czwartek, 20 czerwca 2013

upalny dzień


Witajcie!

Kolejny upalny dzień za nami. Uwielbiam taką pogodę jednakże jutro mogłoby być chłodniej a będzie najgorętszy dzień. Jutro pogrzeb mojej Babci..

Dziś na ostatnią chwilę robiłam zakupy. Nie mam w swojej szafie czarnych ubrań i dodatków które nadawały by się na jutrzejszy dzień, który nie wiem jak przeżyję..  :(

Eh.. 


a dzisiejszy strój dnia kolorowy, mimo wszystko

top H&M
spódniczka PresKA
kopertówka bazarek
okulary stragan
























45 komentarzy:

  1. Trzymaj się jutro, Kochana...
    Wyglądasz pięknie, od długiego czasu Cię obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze !
    Kamilowi się troszkę utyło, musisz mu podrzucić więcej soczków i owoców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Gosi się podoba Kamil taki jaki jest. Czy gruby czy chudy kocha go. Po co ciągłe hejty?!
      J.

      Usuń
    2. jaki hejt? ktos tu jest przewrazliwiony;p

      Usuń
  3. a mi się podoba wygląda super :)pozdrowienia dla Kamila:)
    łatwo powiedzieć będzie dobrze po prostu trzeba przez to przejść nikt z nas nie chcę odejścia bliskich nam osób ale taka jest kolej rzeczy:(
    pozdrowienia kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna spódniczka <3 uwielbiam takie kroje !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz genialnie! Te okulary Ci bardzo pasuja, sama chce takie :) wszystkiego dobrego, badz dzielna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz genialnie! Te okulary Ci bardzo pasuja, sama chce takie :) wszystkiego dobrego, badz dzielna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Gosiu trzymaj sie dzielnie! jestem z Tobą myslami !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódniczka i w ogóle cała stylizacja!
    Trzymaj się kochana i bądź dzielna! Jesteśmy z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymaj się kochana tylko tyle mogę powiedzieć :/ :*

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zawsze wyglądasz uroczo

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci współczuję, wiem co to za ból. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dasz rade :* Trzymaj sie :* pięknie wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię tego typu torebek -kopertówek. nie wygodne jak dla mnie. kiedy wychodzę gdzieś nie lubię mieć nic w rękach. dlatego zawsze wybieram listonoszkę na ramię.

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny zestaw, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie upalne dni też się malujesz???

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś bardzo ładna, ale ten twój chłopak to nie dość, że brzydki to jeszcze taki pulpet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co za głupi komentarz wrrrrrrrrr

      Usuń
    2. A może ty pokaż swoja prawdziwą twarz jak jesteś ha ha . Taka jesteś mocna w gębie ale cienka w nogach . Żal mi takich ludzi eeh

      Usuń
    3. hahaha poleglam;p bezczelnie smieszny komenarz:D

      Usuń
    4. ha ha ha ha

      Usuń
  17. Piękne zestawy, też od dłuższego czsu Cię obserwuję.Bardzo przyjemnie się czyta Twoje wpisy.A tymi złośliwymi komentarzami się nie przejmuj... niektórym po prostu serce pęka jak widzą że inne osoby są szczęśliwe w swoim życiu.Taka już polska natura.A tak poza tematem co ma makijaż do pogody?Skoro Gosi tak pasuje to ja nie widzę problemu.Sama też się maluję w taką pogodę i co?Coś ze mną nie tak??

    OdpowiedzUsuń
  18. O gustach się nie dyskutuje, nie rozumiem czemu tak się uczepiłyście Kamila. Jak dla mnie jest przystojnym mężczyznom. Bardzo ładny strój dnia. Gosiu kiedy możemy liczyć na wyniki konkursu?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy wyniki konkursu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię Twoje stroje dnia <3 ubierasz się z klasą, ale bez niepotrzebnego nadęcia. Jedyne co mnie zastanawia to po co zakładasz tyle tego kolorowego badziewia na ręce? Trochę gryzie się to z tak ładnymi ubraniami :(

    OdpowiedzUsuń
  21. ale super Ci w tych okularach! piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymaj się!

    Można wiedzieć, skąd masz ten piękny naszyjnik?

    OdpowiedzUsuń
  23. gosiu jakiego biustonosza uzywaz ze tak ladnie wygladA . ja mam zawsze proble bo mi spada jezeli nie ma ramiaczek

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej, Gosiu, trzymaj się! Mam nadzieję, że dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  25. jakies 13 latki chyba pisza te komentarze o wygladzie Kamila, cos dla Was- dorosniecie, to sie przekonacie, ze nie tylko wyglad sie u faceta liczy;]

    OdpowiedzUsuń
  26. no strój spoko ale faktycznie te kolorowe rzeczy na rece nei pasuja strój kobiety reka dziecka

    OdpowiedzUsuń
  27. a mi sie wydaje ze gosia ma cos z głową nie tak bo kto normalny robi takie fotki przy sklepie LV nie wiem no chyba ze masz cos z tego snklepu takie wszystko sztuczne na pokaz ... beznadzieja ... dziewczyny maja racje piszac ze jestes różowa pindzia wytapetowana ... bo nawet jak cie nie znaja to tak sie przedstawiasz cala sama soba... nawet nie wiem czy sie rozpisywac bo i tak chyba nie zrozumiesz o co mi chodzi i jak zwykle jak 5 latka skomentujesz uznajac ze cie obrazam co bedzie wynikiem nierozumienia tego co chciałam przekazac... !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brawo !!!!!!zgadzam się w 100% z tobą

      Usuń
    2. Niestety uważam tak samo. Czasami takie zaabsorbowanie psychiki sprawami własnego wyglądu, które zawsze są na pierwszym miejscu może mieć charakter chorobliwy.
      Natomiast to, że autorkę pochłania bez reszty jej próżność jest pewne.

      Usuń
    3. jestescie pojebane..

      Usuń
  28. Cześć.
    Podoba mi się Twój blog, masz fajnie zdjęcia. c:
    Lubię blogi w których można i pooglądać zdjęcia i przeczytać ciekawą treść.
    Dołączam się do obserwatorów Twojego bloga. c:
    Tym samym zapraszam na mój - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekny zestaw, jak zwykle u Ciebie. Ja jednak w upalne dni wybieram szorty w których jest mi wygodniej niż w spódnicach.
    Co do Twoich spraw osobistych to niestety taka jest kolej życia... wiem doskonale co czujesz, ale z doświadczenia mogę Ci tylko powiedzieć, że z czasem będzie lepiej.
    Trzymaj się dzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnią rzeczą o której bym pomyślała dzień przed pogrzebem Babci byłaby sesja w oczojebnej bluzce. Nie rozumiem robienia z siebie cierpiętnicy "jak ja jutro przeżyję" jak dziś wyginasz się przed obiektywem w jakże stonowanych barwach. No, ale może nie wszyscy potrzebują wyciszenia przed pogrzebem kochanej osoby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy przeżywa inaczej śmierć bliskiej osoby. Gosia pisała, żeby nie komentować koloru ubrań. Żałobę nosi się w sobie a nie na sobie. Ewa

      Usuń
    2. Może strój kolorowy, ale za to zaduma na twarzy... Ja osobiście nie miałabym nastroju na sesje zdjęciowe w takich okolicznościach, to chyba byłaby ostatnia rzecz o jakiej bym myślała. Nie mówię, że ma się biczować czy zamartwiać się, jednak nie do końca rozumiem. Tym samym popieram Anonima nad Tobą.

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *