poniedziałek, 24 czerwca 2013

♥ biel i beż ♥

Witajcie Kochane!

Wracam po przerwie, dziękuję za wszystkie komentarze, za wsparcie, to dla mnie bardzo ważne!

dziś założyłam bluzkę którą kupiłam ostatnio w lumpeksie za 30 zł i spódniczkę z www.PresKA24.pl (kod na zakupy : goniaroniaa) buty są z bazarku. 

Wieczór spędzam na leżeniu w łóżku i oglądaniu filmików z lodami waniliowymi (moja słabość, wróciłam do lodów po 3 latach) 

jutro wybiorę zwyciężcę konkursu z SheInside.com :) przepraszam za małe opóźnienie!















49 komentarzy:

  1. uwielbiam w każdym wydaniu ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle cudowna! ;*
    główka do góry kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna Gosia wróciła;) Mam nadzieje że już lepiej się czujesz:) Ta Twoja spódniczka jest na prawdę bardzo ładna. dalej sie zastanawiam nad jej kupnem. Boję się ze nie bede tak zgrabnie w niej wygladac:( Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spóniczka jest przegenialna i polecam ją z całego serca! idealna na każdą porę roku ponieważ jest ze świetnego materiału i jest idealnej długości, jest dłuższa ;)

      dziękuję za miłe słowa ;*

      Usuń
  4. uwielbiam każdą twoją stylizację:) niby takie proste rzeczy a potrafisz piękną całość utworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pasują ci te okulary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz jednakże dobrze się w nich czuję ;)

      Usuń
    2. Nie pasujesz do tych okularów

      Usuń
  6. Ja właśnie od momentu, kiedy zobaczyłam tę spódniczkę na Tobie to zastanawiam się nad zakupieniem jej! Twoje stylizacje trafiają w mój gust! Za każdym razem widząc Twoje stylizacje to najchętniej zakupiłabym wszystkie te ubrania:)!
    Mam nadzieję, że już powoli wracasz do siebie po ostatnich tak trudnych dniach
    Pozdrawiam! Trzymaj się:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladnie:))
    Dobrze,ze juz wrocilas;)

    Uwielbiam lody o smaku tiramisu i bakiowe;)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosia znowu piękne wygląda!:D Zdradzisz gdzie chodzisz do sh i na bazarek?:D Buty masz piękne <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. buty i okulary ci nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  10. Gonia super! Wszyscy Cię wspieramy i jesteśmy duchem z Tobą:) Kiedy ta notka o diecie? Dlaczego nie jadłas lodów?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze stylizacja świetna Gosiu :) Bardzo podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy blog :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. TTa spódnica wygląda rewelacyjnie. Bluzeczka też całkiem ładna.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się ta spódnica z tą bluzką. świetne lekkie , pastelowe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie dziewczęce zestawienia. Beż i biel to jedno z moich ulubionych połączeń.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tez mi sie okulary nie podobaja takie kiczowate i za waskie do twojej twarzy TY masz szeroką buzie ... i jeszcze maja dziwny opadajacy ksztalt robi to dziwne wrazenie smutnej nie zadowolonej miny nei wiem brzydkie sa nie do twojej twarzy i juz ... chyba tylko slicznej dziewczyny z waska buzia nie oszpeca a i buty nie pasuja i te kolorowe badziewia na rece ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Tobie kobieto nie nudzi się ta ciągła krytyka?Znajdź sobie inny sposób na spędzanie wolnego czasu,bo te Twoje komentarze stały się nudne!Gosiu bardzo ładnie wyglądasz i nie przejmuj się tymi złośliwymi komentarzami!Pozdrawiam!

      Usuń
    2. szczea prawda mówie to co mysle mi sie nie podobaja a tobie lizusie sie moga podobac nie kazdy kazdego lubi nie kazdy musi sie podobac mam prawo pisac i mówic co chce ... !!!!!

      Usuń
    3. wyluzuj mała ;) dużo w Tobie złości ;) myśl co chcesz,nikt Ci tego nie broni. skoro Ci się coś nie podoba to po kiego grzyba wchodzisz na mojego bloga ? :)

      Usuń
  17. ale masz tłuszcz na kolanach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię swoich nóg ale tłuszczu na kolanach nie mam ;)

      Usuń
    2. a Ty masz tłuszcz zamiast mózgu

      Usuń
  18. A właśnie,że pięknie wyglądasz w tych okularkach, super są! :)
    Widzę,że mamy słabość do podobnych czynności hihi :P Buziole piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam beż! świetnie wyglądasz w takim klasycznym zestawie!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam takie same kolczyki ;))) <3 -Kate-

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Jedyne co bym zmieniła to biżuteria, bo jak ktoś już zauważył nie pasuje. Ja kończąc 14lat wywaliłabym takie jarmarkowe ozdóbki do kosza, ewentualnie jeśli darzysz takie pamiątki sentymentem to do szuflady :))) Jesteś taka śliczna, styl masz świetny, mogłabyś być wzorem do naśladowania jeśli chodzi o ubiór, no ale te kolorowe bransoletki z muliny kojarzą mi się z uczennicą z podstawówki, która zaszalała na odpuście pod kościołem ;)) I nie gniewaj się, bo naprawdę chętnie tu zaglądam i podczytuję co u Ciebie. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz ;)

      ja osobiscie bardzo lubię takie bransoletki i nie są one z podstawówki tylko ostatnio kupione ;)

      Usuń
  22. ja mam taki pomysł, abyś napisała conieco o pielęgnacji ciała.co Ty na to?:) pozdrawiam.. Uwielbiam Twoj blog;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pielęgnacja ciała nie jest moim ulubionym tematem ;) zawsze używam tych samych kosmetyków i nie testuję nic innego ;)

      Usuń
  23. czemu zawsze układasz włosy na jedną stronę ????nudnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz się czego czepiać? przesadzasz.

      Usuń
    2. stwierdzam fakt!
      a ty co adwokat ? to ciebie nie piszę więc gęba w kubeł.

      Usuń
    3. a ty zmieniasz przedziałek co pół dnia?

      Usuń
    4. wakacje się zaczynają to muszę się przygotować na fale debilnych komentarzy ;)

      Usuń
  24. uwielbiam taką perfekcję w stylizacjach! wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia w kiepach, mmm... jaki cudowny plener...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *