nikogo nie trzymam na siłę, jest tyle blogów, dla każdego coś dobrego.

      Studia nie mają nic do składni zdania, nie studiuję polonistyki, jestem na studiach nauk ścisłych.

      Usuń
    2. Wiem na jakich studiach jesteś, także jestem koleżanką po fachu:)Jednak przez tyle lat edukacji można nauczyć sie poprawnie złożyć zdanie.W przyszłości bedziesz pracować z klientkami, które uwierz mi słuchają to co Ty powiesz i chcą to zrozumieć.Jeśli uważasz, że jesteś słaba w pisaniu zacznij wrzucać same fotografie.

      Usuń
    3. Słabo mi jak czytam wywody anonimowej osoby zarzucającej coś autorce bloga... Czy anonim jest przekonany, że jego wypowiedzi pisemne są zgodne z regułami języka polskiego? Radzę przestudiować najpierw swój przypadek, a następnie szukać problemów u innych;)

      Usuń
    4. Nie będę pracowała bezpośrednio z klientami. Jednakże nie mam problemu z kontaktem z ludźmi :)

      Piszę tak jak potrafię, nie zamierzam dodawać samych zdjęć ponieważ to jest blog a nie fotoblog ;)

      Usuń
    5. Nie szukam problemów u innych, jest to blog z możliwiościa komentowania, więc prawo do wystawienia swojej opinii mam. Jeżeli ktoś nie potrafi w miare spójny sposób opisać tego co robił w danym dniu niech poprpostu zaprzestanie prowadzenia bloga.Nie wiem czemu jest taka nagonka na osoby, które chcą napisać to co myślą. Widać, że pannie Gosi nie wolno nic złego napisać.

      Usuń
    6. osoba nie umie spójnie pisać = nie ma prawa do pisania bloga?!
      no coś nie halo.

      z tego co wiem to dziewczyny lubią tu wchodzic i czytac moje notki:) nie zaprzestanę więc prowadzenia bloga :)

      Usuń
    7. a czy ktoś ci sugeruje zaprzestania blogować?? Wyraziłam tylko swoją opinie, że piszesz jak gimnazjalistka.Radzę czytać ze zrozumieniem.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    8. 'Jeżeli ktoś nie potrafi w miare spójny sposób opisać tego co robił w danym dniu niech poprpostu zaprzestanie prowadzenia bloga."

      również pozdrawiam

      Usuń
  16. Goniu, myślałam, że już skończyłaś studia. Kiedyś co jakiś czas wspominałaś co się działo na zajęciach itp. Myślałam, że już albo koniec albo że zrezygnowałaś. Jak Ci idzie? Dużo jeszcze nauki zostało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,jeszcze studiuję w zasadzie to już kończę ;)

      za ponad miesiąc się bronię ;)

      Usuń
    2. A na czym polega obrona na kosmetologii? Piszesz pracę czy masz jakiś egzamin? Napisz coś więcej :)

      Usuń
  17. świetna stylizacje, trafia w mój gust;) no i spodnie są ekstra, ale ja jestem niższa i chyba nie wyglądałyby na mnie korzystnie. Co do ćwiczeń to polecam zacząć od Ewy Ch i później ewentualnie przerzucić się na coś 'cięższego'. Ćwiczenia Chodakowskiej nie podziałały na mnie jakoś wyjatkowo, ale fakt odezwały się mięśnie ud. Aktualnie ćwiczę z Zuzką (zuzkalight na youtube) i jestem o wiele bardzij zadowolona;) no i podjęłam się też squat chalenge, który napewno znajdziesz z Internecie, polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam Skalpel 1 Ewki Chodakowskiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta stylizacja skradła me serce. :***

    OdpowiedzUsuń
  20. Killer plus rower, ja robię jeszcze płonące pośladki Chodakowskiej, polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *