wtorek, 28 maja 2013

♥ ulubieńcy z ostatnich miesięcy ♥

Hej !

Zapraszam Was dzisiaj na filmik z ulubieńcami ostatnich miesięcy :)

mam nadzieje,że mój kanał na YT się rozkręci 




w filmiku mówie o: 

żel do mycia twarzy biały jeleń do cery tłustej i trądzikowej (6 zł Hebe)
peeling ziaja pro z mikrogranulkami bardzo mocny (allegro ok.16zł)
woda termalna avene (apteka)
krem z olejkiem pichtowym proderma (9 zł zielarnia)
olej kokosowy (13 zł allegro)
olejek arganowy z.one concept
podkład essence stay all day (16 zł Hebe, natura, super pharm)
tusz essence I <3 extreme (9.99 zł hebe, natura, super pharm)
bronzer w7 honolulu (ok.10 zł,minti shop, allegro)

na ustach mam kredke z inglota matową 29
na paznokciach - lemax 

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zdjęcia produktów są ostre, a gonia w tle rozmyta :)
      sądze że taki miał być efekt i fajnie to wygląda

      Usuń
  2. Biały jeleń jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak często myjesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie , konkretnie i na temat. Oglądałam dość sporo recenzji na youtube i bardzo sympatycznie się ciebie słucha i ogląda. Wiesz o czym mówisz , jesteś przygotowana a nie zastanawiasz sie dopiero w filmiku o czym powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny filmik:) czekam na więcej:) Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny filmik, bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne produkty akurat dla mojej mieszanej cery z przebarwieniami ;) Serdecznie zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz sympatyczny głos, miło się Ciebie słucha! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olej kokosowy uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki BJ uwielbiam!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, co powinna używać osoba z suchą cerą, której pojawiają się krostki i grudki szczególnie na brodzie?

    Twoja imienniczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *