poniedziałek, 13 maja 2013

♥ strój dnia ♥ nowy płaszczyk z lumpeksu


Hej :)

Dziś jest dość chłodno dlatego też założyłam mój nowy nabytek z lumpeksu - płaszczyk
kosztował 60 zł, jest z firmy Vila, rozmiar M.

Zauroczył mnie tymi kropeczkami, jest dziewczęcy ale zarówno sportowy, jest pięknie wykończony wewnątrz. świetnie nada się na rower i na lekki deszcz. był nowy.

Podoba Wam się? 

Uwielbiam łupy lumpeksowe.

Bluzka którą mam na sobie również jest z lumpeksu :) kosztowała 15 zł :)
Buty to nowy zakup, pokazywałam Wam je ostatnio :) klik!


















buziaki :)




36 komentarzy:

  1. Kochana Ty to masz dar do odnajdywania perełek w sh. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu jakiego kremu używasz na dzień pod makijaż ; >?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw! Uwielbiam Twoją elegancje! A płaszczyk jest super u mnie w lumpkach nie można dorwać takich perełek ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;)

      przyjezdzaj do Warszawy :) !

      Usuń
  4. zawsze na beżowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam:D!
      Płaszczyk jest przepiękny!!!
      Jak się Tobie znudzi, daj znać:)))!

      Usuń
  5. jaka ty jesteś śliczna ....masz świetny styl.teraz przeprowadzam się do Warszawy mam nadzieje,że cię spotkam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja Cię wolę w nie prostowanych włosach wyglądasz w nich o wiele bardziej uroczo i dziewczęco! Tak jak na pierwszych filmach na YT które nakręciłaś:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy się nie pokazałam w swoich naturalnych , nawet jak mam fale to nie są moje naturalne ;)

      Usuń
    2. A może się na nam pokażesz:) ?? Prostowanie uzależnia wiem coś o tym:) Pamiętaj zawsze jesteś piękna!


      Madzia

      Usuń
  7. Bluzka jest cudna! Również lubię robić zakupy w lumpeksach. Czasami za śmieszne pieniądze można kupić perełki

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu, Twoje naturalne włosy to loki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie- najbardziej podoba mi się bluzeczka- gratuluję łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosia będę w przyszłym tygodniu w Warszawie. Poleć mi prosze dobry lumpeks! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szmizjerka - polecam ;) jest ich kilka w Warszawie ;)

      Usuń
  12. Tylko Cię zobaczylam i juz Cię pokochałam! <3
    Matko jaki świetny styl coś pięknego!
    Moja nowa inspiracja! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham beż *.* piękny płaszczyk !

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw , bardzo w moim guście. Bluzka przeurocza. Najbardziej mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosto - i tak lubię najbardziej :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. skad pomadka? sliczny kolor ! stylizacja na 5 ! swietna :)

    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. płaszczyk śliczny ♥ ♥ ogółem całość bardzo ładna dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj takie lumpy to chyba tylko w Wa-wie... U mnie nie uświadczę takich cudowności

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny płaszczyk, w ogóle jesteś bardzo pozytywna- od razu się humor poprawia:)
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu, pokaż nam się kiedyś w loczkach! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *