czwartek, 13 czerwca 2013

♥ mickey mouse ♥

Hej !

Mam nadzieję,że pogoda u Was również dopisuje! W Warszawie lato pełną parą mimo, że nadal jest kalendarzowa wiosna :)

Dziś założyłam spódnicę z PreSKi (super materiał i fason! dodatkowo idealna długość)

Bluzka, którą mam na sobie jest z lumpeksu, zwykła koszulka z nadrukiem, troszkę ją przerobiłam żeby opadała na jedno ramię.

Czyli zwykły, luźny strój.










Czaję się również na spódnicę neonową! klik 
genialna, prawda?

jeśli jesteście zainteresowane kupnem to na hasło goniaroniaa jest 6% rabatu na www.preska24.pl








38 komentarzy:

  1. Super! :). Jak przerobiłaś koszulkę,żeby opadała na jedno ramię?

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie;)zawsze ładnie wyglądasz chyba nie masz złych dni;)A CO NA KOLANACH?

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze pięknie wyglądasz :)
    a co się porobiło w kolanka? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym Cię chętnie zobaczyła w dopasowanej spódniczce <3 W takich fasonach wyglądasz ślicznie, a jednak intryguje mnie jak wyglądałabyś w takiej obcisłej. Nosisz takie czy nie lubisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na blogu są chyba 2 stylizacje z dopasowaną spódniczką ;)

      Usuń
  5. Czyzbys spadła z roweru? ja ostatnio spadłam i moje kolano wyglądało jak za dawnych czasów z przedszkola, gdy człowiek notorycznie się przewracal i chodził podrapany i potłuczony..;)

    Serdecznie zapraszam do polubienia "Zwierzaki z Minska" na FB , jeśli chcecie pomoc psom i kotom to do dzieła!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to nie od roweru ;) małe zderzenie z chodnikiem ;)

      Usuń
    2. no to fajnie masz chyba zalana byłas ... a i samoopalacz ci spłynął co ehhehe bo niby nagle taka biała hhhah

      Usuń
  6. A moze post jak przerobic koszulke?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A moze post jak przerobic koszulke?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne te spódniczki :) i ta którą masz na sobie i ta neonowa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ta koszulka ;)
    uwielbiam buszować w sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie wyglądasz słoneczko :-*
    widzę że masz ałka w kolanka- czyżby wypadek rowerowy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz! Co się stało w nóżki? :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest ta spódniczka która masz na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest właśnie sposób ubierania, który lubię - zwykła spódnica (w sensie bez udziwnień;)), bluzka, torba i "przełamanie" stroju w postaci cudnych bucików:) Strasznie mnie wnerwiają stylizacje, w których każda część garderoby jest "wypasiona", if you know what I mean :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam przerabiac ubrania po swojemu. bardzo fajny zestaw..tylko bardziej podoba mi się kolor spodnicy łososiowy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta spodniczka jest genialna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Odkąd dodałaś z tą spódniczką poprzedniego posta to czaje się żeby jakąś kupić tylko nie mogę zdecydować się na którą :D:D Już miałam dziś kupić tą co masz na sobie, ale chyba jednak tą neonową kupię :D Na dwie mnie nie stać bo cena nie mała, a przesyłka trochę przesadna.....;/

    OdpowiedzUsuń
  18. mam pytanko z innej beczki, gdzie kupiłaś takie kwiatki co masz w doniczce koronkowej z IKEA?

    OdpowiedzUsuń
  19. CZ SEX ROZPYCHA C**PĘ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooooooooooooooooooooooo nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:D:D:D::D;]

      Usuń
  20. Cześć Gosiu:) super stylizacja, zestaw na prawdę udany. Podziwiam Cie ze pomimo tych chamskich i wulgarnych komentarzy Ty sie nie przejmujesz i dalej piszesz notki:) Pozdrawiam Ewa;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zawsze ślicznie... czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu jesteś prześliczną dziewczyną. Codzienie wchodzę na Twój blog. Podoba mi się twój styl ubierania:-) Mogłabyś mi powiedzieć co używasz do podkreślania brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa. bardzo mi miło ;)

      niczego nie używam do brwi ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *