czwartek, 16 maja 2013

♥ trzecia część zdjęć z Egiptu ♥

Witam Was serdecznie,

Dziś kolejna część zdjęć z Egiptu w którym byliśmy zimą.

To był najwspanialszy czas i najwspanialszy prezent :)

Ajjj dużo bym dała żeby tam teraz być, tam życie wygląda zupełnie inaczej, to inny świat.
Na razie cieszę się latem w naszym kraju! uwielbiam upały, ale to już chyba wiecie? 
Zostaje mi tylko czekać do zimy, by znów zagościć w Egipcie. 


















































hahahaah supergirl:D 























48 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wypadu :-) Zawsze śmieszyły mnie ich reklamy z biedronką! :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, również zazdroszczę wypadu :) Co to za śliczna fuksjowa pomadka? to Golden Rose http://goniaroniaa.blogspot.com/2012/11/golden-rose-57.html ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia, chciałam się zapytać czy na tym wyjeździe smarowałaś się podkładem? bo ja nie wiem czy w takie upał malować się czy nie(?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać na niektórych zdjęciach mam podkład a na niektórych nie. ja dla wyrównania kolorytu stosowałam tam bb krem z garniera. mi nie przeszkadza podkład w ciepłe dni, nie spływa mi.

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia widzę, że super spędziliście urlop. Kochana wyglądasz bosko z stroju, masz świetną figurę, aż Ci zazdroszczę, a wiem, że zazdrość to zła cecha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż Ci zazdroszczę. Na tym zdjęciu co leżysz na brzuszku i nasz mega wielkie oczęta, rzeski masz wymalowane tuszem essence? Są po prostu super piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to mój ulubieniec z essence ;) nie opuszczę go :D

      Usuń
  6. wycieczka super,wiadomo, ale nie rozumiem tych zdjec z dziecmi i tamtejszymi, co to jakas atrakcja?

    OdpowiedzUsuń
  7. takie zdjecia sa fajne, jezeli robi je sie w charakterze reporterskim...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcieli sobie z nami zrobić zdjęcie to dlaczego mielibyśmy odmówić ?
      i nie byli to zwyczajni przechodnie tylko rodzina z miejscowego baru.

      Usuń
    2. Tak z wami zdjecia waszym aparatem LOL

      Usuń
    3. LOL a inni jak chcieli żebym im zdjęcia robiła, ich straganów ? też nigdy nie zobaczą tych zdjęć a chcieli LOL

      LOL LOL LOL dobre:)

      Usuń
  8. Gosiu, z jakim biurem byliście?

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia piękne , uwielbiam klimaty "nie luksusowe" jeżeli chodzi o wycieczki. Jak dla mnie nie po to się podróżuje , aby spać i bywać w luksusach ale po to aby poznać tamtejszą kulturę , jedzenie, ludzi , które zaznamy na " obrzeżach / prowincjach"

    OdpowiedzUsuń
  10. A tak poza tym nie rozumiem stwierdzenia, że chciałabyś tam być, że życie inne. Chodzi o to, że znów na wycieczkę jechać? Bo jako turysta na pewno jest fajnie, jednak wątpię czy chciałabyś wczuć się w mieszkańca... Czyli bez drinka z parasolką, kolorowego hotelu, wielbłądów jako atrakcji. Precyzuj bardziej, bo łatwo posądzić o ignorancję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życie inne jeśli chodzi o odpoczynek ;)

      Usuń
  11. Świetne zdjęcia. Zazdroszczę wyjazdu. ;)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzyłam na to biuro pod kątem wakacji, ale kurde boję się ;)ceny fajne, ale co jeśli biuro upadnie jak ja akurat będę na wczasach? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym niestety jest loteria. Nie mo co się martwic na zapas:) Ja się co roku trochę denerwuję, ale zawsze nam się udawało" :)

      Usuń
    2. e tam nie ma się co martwić ;)

      Usuń
  13. Gosiu zdjecia meega !! juz sie nie moge doczekac naszego urlopu.. mmmm
    a zdradzisz mi skad jest twoj stroj? w tym roku musze juz kupic nowy i tak sie inspiruje .. to tu .. to tam.. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiem za Gosię- jest z h&m <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mnie rozczuliło zdjęcie kotka leżącego na jakimś dywanie wygląda na takiego biedaczka :(
    Strój to masz przecudowny! Zazdroszczę strasznie! :)
    Drugie zdjecie Wasze jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne fotki, a Ty jesteś śliczna:) Ja byłam w Egipcie w tamte wakacje i faktycznie-inny świat, inni ludzie:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne zdjęcia a ty jesteś taka śliczna
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosia w jakiej miejscowości byłaś? I w jakim hotelu? Rozważam wyjazd do Egiptu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszcze wyjazdu , ja najdalej byłam w monachium ;] ,ale moze kiedys tez uda mi sie zobaczyc egipt ;p a teraz pytanko gdzie kupilas te okulary przeciwsloneczny z tych ostatnich zdjeć ? pzdr. Karina

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś piękna :-)
    uwielbiam cię :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę,że jesteś zwolenniczką opalania ;) nie szkoda Ci troszkę skóry?? :) Ja się kiedyś też tak opalałam jak Ty,ale zrozumiałam,że to słońce powoduje starzenie się naszej skóry..jakie jest Twoje zdanie na ten temat??
    Pozdrawiam serdecznie Magdalenka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opalanie z umiarem i z filtrem, buzi w ogole staram się nie opalać.

      solarium kompletnie odpada

      Usuń
  22. zimną znowu lecicie do Egiptu ? W te same miejsce czy jakis inny hotel wybieracie? Pytam, bo też byłam zimą 2013 w Egipcie i chętnie bym jeszcze raz poleciała, ale fajnie by było w jakieś inne miejsce polecieć. Egipt ma w sobie coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super fotki :) aż miło się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dwa zdjećia z tym ślicznym małym chłopcem podbiły moje serce:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu ale masz ogień figurę!!!! w kostiumie wygladasz jak modelki VS ! super zdjecia, ja z sentymentem ogladam nasze zeszłoroczne z wypadu do Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. "tam życie wygląda zupełnie inaczej, to inny świat"- to znaczy lepszy?? Echh zastanów się co piszesz.. To wolałabyś być na miejscu tych co tam na bazarku sprzedają?? Wakacje wakacjami a życie to rzeczywistość..

    OdpowiedzUsuń
  27. starsznie masz zniszczona skóre jak na tyle lat bardzo staro wygladasz zmarszczki i przebarwienia

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne fotki,też lubię takie klimaty:))Te owoce te przyprawy ...i to słoneczko:))W jakiej części dokładnie byliście?
    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *