piątek, 7 czerwca 2013

♥ m i n t ♥



Hej!

Dziś był upalny dzień, niestety jutro muszę jechać na chwilę na uczelnię, na szczęście to już końcówka ;) 3 lata zleciały tak szybko, nie wiem kiedy.. 

Dziś założyłam miętowy top, który kupiłam wczoraj, połączyłam go z białą spódniczką, dobrze ją już znacie z ostatnich postów.. i pasujący akcent - miętowa torebka, w końcu jakaś zmiana, prawda? 
Mam wiele torebek ale jak już się do jednej przyczepię to tak noszę i noszę..nie widzę w tym nic złego, w przeciwieństwie do niektórych. 

no i znowu mój strój jest w tonacji pastelowej, ale co ja poradzę, że tak się czuję dobrze, poza tym mamy lato!


top h&m
spódniczka sheinside
buty bazarek
torebka lumpeks



















buziaki ;*

78 komentarzy:

  1. ten chłopiec to Twój brat?
    dobrze, że pastele, świetnie pasują do Twojej urody!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to nie jest mój brat ;) jestem jedynaczką ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ej mi tez sie kojarzy z brudaską jakoś tak hahaha

      Usuń
    4. weź... żałosne sa takie komentarze

      Usuń
  2. cudownie ...;)tak miło mi się na was patrzy:) a i na mów Kamila na tag...czekamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już go namówiłam ;)
      niedługo nagramy ;)

      Usuń
    2. o to ja namawiam swojego i zaczynam przygodę Z YOUTUBE:)

      Usuń
  3. Strój świetny i bardzo Ci w nim ładnie.Szkoda tylko, że nie potrafisz znieść krytyki i drażni Cię, że komuś może się nie podobać to, że ciągle nosisz to samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie drażni mnie to, tłumacze tylko, że dla mnie normalne jest nosic codziennie tą samą torbę ;)
      wątpie, że osoby które się tego czepiają zmieniają torebki co dzień.

      Usuń
    2. ale buty te same juz pół roku to mega przesada !!!!!! fuj

      Usuń
    3. nie obraz sie ale kojarzysz mi sie troche z brudaska

      Usuń
    4. Zgodzę się z Tobą ;) ja też mam dużo torebek ale jak do jednej przywyknę to efekt jest taki że noszę ją codziennie. Co w tym złego? To nie skarpetki, że codziennie trzeba mieć inne ;) Btw. bardzo ładna stylizacja.

      Usuń
    5. "nie obraz sie ale kojarzysz mi sie troche z brudaska "-

      Do: Anonimowy- nie obraź się ale zachowujesz się jak ostatni burak i cham

      Usuń
    6. pół roku ? wydaje mi się, że jeszcze 3 miesiące temu chodzilismy w kurtkach zimowych..

      Usuń
    7. Gosiu to Ty nie wiesz, że każdy ma buty na jeden dzień? hahaha, nie przejmuj się, kozak w necie pizda w świecie:d a co do butów, sama jak jedne są mega wygodne to noszę je mega długo!:)

      Usuń
    8. no tak 3 mies temu ich nie miałas Pani prawdomówna na nogach hhaha jak byłas w egipcie hahahahahhahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ...

      Usuń
    9. weź się przymknij bo Twoje komentarze są żałosne. w egipcie byłam tydzien a nie nosiłam ich codziennie, później załozyłam je dopiero wiosną a dostałam śmieszny komentarz,że noszę je pół roku.

      Usuń
    10. winny sie tłumaczy :))))))))) ... brudasie ... !!!

      Usuń
    11. smierdzace buty...brudne plamy na ciele po samoopalaczu ... fuj itd...<--- wiesz co znaczy chyba ten skrót? hhah

      Usuń
  4. ahh jak ja uwielbiam Cie oglądać!;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty tylko komentować byle wchodzono na ciebie heh

      Usuń
  5. od dawna przeglądam twojego bloga, każda Twoja stylizacja jest udana ;)
    pozdrawiam Cie serdecznie Kasia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) zapraszam serdecznie ponownie;)

      Usuń
  6. Mamy wiosnę haha a nie lato...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli 30stopni to wiosna to pozdrawiam Cię ANONIMIE :*

      Usuń
    2. To to że źle napisałaś :D mamy kalendarzową wiosnę haha ! Nie ważne ile stopni na termometrze

      Usuń
  7. wygladasz przepieknie :D:D:D nwet wydaje mi sie ze kiedys widziałam Cie gdzies na miescie...:) i zazdroszcze bo chciałabym spokojnie wskoczyc w mini i coś obcislego a chyba dam rade dopiero w polowie sierpnia :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      oo, no całkiem możliwe ale jeśli będziesz miała czas to oczywiście możemy się kiedyś spotkać ;)
      no wiesz... coś za coś. dzidzia Ci wynagrodzi ;)

      Usuń
  8. wow jak pieknie wygladasz;) cudowna spódniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. powiem Ci szczerze ze pastelesa dla Ciebie stworzone. W czarnym juz np nie jest Ci tak dobrze, dlatego lubie Twoje outfity w kolorach pastelowych, bieli.

    ps. jakbys zmieniala torebke w kazdym outficie to by dopiero byl hejt w kometarzach. Juz widze te zlote mysli typu " skad masz kase, a zznowu nowa torebka" hehe

    Ostatnia fotka jest świetna :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie da się każdemu dogodzić ;)

      dziękuję za bardzo miłe słowa ;)

      buziaki ;*

      Usuń
  10. cudna jest ta spódniczka ! :) ostatnie zdjęcie super :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna spódniczka... ostatnie zdjęcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku Ty zawsze wyglądasz tak świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się cieszę, że znalazłam Cię na MP:) piękne masz sety, bardzo w moim stylu. Dodałam się do obserwujących, a nawet wrzucam Cię na moją główną stronę aby mieć Cię pod ręką:) pięknie naprawdę :) ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. buty tez wkólko te same a przeciez takie upały ze stopa to pewnie ci sie gotuje i pozatym zle wyglada w tej stylizacji taki but nie pasuje nic a nic ... szpeci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znasz definicję gotowania ;)?

      Usuń
    2. znam def gotowania tak dobrze jak dobrze już wiem że dziewczyny które pisały że Twoja inteligencja nie powala miały racje. To była przenośnia , no ale co sie dziwic Twoje słownictwo to jak poszesz opisujesz odpowiadasz mówi samo za siebie --- nie należysz do mądrych osób... bez obrazy takie fakty ...

      Usuń
    3. może tobie nogi się tak pocą w butach ;) ja myję i nogi i buty ;)

      Usuń
    4. a Ty jestes inteligenta skoro piszesz komentarze w których zwracasz mi uwagę, że noga mi się gotuje w bucie?

      zazdroszę skoro masz tak dużo par butów, że możesz codziennie wybierać;)

      Usuń
  15. wyglądasz oszałamiająco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu jaki masz rozmiar tego topu z H&M miętowego. Mam podobną figurę, a chciałabym poprosić siostrę, aby mi kupiła. Buzka

    OdpowiedzUsuń
  17. Woow i love it!!
    Cute:)
    Your family is beautiful^^


    http://conimperfeccionesosinellas.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  18. przeslicznie wyglądasz.;)
    świetne zdjęcia.;) a ostatnie szczególnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosia, widzę, że spódniczka z SheInside bardzo przypadła Ci do gustu, ale wcale się nie dziwię. Jest śliczna i pięknie w niej wyglądasz.
    Zazdraszczam ciepełka - w Lublinie niestety pogoda jest w dalszym ciągu nieokreślona - słońce przeplata się z deszczem :/ Nawet nie wiadomo jak się ubrać :/
    Pozdrwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne kolory, uwielbiam miętowy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnie zdjecie najllepsze;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja (znowu) wyglądasz pięknie, kwitnąco i kobieco :) nic innego tylko pozazdrościć i powiedzieć "oby tak dalej" !

    OdpowiedzUsuń
  23. wstyd mi jak czytam niektóre komentarze :// raczej zawsze po prostu czytam i oglądam,ale dzisiaj sie zdenerwowałam :P świetnie wyglądasz co budzi duże emocje :) nie daj sie i rób swoje :) uwielbiam tu zaglądać i kocham pastele :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś przepiękna :* <3 uwielbiam Cię :) :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ekstra wyglądasz :) ja tez jak się przyczepię do jednej torebki to w kółko ją wałkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne foty!torebka skradła mi serce:)nie wierzę,że z SH!

    dziękuję za odwiedziny:)i zapraszam do obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  27. słodka ta spódniczka!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *