czwartek, 6 czerwca 2013

♥ strój dnia i małe zakupy ♥

Hej ;)

Dziś był wreszcie słoneczny i gorący dzień, wskoczyłam więc w letnie ciuszki :)
Mam nadzieję, że taka pogoda się utrzyma!

Dziś byłam na mini zakupach, kupiłam 3 bluzki.
dwa topy w H&Mie : pistacjowy i różowy (każda po 19.90) i bokserkę w C&A (14.90)

bluzka asos
spódniczka sheinside
balerinki bazarek
torebka h&m

Miś mi zrobił dziś wielką niespodziankę!
tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyle truskawek dostałam <3




























84 komentarze:

  1. świetne te bluzeczki bez ramiączek, a miętowa szczególnie. Gdzie ją kupiłaś? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytanie ze zrozumieniem sie klania

      Usuń
    2. fakt nie zuwazylam notki ;) ale taka zgryzliwosc jest naprawde nie potrzebna

      Usuń
    3. bo anominy sa najmądrzejsze i wszytsko czytaja ze zrozumieniem

      Usuń
    4. No tak ja potrafię czytać ze zrozumieniem;) Jak ktoś ma problem z tym to niech najpierw kilka razy przeczyta tekst a potem jeszcze kilka razy sie zastanowi czy jego pytanie jest na miejscu:) Pozdrawiam Gosie;)

      Usuń
  2. Rozumiem,że żeby tak wyglądać to dietę truskawkową polecasz hihi?
    Ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie moglabym przezyc na samych owocach ;*

      Usuń
  3. ładne ciuszki,ale...taka dzidzia piernik trochę z Ciebie w nich wychodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam takiego określenia;)

      Usuń
    2. czas najwyższy poznać:) masz 22 lata,wyglądasz o 10 więcej,a ubranie masz jak....13 latka,ładnie,ale...niestety nie dopasowane do wieku i wyglądu

      Usuń
    3. Gosiu, musisz zainwestować w garsonki :P

      Usuń
    4. Ja mogę zrobić spódnicę na drutach dla Gosi...

      Usuń
    5. hahaha no tak.mieszkam w warszawie i tutaj normalny jest taki ubiór, serio nie wiem skąd wy jesteście..

      Usuń
    6. takkk :D garsonki i spódnice do kostek :D

      Usuń
    7. Dzidzia piernik ? :D

      Mieszkam w Warszawie od urodzenia (czyli 21 lat) i NIGDY w życiu nikt przy mnie nie użył takiego określenia :D

      Anonimie, dokształć się a potem dopiero komentuj :)

      Pozdrawiam Rozalia :)

      Usuń
    8. ha ha ha ha dobre

      Usuń
  4. myślałaś kiedyś o pójściu do programu Top Model :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy, nie kręcą mnie takie rzeczy na dodatek wiem, że nawet castingu bym nie przeszła;)

      Usuń
  5. Bardzo fajne te topiki, a czy one mają wbudowane coś a 'la "biustonosz"?
    I spódniczka jest mega! Szkoda,ze nie mam takiej figury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak mają dodatkową warstwę na wysokości biustu ;)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :) no to chyba mnie skusiłaś :P

      Usuń
  6. nie rozumiem osób, które czytaja blogi tylko po to zeby komus dogryzc. Po co wogole marnowac czas na cos co Ci sie nie podoba. Albo nie ma sie wlasnego zycia albo jest sie typowym polskim zawistnikiem, ktory sam ma kompleksy i potrafi tylko dogryzać innym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj nie nalezy się w ogole przejmować takimi osobami ;)

      jestem odporna na taką krytykę;)

      Usuń
  7. Kocham Twoją spódniczkę! <3
    Cudowny kolor różowego topu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne truskaweczki dorwałaś. Te topy z HM są rewelacyjne, będę musiała jechać na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie pogoda koszmarna! Podziel się! :)) Spódniczka przeurocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak tak i jeszcze raz tak dla twojego stylu !!!
    Nie ma co patrzec na komentarze typu "za stara a taki stroj itp'
    Ludzie prosze Was... za stara...22 lata to za stara ? ?
    Ja rowniez kocham takie pastele kolory i mam pare lat wiecej od Gosi.
    Gdyby ktos mi powiedzial ze jestem na to za stara to posmialabym sie z tego i tyle.
    A ta biala spodniczka - jestem zakochana. Szkoda ze nie ma sukienki takiej. Jesli nie znajde pewnie kupie ta spodniczke i bede laczyc z bialym topem:)
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;)

      oczywiście taką bezpodstawną krytyką nie można się przejmować ;)

      jesteśmy wolnymi ludźmi, możemy nosić co nam się tylko podoba;)

      Usuń
  11. Śliczna spódniczka :) , bardzo dziewczęcy look :) . super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam taki topik z H&M, kupiony rok temu w kolorze beżowym i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym roku bardzo duzo kolorow jest dostępnych ;)

      Usuń
  13. widze, że to Twoje ulubione miejsce w W-wie

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ostatnio taki kobaltowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie rozumiem ciągłej krytyki, przecież wygląda super, ubiera się prześlicznie;)
    a co do bluzeczek fajne i tanie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjjj przeciez trzeba troche ponarzekać;)

      Usuń
  16. możesz podać linka do tej bluzki z asosa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest juz bardzo stara, szukalam jej w necie ale niestety nie moge znaleźć

      Usuń
  17. U nas dziś znou była paskudna pogoda...
    Bluzeczki ładne, ale najładniejsza pistacjowa z H&M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również ta mi najbardziej przypadła do gustu. dzis jeszcze bedzie strój dnia z nią ;)

      Usuń
  18. Gośka ale Ty jesteś ładna!!:D I masz przepiękne włosy, podziwiam :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki biustonosz nosisz do tych topów z h&m? posiadam taki bez ramiączek z reserved ale bardzo mi w nim brzydko piersi wyglądają, są bardzo nisko tak jakby biustonosz ich nie podnosił mimo że ma dobry rozmiar :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja noszę do takich topów zwykły biustonosz z odpinanymi ramiączkami ;)
      bluzka podtrzymuje stanik bo jest obcisła ;)

      Usuń
  20. Topy z H&M świetne! Jak byłam na zakupach to ich nie widziałam oO ale trzeba będzie się rozejrzeć:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie pasują ci tak obcisłe bluzki, masz mały biust a one sprawiają że jest jeszcze mniejszy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz jednakże nie spłaszczają mnie one zupełnie dlatego też będę je nosić ;)

      Usuń
  22. Goniaaaa następna notka o Twojej diecie plis plis plis :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w nastepnej notce nie dam rady niestety :(

      Usuń
  23. wyglądasz pięknie... ostatnio robiłam sobie zdjęcia przed tą fontanną :)

    OdpowiedzUsuń
  24. coraz przyjemniej zaglada sie na Twojego bloga. ostatnie stylizacje rewelacja. zagladam codziennie.
    A CO DO KRYTYKI LUDZIE ZASTARA NA TAKI STYL MA 22 LATA DOBRZE ZE SIE TAK KOLOROWO UBIERA I INSPIRUJE LUDZI.

    Jowita R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*

      ojjj przeciez to kraj ludzi narzekających ;)

      Usuń
  25. Stroje niedopasowane do wieku??? :-) 22 lata to za dużo to takich ubrań??!! Gonia nie przejmuj się bo to bzdura! Ja mam 5 lat więcej od Ciebie a czasami ubieram się identycznie i wcale nie czuje się jak dzidzia piernik :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet jak będę miała 30 lat mam prawo się tak ubrać ;)
      nie wiem jako można komuś zwracać uwagę na kolorowy strój ;) przecież nie wyróżniam się z tłumu

      Usuń
  26. miętowa bluzeczka świetna :) a ta spódniczka znowu cudo !

    OdpowiedzUsuń
  27. dzidzia piernik wymiata :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. skoro masz 22 lata i te stroje są dla 13 latki??? to wybacz ( jestem w tym samym wieku co Ty ) ale powinniśmy już szykować kieckę do trumny!!
    Świetne dobrane kolory biel i coś w stylu granatu..bosko.
    Truskaweczki , mmmm najpyszniejszy owoc jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. masz beznadziejną fryzurę- masz extra fryzurę
    masz tandetną szminke- piekny kolor szminki
    wyglądasz staro- jesteś młoda
    ochydna bluzka- piekna bluzka
    jesteś tłusta- jesteś szkieletem
    twój facet cię zdradza- widac że sie kochacie
    robisz durne miny- pieknie pozujesz

    tak po krótce wyglądają komantarze w blogach :/

    chodzi o to żebyś nie brała niczego do siebie bo ile ludzi tyle opinii i to jeszcze tak skrajnych!

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. MNIAM TRUSKAWKI:)
    SUPER WYGLĄDASZ

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna spódniczka!

    Zapraszam do mnie!
    http://burned-with-desire1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny ten pistacjowy topik!;D Ale ta pogoda za oknem mnie zastanawia jakie te lato będzie w tym roku ;///////
    Dawaj truskawy!!!!!;D -Kate-

    OdpowiedzUsuń
  33. ale ślicznie wyglądasz! oczywiście spódniczka rządzi;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *