sobota, 18 maja 2013

♥ strój z okazji MILIONA wyświetleń mojego bloga ♥



Hej!

Dziś z okazji MILIONA wyświetleń mojego bloga dość nietypowy strój dnia. 

Bardzo się cieszę z tej liczby, jestem dumna, że się udało bo przez chwilę do tego dążyłam :)
Ale przede wszystkim wasza zasługa! To dzięki Wam udało się tego dokonać. DZIĘKUJĘ każdemu z osobna za odwiedzanie mojego bloga, to dla mnie bardzo dużo znaczy,że jest Was co raz więcej!

Stwierdziłam,że z tej okazji pojawi się coś innego, nie jak do tej pory zwykły, codzienny strój dnia, tylko wyjątkowy, nietypowy.

sukienka (H&M) jest z lumpeksu 
buty H&M
torebka H&M




















































61 komentarzy:

  1. gratulacje!!! a zdjęcia gdzie robione?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo gratuluję takiej liczby wyświetleń :) Muszę przyznać, ze strój świetny, ta sukienka jest genialna, o zdjęciach już nie wspomnę, cudne :) No i strasznie podobają mi się Twoje włosy, sa takie gęste i puszyste na tych zdjęciach, chciałabym takie, oj chciala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wiele bym dała żeby mieć zdrowe włosy... :(

      dziękuję :**

      Usuń
  3. gratulacje :) i oby do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacjee :)) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :) oby niedlugo byly 2 miliony !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje:) Slicznie wygladasz:) tylko te buty wg mnie albo powinny byc plaskie albo calkiem wysokie:) ale kto co lubi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*

      miałam tylko takie,nie mam wyższych:(

      Usuń
  7. gratuluje ;) swietna sukienka i szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny strój ! Gratuluje takiego wyniku też bym tak chciała :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna cyferka!!! Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje i cudowna sesja

    OdpowiedzUsuń
  11. Strój bardzo księżniczkowy, wiec korona jak najbardziej pasuje :-) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wyglądasz ;D
    co to za szminka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) kobo fuksja +kryolan lc 123 :)

      Usuń
  13. hej gosiu gratulacje, gdzie byly robione zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  14. urocza :) bardzo Ci pasuje róż

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie Ci w takim różu:) uwielbiam twojego bloga:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosia gratuluje i życzę kolejnego miliona. Czekam z niecierpliwością na obeicaną notkę o Twoim odżywianiu, kiedy się pojawi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)

      zbieram materiały (zdjęcia) ponieważ chcę to zebrać do kupy wszystko :)

      Usuń
  17. pieknie wygladasz! uwielbiam takie wyraziste kolory! gratulacje miliona!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No matter if some one searches for his vital thing, thus
    he/she desires to be available that in detail, therefore that thing is
    maintained over here.

    Feel free to visit my page レイバン

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje! i cudowna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz to jesteś milionerką:)..ale w stroju jak dla mnie za dużo różu.

    OdpowiedzUsuń
  21. KOchana na te Twoje włoski polecam i suszenie zimnym powietrzem, albo sczotkę obrotową Philipsa, naprawde sprawdza się świetnie! Plus maske BIOWAXA, serum regenerujace i jedwab lecz marki greenpharmacy nie zaiera alkoholu jak np. biosil, dlatego ma sie siano na głowie wiem bo sama to przezyłam, miotła z końcówek nic tylko obciąż. Ze sklepowych półek polecam Ci szampony WELLO PRO SERIES REPAIR. z Odzyek jak najbardziej BIOSIL! jest mega gęsty i wydajny iczesto sa na niego promocje. i może skuś się na jakis olej do włosów? Mam nadziję, że pomogłam - WŁOSOMANIACZKA ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)

      włosy suszę zimnym powietrzem szczotką obrotową philipsa ;)
      i uzywam oleju kokosowego ;)

      dziękuję za rady:)

      buziaki:*

      Usuń
    2. nie ma za co! POWODZENIA! LUBIĘ DO CIEBIE ZAGLĄDAĆ ;*

      Usuń
  22. ile różu :( już sobie wyobrażam ciebie w wieku 40 lat i cała w różu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przesady, czy ja ubieram sie tak na codzien?:>

      Usuń
  23. Sukienka słodka, ale buty wybrałabym już innego koloru :P Czaderska korona, na początku myślałam ze dokleiłaś ją w ps'ie:P
    No i tez jestem zdania ze buty powinny być albo całkiem płaskie albo wysokie, takie kaczuszki nie przemawiają do mnie, kwestia gustu ;)
    Pozdrawiam i życzę większych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  24. jaki jest link do Twoich aukcji na allegro?;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje:)!!!
    Życzę dalszych sukcesów!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie lumpeksy odwiedzasz? podasz adresy?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka jest przesłodka! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje! i kolejnego miliona! :) królewno! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. gdzie jest too miejsce ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz, a miliona wejść gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Boże ale cudownie!
    Wyglądasz jak Księżniczka! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje!:)
    Słodko wyglądasz:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  33. niesamowicie kobiecy jest ten Twój blog <3 śliczna sukienka!
    crazy-about-heels.blogspot.com
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *