sobota, 29 czerwca 2013

♥ ramoneska z ćwiekami ♥








Hej! 
Z racji tego, że dziś znowuuu było chłodno, postanowiłam założyć nową ramoneskę z www.SheInside.com
mam ją w rozmiarze S, jest krótka ale te kurtki mają to do siebie, przynajmniej na mnie, całe szczęscie się nie opina więc z rozmiarem trafiłam, M by była za duża a dłuższa na 100% by nie była :)

Mieliśmy dziś jechać do Piaseczna do Fashion House ale zrezygnowaliśmy ponieważ był straszny korek (pamiętajcie korek to przywilej, jak mówi pan Jacek Walkiewicz, swoją drogą polecam Wam posłuchać wykładów tego człowieka, ciekawie opowiada o motywacji i marzeniach). Zamiast do Outletu pojechaliśmy do Galerii Mokotów na pyszny obiadek :) Pochodziliśmy chwilę po sklepach, ale nic mnie nie zauroczyło powiem Wam szczerze, kupiłam tylko opaskę na głowę z Parfois, pokażę Wam niedługo :) 

Został mi tydzień na oddanie pracy licencjackiej, więc muszę się streścić z poprawkami, drukowaniem i oprawianiem :) Całe szczęście wszystkie egzaminy poszły mi bardzo dobrze a obroną nie stresuję się w ogóle :)

Zapomniałam pochwalić się Wam, od tygodnia nie prostuję włosów, jeśli chodzi o mnie to jest to wielki postęp ponieważ prostownicy używałam codziennie od 9 lat :o 
Mam nadzieję, że dzięki temu odżyją ponieważ są w opłakanym stanie, oczywiście grzywkę muszę prostować, to jest nieuniknione.

wracając do stroju :
ramoneska sheinside.com
spodnie cubus
buty f&f
torebka h&m






























32 komentarze:

  1. Świetna ramoneska! Aż Ci jej zazdroszczę:D Gratuluję odstawienia prostownicy i trzymam kciuki abyś wytrwała w postanowieniu. Sama prostowałam włosy 6-7lat i wiem jak trudno jest się od tego odzwyczaić. Ale opłaca się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te twoje włosy i tak dobrze wyglądają,jak na takie męki :)
    Piękna,jak zawsze !

    OdpowiedzUsuń
  3. nie nakładaj tyle tapety na twarz !
    już masz krosty i itp a z czasem zrobią ci się dziury fujjj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za cenne rady i trooooskee :>

      Usuń
    2. Od podkładu nie robią się dziury :/ Chyba, że ktoś dokładnie go nie będzie zmywać z twarzy i tylko dokładać. Wtedy mogą być niepożądane efekty w postaci np. zaskórników. Gosia jako kosmetyczka to na pewno dba o swoją cerę, więc nie musisz się martwić :P

      Usuń
  4. Wyglądasz tandetnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz jak gwiazda;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramoneska jest śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest prześliczne :)
    Gosiu, może zrobiłabyś parę recenzji? :> Jak sprawdza się ten limonkowy BB z Bielendy? Teraz na lato trzeba coś lżejszego niż podkład i tak się nad nim zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw - kurteczka bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu ja mysle, ze dla Ciebie idealnie sprawdziloby sie wyprosotwanie keratynowe wlosow, zestawy kosmetykow Encanto mozna kupic na all, jeszcze trzeba miec prostownice ktora rozgrzewa sie do 230st, jest watek na wizazu opowiadajacy co i jak:) ja sobie to robilam dwa razy i efekt jest nhaprawde nieprawdopodobny, nie musialam uzywac prostownicy, chyba jak dla mnie byly one nawet zbyt proste, lubię czasem moje fale wiec osrtatnimi czasy zrezygnowalam ale jak Ty prostujesz wlosy codziennie to encanto moze byc fajna alternatywa dfla Ciebie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie ostatnio zafundowałam keratynowe prostowanie, ale samych końcówek. Myślę jednak, że lepiej poddać się w ręce specjalistki. Efekt utrzymuje się ok 6 miesięcy. Ja miałam robione produktami z firmy Cocochoco i efekt jak najbardziej zadowalający :D

      Usuń
  10. Dziś to mi się nie podoba,baskinka wystaje spod ramoneski i niebardzo lączy się ze spodniami. Ta długość spodni niekoniecznie pasuje do tego typu spodni- tworzy sie niedbaly "prześwit" gołej nogi. Natomiast reszta stylizacnji jest inspirująca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna z Ciebie dziewczyna i wyglądasz rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wrażenie że Twoje włosy prostowane, czy nie wyglądają bardzo podobnie... Ale wiem jak to jest z tym prostowaniem- sama używam prostownicy chyba od 16 roku życia (a mam 25 lat). Mój facet mówi, że po prostowaniu są praktycznie takie same jak i przed, ale ja widze diametralną różnicę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe:))) Na razie się nie stresujesz, ale zobaczysz jak to będzie tuż przed obroną :D! Przynajmniej ja tak miałam, że zaczęłam strasznie się stresować jakieś dwa dni przed obroną... Na szczęście obronę mgr mam już 2 tygodnie za sobą :D! Będę za Ciebie mocno trzymać kciuki:)!
    Co do prostowania włosów to ja też kiedyś codziennie prostowałam włosy, no i też pewnego dnia (ponad 3 lata temu) powiedziałam sobie: dość! Wytrwałam do dzisiejszego dnia:). Zastanawiam się nad keratynowym prostowaniem włosów. Z jednej strony chciałabym mieć gładkie, proste włosy, ale z drugiej strony lubię też swoje fale:))). Odnośnie tematyki włosowej polecam bloga Anwen - koniecznie przejrzyj zakładkę "Moje włosowe historie" - mnie nieźle zmotywowały do świadomego dbania o włosy:)))!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Bardzo dobrze zrobiłaś, że postanowiłaś odstawić prostownicę. Dla włosów prostownica to zabójca. Sama prostowałam włosy przez kilka lat. Nie dość że były okropnie suche (przez co źle się układały), to końcówki bardzo się łamały i miałam wrażenie, że włosy w ogóle nie rosną:/ Odkąd nie używam prostownicy (jakieś 1,5 roku) włosy urosły mi około 10 - 12 cm, same się układają, nie muszę z nimi nic robić. Nakładam tylko odżywkę i czeszę. Są w o niebo lepszym stanie:) Także trochę cierpliwości i wytrwałości, a Twoje włosy będą piękne i zdrowe. I nie wracaj już do prostownicy;p
    pozdrawiam
    Ewelina :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak... rozjaśnianie włosów+ prostowanie i sianko gotowe. Odstawiłam farbowanie, na szczęście mój naturalny kolor bardzo niewiele się różni od koloru farby :)) ale już widać różnicę w kondycji włosa, nadal je prostuję, ale stara
    m się co 2-3 dni. Nie częściej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu masz bardzo gęste i piękne włosy. Może teraz nie są doskonałe, ale na pewno będą :) olejowanie i dbanie i włosy będą cudo :) buzka:) a i pięknie wyglądasz jak zwykle:) cudna kurteczka pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu, bardzo ladnie wygladasz. Powodzenia na obronie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ladnie :) w dodatku bluzeczka ma fajną fakturę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjecia plener nuda

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezbyt ta kurtka Ci pasuje. Przyzwyczailas nas do slodkich ubran, wizerunku laluni, a tu kurtka z nadmiarem cwiekow.

    OdpowiedzUsuń
  21. powinnas zmienic fryzure cos zrobic z tymi okropnymi włosami bo dojrze masz duza głowe to jeszcze powiekszasz ja ta fryzura...

    OdpowiedzUsuń
  22. aww uwielbiam Twoje stylizacje kochana <3!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *