niedziela, 2 czerwca 2013

♥ udany dzień dziecka ♥ spotkanie vlogerek/blogerek i maaaasa kosmetyków do testowania ♥

Hej kochane!

Wczorajszy dzień minął tak szybko, że nie miałam okazji nic napisać. 
Po południu w Warszawie odbyło się spotkanie blogerek/vlogerek. Miało nas być 19 jednak kilka dziewczyn nie dotarło, mimo tego było nas naprawdę dużo i nie dało rady ze wszystkimi pogadać. Czas zleciał bardzo szybko i miło :) 
Do tego dostałyśmy upominki od kilku firm, oczywiście w postaci kosmetyków.. więc będzie co testować :) Oczywiście dam Wam znać za jakiś czas jak co się sprawuje.






kremoserum  na noc z revitacell z komórkami macierzystymi.
jestem bardzo ciekawa tego produktu i od wczoraj już jest w użyciu


zestaw z Joanny
pędzel z Hakuro :)

zestaw od GlossyBox

maseczka i serum z Iwostin

tubran z pilomax

zestaw z pilomax

krem z filtrem matujący - Bioderma


piękne ciasteczkowe kolczyki z ugryź

płatki kolagenowe pod oczy z beauty face

maska z beauty face :)

Xnail 


zestaw z Paese : puder ryźowy kredka do oczu beżowa i szminka

kolczyki Vezzi

kołnierzyk z vezzi

neonowa bransoletka z vezzi



jak widzicie dzień dziecka udany!

jesteście ciekawe jakiegoś produktu :)?

29 komentarzy:

  1. jeeeeeeej, ile tego :) Pani od kolczyków była w ubiegłym tygodniu w DDTVN :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna biżuteria !! Kolczyki-babeczki genialne : P

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ci zazdroszcze !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem strasznie ciekawa tego kremu z filtrem z biodermy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem ciekawa kremu siquens i biodermy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj dzień dziecka wspaniały <3 fajnie, że tak dobrze się bawiłyście, mam pytanie, czy macie jakąś grupę na fb lub coś podobnego, gdzie ustaliłyście datę i miejsce spotkania? Chętnie bym poznała tak świetne i utalentowane blogerki :) W wolnej chwili zapraszam do mnie, obserwujemy przez blogera, bloglovin' lub facebook? Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz, buziaki ;*
    http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie krem z Biodermy

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne prezenty :D Wszystkie pięknie wyglądacie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkanie musiało być cudowne! Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  10. wow zazdroszczę rzeczy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty:) Czekam z niecierpliwością na recenzję kremu z Biodermy. Dopiero teraz zauważyłam, że się zaręczyłaś.Gratuluję Gosiu:* Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. My mieliśmy plan, aby pójść "na Smoki" takie plenerowe widowisko wieczorem na Wiśle, ale niestety w Krakowie lało, a ja jestem trochę przeziębiona, więc przebimbaliśmy cały dzień w domu :)
    Bardzo fajne rzeczy dostałaś, ale kołnierzyk z vezzi jest najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kołnierzyk BOSKI. Miałam kiedyś serum do biustu sensual joanna- nie polecam. I płatki kolagenowe pod oczy co tu pokazujesz...w miarę Ok

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam puder ryzowy z PEASE. Calkiem ok matuje twarz...ale niestety troche wybiela twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne rzeczy!fajna inicjatywa:))
    Jak Wy wszystkie pięknie wyszłyście na tych zdjęciach:)))

    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa wszystkiego, zazdroszczę Wam możliwości uczestnictwa w takim spotkaniu.
    Chciałabym kiedyś móc uczestniczyć w takim zlocie w moim regionie, ale musi jeszcze wiele czasu upłynąć

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę takiej dużej ilości prezentów:) Jestem ciekawa działania tego tuszu (chyba to tusz obok Batiste:D) i maski z Pilomax'a ;) Kolczyki są the best :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ZAZDROSZCZĘ! tez bym chciała dostać za darmo takie bajery :(

    OdpowiedzUsuń
  19. O i Bogusia jest :) fajnie ze sie wszystkie spotkalyscie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie spędzony dzień dziecka! Mam nadzieję że następnym razem spotkamy się tam wszystkie! :)

    Zapraszam Cię do siebie, w niedzielę o godz. 21 na damskie pogaduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę spotkania:)
    Mam pytanie kim jest ta dziewczyna na pierwszym zdjęciu stojąca obok Sandrolińskiej i dziewczyny w neonowo-żółtej bluzce???

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny kołnierzyk! świetne kosmetyki! jestem ciekawa płatków kalogenowych pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszcze jak cholera :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *