sobota, 15 czerwca 2013

co u mnie?

Hej dziewczynki !

Pewnie wiele z Was zauważyło, że ostatnio nie prowadzę bloga regularnie. 
W ostatnim tygodniu miałam kilka spraw do załatwienia, dodatkowo się rozchorowałam. 
Dziś ledwo żyję, cały dzień spędziłam na uczelni męcząc się z gorączką i strasznym katarem, jutro powtórka z rozrywki. Dodatkowo muszę skończyć i dopracować moją pracę licencjacką, za miesiąc się bronię. Nie jestem w stanie robić postów ze stylizacjami, chętnie bym napisała notkę o diecie, jakąś recenzję ale nie dam rady, lecę do łóżka i się kuruję! Do zobaczenia na początku tygodnia! buziaki ! :*

20 komentarzy:

  1. Gosiu życzę powodzenia na obronie!!i szybciutkiego powrotu do zdrowia!:***

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko do nas, zdrowiej ;) Czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  3. Aby napisać pracę, obrona to już czysta formalność ;D Powodzenia, wiary w siebie i pewności...a wszystko pomyślnie pójdzie;)) -Kate-

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to kuruj się, pewnie narzeczony herbatkę nosi:P
    Pozdrawiam Ewa:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka życzę i powodzenia z pisaniem pracy-wiem co czujesz!:*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wracaj do zdrówka i czekam z niecierpliwościa na Twoje przepiękne stylizacje, oby więcej tu na blogspocie. ;) I trzymam za Ciebie kciuki abyś zaliczyła pracę licencjacką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wracaj do zdrówka ;*
    ZAPRASZAM do mnie !

    http://slowajakwiatr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia i szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuruj się i zdrowiej szybko :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana w takim razie życzę ci dużo zdrówka;) i współczuje taka piękna pogoda a ty musisz leżeć w łóżku ja również się bronię masakra:( już nie długo i będzie po wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  11. zdrowiej szybciutko:) Bo pogoda jest piękna do Twoich cudnych stylizacji:) zdrówka- Monia

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy wyniki konkursu? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu wracaj na bloga :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *