wtorek, 11 czerwca 2013

♥ dżinsowa koszula i beżowa spódnica ♥

Hej kochane!

Dziś był bardzo miły dzień, który praktycznie cały spędziłam z moją psiapsiółą Madzią która przyjechała na kilka dni do Polski <3
Od stycznia Magda jest w Estonii ponieważ wyjechała na erasmusa. całe szczęście jest skype na którym często się widujemy i możemy pogadać ;) cieszę się, że już niedługo wraca.

więc imieniny się udały :) wszystkiego najlepszego dla wszystkich Małgorzatek które obchodzą imieniny 10 czerwca ;* 

koszula lumpeks
spódnica presKA na hasło goniaroniaa 6% rabatu na zakupy w sklepie presKA




































buziaki !

94 komentarze:

  1. W których lumpeksach buszujesz ze znajdujesz takie cuda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. we wszystkich w warszawie znajdzie się jakaś perełka;)

      Usuń
    2. słońce gdzie kupiłaś pilotki ??????

      Usuń
  2. urocza spodniczka!


    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne połączenie Gosiu :) Monia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko wygladasz uwielbiam Twoje Stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cudownie..... pięknie po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz :) Dzinsowa koszula wymiata. Aż jestem w szoku, że w lumpku udało Ci się upolować taki hit sezonu :) Spódniczka również bardzo trafia w mój gust. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba ta koszula jest Ci za mała, ledwo się dopinasz, widać to pomiędzy guzikami, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak oddychać mogę i nie rozpina się mimo ciąży spożywczej ;)

      Usuń
    2. jeju, że też ludzie do takich szczegółów potrafią się przyczepić, ja nic takiego nawet nie zauważyłam :D spódnica jest ekstra i tworzy świetny duet z tą koszulą :)

      Usuń
    3. ciąży spożywczej, dobre:), po prostu uważam, że koszula powinna być luzniejsza, ale po za tym wszystkie Twoje stylizacje są super:), nie rozumiem dlaczego ludzie piszą, że jesteś brudaską, przecież jesteś bardzo zadbaną kobietą, pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Pięknie wyglądasz ;) Wszystko bardzo w moim guście, a takich perełek z lumpeksu jakie Ty znajdujesz szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej a jaki rozmiar masz tej spódniczki?

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz genialnie :) piękna spódniczka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Goniuuuu... strasznie Cię lubię, często zaglądam na Twojego bloga...i nie obraź się, ale wydaje mi się, że często nosisz za małe ciuchy. Tak samo jest z tą koszulą. Być może dlatego na zdjęciach nie wyglądasz, jakbyś miała 172 cm. wzrostu; wszystko przez zbyt ciasne ciuchy. Pomyśl nad tym ;) Miłego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz mi prosze które ciuchy według Ciebie są za duże ?

      za małe ciuchy na pewno nie wpływałyby na to, że wyglądam na niższą na zdjęciach, zdjęcia są robione z góry albo z mojego poziomu więc tak to wygląda,mimo wszystko nie przeszkadza mi to ;)

      Usuń
  12. Chodzi o okulary :) ? Na zwykłym stoisku z okularami?

    OdpowiedzUsuń
  13. Do zdjęć robisz bardzo urocze minki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic bym nie zminiła..bosko. Bardzo lubię dzinsowe koszule:)

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula aż pęka, masakra....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę, martw się o to żeby Tobie coś nie pękło ;)
      wtedy to będzie masakra;)

      Usuń
    2. Martwie sie dlatego nigdy bym nie kupiła koszuli która wygląda jak pożyczona od młodszej siostry.Chyba nie zdajesz sobie sprawy jak śmiesznie wyglądasz w tej za małej koszuli.

      Usuń
    3. koszula jest stara,nie kupiłam jej nawet w przeciągu dwóch lat i nie uwazam, że wyglądam śmiesznie.

      Usuń
    4. To przez dwa lata aż tyle przytyłaś.Wyglądasz śmiesznie uwierz.

      Usuń
    5. przeciez niby schudłas ... na kazdym kroku jakies kłamstwa nie łądnie

      Usuń
    6. ale ludzi zżera zazdrość.... masakra

      Usuń
    7. nie zzera zazdrość tylko nikt nie lubi ludzi wciskajacych scieme byle by blog miał popularnosc a firmy płaciły lub wysyłały gratisy bo wielce mi modna polka hahahaha

      Usuń
  16. Koszula rewelacyjna! W połączeniu z tą spódnicą ślicznie wygląda.
    Kochana przekonałaś mnie do zakupu topów z HM, trafiłam na promocję i jeden top kosztował 10 zł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. za dużo takich samych zdjęć, to trochę nudne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy spojrzeć na jedno zdjęcie i wyłączyć okienko krzyżykiem w prawym górnym rogu ;)

      ja lubię jak jest dużo zdjęć dlatego też tyle dodaję,pozdrawiam ! ;)

      Usuń
  18. Przykro mi, że żyje w takim kraju, gdzie ludzie zamiast spędzać czas przyjemnie, robiąc coś co lubią z kimś bliskim sercu, to siedzą przed kompem i usilnie zatruwają innym życie swoimi negatywnymi komentarzami.

    Gosiu moim zdaniem jeszcze nigdy nie wyglądałaś tak dobrze jak teraz <3 Fantastyczny styl sobie wypracowałaś przez ostatnie parę lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję bardzo;) również przykro mi z tego powodu.
      ale widocznie niektórzy tak już mają ;)

      Usuń
  19. strasznie sie cos zrobiłąs znerwicowana ... zrozum ze skoro piszesz sobie cos tam na internecie to wiąże sie z tym iż ktoś bedzie to komentował w sposób pozytywny jak i negatywny ... a ty odrazu przyjmujesz postawe obonna i sie bulwersujesz ... jak ci ktos słodzi to super a juz nie mówie o obrazaniu ale o krytyce konstruktywnej której również nie przyjmujesz ... tylko jak jest cukierkowo to jest ok a jak nie to znaczy ze ktos cie obraza ... moze trzeba spojrzec tez na siebei krytycznie ... moze inni Ci co krytykuja maja racje !!!!!!!! pozdr K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bulwersuje się ale skoro ktoś mi pisze, że jestem brudaską, chodze w tych samych butach, wiecznie ta sama torebka.. no proszę Cię.. ile można czytać o tym ?
      aż tak się komuś nudzi ?

      pozdrawiam i najłatwiej komentować z anonima ;)

      Usuń
    2. moze własnie sie nie nudzi bo niepotzrebnie komentujesz głupie komentarze...

      Usuń
  20. jak czytam te niemiłe komentarze wyżej to nasuwa mi się tylko jedna myśl: Ludzie, po co komentujecie jak nie macie nic ciekawego do powiedzenia? Rozumiem że każdy ma prawo do własnej opinii pozytywnej jak i negatywnej ale piszac takie rzeczy macie na celu jedynie zrobienie komuś na złość. Nie podoba się to nie oglądajcie. Według mnie Gosiu wyglądasz prześlicznie, ja uwielbiam Twoj styl. A koszula jest świetna, ja nigdy w lumpeksach nie trafiam na takie perełki;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz ślicznie! piękna spódnica :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne połaczenie, mnie sie bardzo podoba :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie moge uwierzyć ze koszula z lumpeksu bo jest zajebista : ) wyglądasz zajebiście :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee no podobno pęka !


      dziękuję ;*

      Usuń
    2. jeny nie możesz po prostu olać tych komentarzy? kiażdy ma prawo komentować Twój blog czemu się tak wszystkim przejmujesz? nie widzisz że o to właśnie chodzi? śmiejesz się z anonimów którzy Cie negatywnie komentują, a tymczasem oni mają większe pole do śmiechu bo co sobie nie postanowią,że napisza to wywołuje u Ciebie szał! mogą Cie prowokować kiedy tylko sobie zechcą! a Ty się dajesz... olej negatywne komentarze i nie odpowiadaj tak jak większość osob prowadzaca blogi ;) bo tylko Ciebie te komentarze tak ruszają ;/

      Usuń
    3. BRAK JEJ KLASY i tyle.

      Usuń
  24. Gosia ile cm ta spódnica ma w pasie? Bardzo mi się podoba i może też bym taką kupiła na egzamin :))

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedy nagrasz jakiś filmik ? : )

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja uważam,że koszula pasuje Ci świetnie.
    Masz figurę,możesz nosić tyle obcisłych ubrań,ile Ci się podoba :) :DDD
    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcisłe a za małe ubrania to jest różnica, proszę nie myl tych pojęć.

      Usuń
  27. właśnie poluję na koszulę jeansową :) świetne połączenie z tą spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Każda Twoja stylizacja jest idealna! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz!:) Spódniczka idealna!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie moge uwierzyć, że ta cudna koszula jest z lumpeksu!;) a spódniczka rewelacyjna- jaki rozmiar zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest S jednakze nastepnym razem wezmę xs;)

      Usuń
  31. ale jesteś śliczna ! :) bardo podoba mi się stylizacja ;)!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdarzy mi się skomentować notki, tak, tak z Anonimowego. Widzę, że Ci to zaczęło przeszkadzać, ale czy nie sądzisz, że nie każdy ma chęć zakładać bloga/konto tylko po to, żeby móc komentować i żeby autora komentowanego bloga to nie raziło? :|
    Co do stroju, to nie skomentuję, bo nie chcę, żebyś zaraz się odgryzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. koszula zgadzam się - jest za mała. Powyżej zapiętych guzików już się byś nie zapięła- widać to na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapielabym się pod samą szyję i koszula by nie pękła ;)

      Usuń
    2. To zalóż ten sam biustonosz i top pod tą koszulę, dopnij się i wstaw zdjęcie ;)
      Koszula już pod biustem jest rozciągnięta do granic możliwości

      Usuń
    3. Bardzo chciałabym to zobaczyć!!!

      Usuń
    4. Ta koszula naprawdę jest za mała. Już teraz widać, że jak jest zapięta na guziki to się "rozchodzi" Nie wygląda to dobrze. Dlaczego na siłę twierdzisz, że jest inaczej...

      Usuń
    5. a co Wam do jej koszuli?! ludzie!!! nie podoba Wam się, to nie wchodźcie na bloga i tyle...

      Usuń
    6. post z koszulą zapiętą pod szyję ;) http://goniaroniaa.blogspot.com/2012/11/wosy.html

      Usuń
    7. zero cycka

      Usuń
    8. I widze ze tam tez ci wiele osób pisało ze za mała koszula haha, a tak nawiasem mówiąc to tamten post był grubo ponad pól roku temu a wtedy byłaś szczuplejsza to raz a dwa rękawy masz bankowo za krótkie więc dlatego sa podwiniete , czy sie mylę? Haha

      Usuń
  34. Kochana proszę Cię powiedz mi jaki masz biustonosz pod tymi topami z h&m ?

    OdpowiedzUsuń
  35. swietnie wygladasz. bardzo przyjemny blog- gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz!Możesz wstawić link z którego jest ta spódnica?jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gosiu jak dla mnie znowu wyglądasz rewelacyjnie,zachwycasz mnie swoimi strojami :):* mam małe pytanie czy masz może jeszcze tą sukienkę na sprzedaż ????? http://2.bp.blogspot.com/-sDXiqzFVG5M/UFY2hjIMPnI/AAAAAAAADMA/15NzDZeQ-ck/s320/DSC_0705.JPG

    OdpowiedzUsuń
  38. kazy ma prawo sadzic o tobie co chce i pisac ja uwazam ze masz duza głowe szeroka twarz zólte zeby nos jak czarownica okropne włosy zero biustu gabczaste nogi plamy na ciele ... itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokaż swóją twarz i nóżki ;)

      Usuń
    2. Nie brakuje idiotów na tym świecie... Może pokażesz się wszystkim żebyśmy mogli twoją urodę pokomentować?
      Gosia jest prześliczna, zgrabna i bardzo kobieca, umie ładnie wyeksponować swoje atuty, ma super styl, piękne geste włosy oraz wielu znajomych i czytelników bloga którzy myslą o niej ciepło i ją wspierają :* :* :*

      Usuń
  39. a ja uważam że stać Cię na lepszego faceta ... przystojniejszego i wyższego nie pasujecie do siebie jestes łądna ale twoj facet uuuu oczy dziwne małe jakies no i małyyyyyyyyyyy !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co Ci do tego skoro się bardzo kochają?
      planują wspólne życie, mają się rozstać bo Tobie coś się nie podoba?

      Usuń
    2. boze..jak sie czyta takie rzeczy to nie wiem czy smiać się czy płakać :) a co Ty mozesz wiedzieć na ten temat? Rozumiem że wygląd i wzrost jest wyznacznikiem "lepszego faceta" , załoze sie że Twoj jest najwyższy na świecie i ma największe oczy o ile w ogole go posiadasz.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. płakac z radości

      Usuń
  40. Ja raczej zastanawiam się jak oni się dogadują. Gosia to taka typowa pańcia/damula wnioskując po strojach, notkach (gotowanie w kurtce chociażby) i komentarzach, Kamil wydaje się normalny... I jak sobie myślę o nich jako parze to oczami wyobraźni widzę taką scenkę: on chce się przytulić, a Gonia syczy "ostrożnie!!! Zaraz sesja na bloga/fejsika a Ty mi fryzurę możesz zepsuć" albo "Nie całuj, bo mi makijaż rozmażesz... Godzinę to nakładałam, a Ty zaraz rozetrzesz" albo kolacja w restauracji: on pizza, a Gosia wyciäga Bielucha........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przesadzasz.. jak można być takim debilem

      Usuń
    2. znam Gosię bardzo dobrze i nawet nie wiesz w jakim jestes błędzie

      Usuń
    3. hhaha dobreeee ... tez uwazam ze to paniusia i wiecej mysli o sobie niz o kim kolwiek

      Usuń
  41. to kiedy o odchudzaniu???

    OdpowiedzUsuń
  42. przecież to wszystko jest pewnie pisane przez jedną osobę, która będąc anonimowa może dowolnie wylewać swoje żale. Zazdrość i jeszcze raz zazdrość. Myślę, że Gosia dokładnie zna swoją wartość i ma gdzieś te głupie, wyssane z palca docinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moze to jej kolezanki niby przyjaciólki z blogów a tu anonimowo oczerniaja

      Usuń
  43. Nie sądzę że przez jedna, bo zauważ że różny jest styl pisania ;)

    Gosiaaaa, miał być post o tym jak schudłaś!!! Czekamy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, będzie taki post w tej chwili mam kilka ważnych spraw do zamknięcia więc muszę odłożyć bloga na drugi plan :)

      Usuń
  44. Świetny strój :) Wyglądasz pięknie jak zawsze! :* Wpadam do Ciebie co jakis czas i jak na razie podobały mi się wszystkie Twoje stylizacje. Jesteś mega pozytywna :) Wszystkiego naj :*

    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *