środa, 26 czerwca 2013

♥ maxi skirt ♥ i mały słodki kotek ♥

Hej :)

Dziś chłodny dzień, obudziłam się z bolącym gardłem i katarem :( więc pewnie będziemy siedzieć w domu, chociaż padł pomysł żeby pojechać do Janek. Od wczoraj mamy prześlicznego, małego, słodkiego kotka :) jest przezabawny i śpi mi właśnie na brzuchu pod bluzą :)

Z racji tego, że dziś brzydka pododa, pokażę Wam wczorajszy strój dnia :)

spódnica maxi SheInside
bokserka h&m
balerinki bazarek
torebka h&m
okulary stragan

zaraz wybiorę osobę, która wygrała bon 100$ na zakupy w www.sheinside.com wyniki napiszę na FB ;)


















44 komentarze:

  1. ja też mam kociszkę... od 2 dni... ale jest jeszcze malusaieńka.... niedługo dodam posta o mojej Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś dla mnie ideałem ! <3

    Twój styl jest tak cudowny ze szok, jak tylko widzę Twój post to od razu szybko wskakuję żeby zobaczyć kolejny cudowny outfit ;*

    Kotek jest cudowny! Sama mam dwa rude :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama słodycz :) mój też był 12 lat temu taki malutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleee słodki kiciuś :) !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koty są najcudowniejsze na świecie <3
    Gosiu czy gdzieś w centrum Warszawy jest ten lumpeks do którego chodzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chodzę do prawie wszystkich jakie mam po drodzę, nie mogę polecić jednego.. ;)

      Usuń
    2. Ale kiedyś polecalaś jakiś na Sz. Bedę na jeden dzień w Warszawie, w centrum i chciałabym do jakiegoś zajść.

      Usuń
    3. szmiazjerka to siecówka ale w ścisłym centrum go nie ma..

      Usuń
  6. Jak zwykle śliczna ;) a kotek przesłodki :* Gosiu o co z konkursem z woskami? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*

      wyniki z woskami juz daaawno dawno temu były;)

      Usuń
    2. Taaak? ;) a cały czas śledzę Twojego bloga i nie widziałam ;p eh szkoda, ze się nie załapałam ;p

      Usuń
  7. super wyglądasz!:)
    kotek śliczniutki:))
    pamiętam jak mój w pierwszych dniach chował się pod szafki..a teraz nie odstępuje mnie na krok!:))

    buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny kociak:) wygląda na pieszczocha:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz w tej spodnicy :) w ogole wydajd mi sie jakbys schudla...albo po prostu to efekt tej stylizacji :) a kociak przeslodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie schudłam ;D wręcz przeciwnie ;)

      Usuń
  10. Super spodnica! przegenialnie w niej wygladasz:) a kotek jest cudowny, ile on ma? mysle ze ze 3 miesiace:> Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie idealnie;) ale masz słodkiego kociaka;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny zestaw i cudowny kotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny kotek ;p Wygląda tak jak mój, z tym, że mój już jest troszkę wyrośnięty ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jesteś ;) mozna wiedzieć ile masz wzrostu? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zaczęły mi się podobać takie długie spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny kotek i spódnica; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu beda te wyniki dzis czy nie?:(

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne proste połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja!
    Muszę jednak przyznać, że całą moją uwagę skupił na sobie ten mały słodziak! A to z racji tego, że jestem kociarą:D! Jak się wabi?
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  20. A co z Twoim sklepikiem Daisy? Biznes nie poszedł?

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam czasu;) mam nadzieje, że niedługo się tym zajmę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *