czwartek, 27 czerwca 2013

szybkie zakupy ;)

Witajcie kochane ;) 

Dziś był kolejny chłodny dzień, na szczęście sobota zapowiada się już słonecznie :)

Cieszę się, że spodobała Wam się nasza kotka ;) nazwaliśmy ją Daisy. jest przesłodka i przesypia większość czasu, a gdy nie śpi to je, chowa się w kartonie, albo lata jak oszalała :) Jest bardzo towarzyska i lubi przebywać wśród innych. Nie puszczamy jej na ogród ponieważ już wlazła na drzewo i nie chciała zejść :< 

Dziś w zajrzałam do rossmanna i do hebe, w sumie potrzebowałam tylko zmywacza do paznokci ale skusiłam się na kilka innych rzeczy. 

peeling soraya morelowy używałam, byłam zadowolona więc wróciłam ;)

zmywacz isana ;)


gumki do zalotki ;) stwierdziłam, że będę podkręcać czasami rzęsy a gumki mi się gdzieś pogubiły :<

zapas białego jelenia 

pędzel - potrzebowałam jakiegoś na szybko bo mój hakuro lnieje :< 

dalsza część notki poświęcona koteckooowi ;)



jestę czyściochę


jestę śpiochęę




jestę kulturystę

czo tam piszesz?









42 komentarze:

  1. mogę zapytać ile kosztuje taki pędzel? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 zł w hebe więc nie liczę na cud;)

      Usuń
    2. Nie zawsze te tanie rzeczy są złe ;p napisz proszę za jakiś czas jak się sprawdził :)

      Usuń
    3. Mam ten pędzel i moim zdaniem jest w porządku. Jedyną jego wadą jest to, że przy malowaniu trzeba się dużoo namachać i nastemplować - później boli mnie ręka :D

      Usuń
  2. Gosia przeprowadzilas się? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. blog dno ... nic ciekawego badziew !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaszczepiłam się na debilizm więc nie zarażę się od Ciebie :)

      Usuń
    2. Jeżeli Anonim twierdzi, że blog to dno i nie ma w nim nic ciekawego tzn., że musiał go przeczytac całego czyli jak na coś co jest dnem musiałeś mu drogi anonimie poświęcić bardzo dużo czasu i ochoty do dalszego czytania ;)

      Usuń
    3. Jesteś beznadziejna obrażasz sie jak mała dziewczynka ... też uważam że ten blog nie jest ciekawy ... i co tez mnie wyzwiesz od debili jak wyzej ... żenadaaaaaaaaaaaa !!!

      Usuń
  4. Gosiu, gdzie kupiłaś gumki do zalotki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przesłodki kotek:) jak ja uwielbiam kotecki;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłabym wdzięczna gdybyś dodała posta o pani Beacie http://madleineo.blogspot.com/2013/06/pomozmy-beacie.html

    Im więcej ludzi się o tym dowie tym lepiej! Już 30 czerwca w Konstancinie-Jeziorna odbędzie się koncert charytatywny. Warto nagłośnić tą sprawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy kociak, zaciekawił mnie ten pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana w jakiej cenie jest ten żel do twarzy z białego jelenia i gdzie można go kupić?:) dobry on jest? nie powstają po nim wypryski?? bo mam niestety wrażliwą twarz i mało który żel mi podpasowuje :( Odpisz u mnie :)) z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Booooziu, jaki cudowny kitulek! :) moje trzy machają mu ogonkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też bym była za oceną pędzla :) muszę jakiś kupić a to z chęcią poczekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny :-) Ja mam brytyjskiego krótkowłosego o imieniu Mruczysław :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. mieszkasz z Kamilem? :) piękny kotek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Peeling morelowy jest fantastyczny! Zużywam właśnie 3 opakowanie i w zapasach mam już 4. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiciuś przesłodki :) , do schrupania , a peeling morelowy używam nałogowo od ok 3 lat , bardzo go lubię , ale trzeba uważać przy aplikacji bo jest dosyć ostry , więc trzeba delikatnie zeby sobie krzywdy nie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kotecek cudny, bez uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zakupy :) i kotek jaki śliczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu, Twój sprzęt do ćwiczeń? Jeśli tak to chwali Ci się, ja też wymiatam z ciężarami:) Ola:P

    OdpowiedzUsuń
  18. duzo słyszałam o tym peelingu ale jeszcze nie probowałam ;)
    swietny kociak, sama mam 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie było notki o kosmetykach. Słodki ten kociak :D

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kotek, mój akurat przyszedł mnie odwiedzić w pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, fajnie, tylko czemu służą te debilne podpisy pod zdjęciami z kotkiem? Nie bądź taka infantylna, albo chociaż się z tym tak nie obnoś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaką Ty masz słodziutką koteczkę :) cuuudna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja z tych kosmetyków mam tylko peeling morelowy Soraya, moim zdaniem jeden z lepszych peelingów na rynku. peeling ma dużo dosc ostrych drobinek, które świetnie złuszczają skore, ale przy tym nie podrażniają- ja mam bardzo wrażliwą skore, a mnie nie podrażnia :)
    Peeling ma ładny zapach, gęsta konsystencje dzięki czemu nie przecieka przez palce, no i jest skuteczny., po użyciu twarz jest naprawdę dobrze oczyszczona, wygładzona prezentuje sie bardzo dobrze :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez skusiłam sie na zakup peelingu Soraya i od wtedy używam regularnie. Zauważyłam ze bardzo dobrze wpłynął na stan mojej skory- dobrze ja oczyszcza, wygładza - jest mocny a drobinki sa dość ostre, ale nie podrażniają nawet mojej wrażliwej skory a za to bardzo skutecznie złuszczają naskórek, peeling jest bardzo wydajny ale jak tylko mi sie skończy lecę po kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *