środa, 5 czerwca 2013

♥ prosty strój dnia ♥

Hej :)

Ostatnio pogoda mnie dołuje,codziennie pada. 

Dziś prosty strój dnia. 
do czarnych spodni założyłam asymetryczną bluzkę którą można wiązać paskiem na dwa sposoby, uwielbiam połączenie beżu z czernią.

zapraszam na filmik z relacją ze spotkania vlogerek 

zapraszam również na mojego FB - bądźmy w kontakcie :)!


bluzka sheinside
spodnie cubus
buty f&f
torba h&m

przypominam o konkursie, w którym możecie wygrać bon 100$ na zakupy w SheInside ! 




















40 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, wyglądasz bardzo fajnie - jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie podkreślone kształty ! :)) Super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Mam podobną bluzkę i nie wiedziłam cóż z nią począc,żeby zmienić ją z bezkształtej masy w coś podkreślającego figurę. Dziękuję za inspirację! :*
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zimno i pada :( Lubię Cię w takich kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj u mnie tez deszczowo ale na szczescie udało się zrobic kilka zdjęć ;)

      Usuń
  5. Śliczna bluzeczka! Na mnie jednak nie pasowałaby, mam szerokie biodra, a na Tobie idealnie! Uwielbiam takie kolory!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz fajnie! Efekt psują tylko te okropne odrosty...brrr... w rozpuszczonych włosach nie rzucają się tak w oczy, a jak taka "gładko" uczesana jesteś to tak nie za ciekawie to się prezentuje. Ale tak poza tym, to zestaw bardzo Ci się udał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) jednakże to nie odrosty tylko na jesieni miałam robione ombre i mam jeszcze resztke tego co było na mojej głowie, teraz niestety nie mogę zafarbować włosów :(

      Usuń
    2. W ciąży można farbować włosy- nie ma to wpływu na dzidzię ;)

      Usuń
    3. Nie chciałam, żebyś źle mnie zrozumiała z tymi odrostami. Po prostu w rozpuszczonych mniej to się rzuca w oczy :) Czemu nie możesz farbować? Chodzi o kondycję włosów? Komentarz o ciąży jest nieco chamski :/

      Usuń
    4. Drogi Anonimie dziękuję za radę - jednakże wolę nie ryzykować.



      Nie zrozumiałam Cię,źle ;) sama widzę, że to widać.. tak,mam suche wlosy,wole ich nie wysuszac bardziej ;)

      Usuń
  7. Bluzka jest bardzo fajna. Torebka tez wpadła mi w oko!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne wydanie,proste i eleganckie:)

    obserwuję Cię;)zapraszam także do siebie!

    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Odrosty...? musialam drugi raz przejzec fotki bo za pierwszym nie zwrocilam nawet uwagi. Tak naprawde wyglada to fajnie jak specjalny efekt. Mieszkam na stale we Wloszech i taka fryzurka jest tu super modna ;). Super stylizacja, a bluzeczka boska. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to mowia ladnemu we wszystkim ladnie :) i do tego ladna figura to juz zupelnie :) pozdrawiam ze slonecznej Irlandii! My nie narzekamy, lato zawitalo do nas w koncu! :) (i pewnie dlugo nie potrwa znajac pogode tutaj) :) pozdrawiam cieplutko 🌞

    OdpowiedzUsuń
  11. Na tych zdjęciach włosy wyglądają jako zdrowiej , mniej napuszone i od razu lepszy efekt. A co do stroju..wygląda fajnie ale ja bym takiej bluzki chyba nie ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Prosto a efektownie:)
    Fotki robione w samym centrum jak widze?:D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o post jak schudłas? Jak jadłaś co ćwiczyłam, no wszystko byś mogła opisać. Proooszę ;** Z góry dziękuje ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzka i spodnie sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka ma świetny krój :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *