środa, 19 czerwca 2013

zwiewna koszula


Witajcie, przepraszam za dość długą przerwę, mam ciężki okres w życiu.
Odeszła moja ukochana babcia i dopiero po śmierci uświadomiłam sobie kim dla mnie była i co dla mnie zrobiła..była cudowną kobietą. Żałuję że nie poświęciłam jej więcej czasu. Cieszę się, że mogłam się z nią pożegnać chwile po odejściu. Nie jestem w stanie napisać więcej ponieważ od razu się rozklejam :(
Od kilku dni w mojej głowie są różne myśli, a we mnie coś pękło. 
Przede mną najgorszy dzień w życiu..

Taka już jest kolej losu, to przykre ale trzeba żyć dalej..
Proszę nie piszcie mi, że powinnam ubierać się na czarno, ja przeżywam to wewnętrznie i nie koniecznie chcę to pokazywać. 


dziś była piękna pogoda, popołudnie spędziliśmy na polach mokotowskich.

koszula klik
spodnie przerobiłam ze starych długich dżinsów
































dziś kupiłam neonowy żółty lakier, super wygląda na paznokciach ale jako baza  konieczny jest biały lakier



37 komentarzy:

  1. trzymaj się Gosiu :( :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem co to znaczy, w lutym pożegnałam babcie, już dwie odeszły :( całe dzieciństwo się mną zajmowała, jak rodzice pracowali, Nasi dziadkowie to wspaniali ludzie...szkoda, ze kiedyś musimy ich pożegnać. Wyrazy współczucia, trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie, żałobę nosi się w sercu, a kolor ubrań nie ma tutaj znaczenia, coś o tym wiem..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny strój. Co do tego ubioru czarnego, to tak jak mówisz każdy przeżywa to indywidualnie. Trzymaj się, widać że jesteś twardą osobą;) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu jestem z Tobą, czytając to, co napisałam sama sie popłakałam. Przyjmij wyrazu współczucia i bądź silna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. :)
    ja po śmierci taty również nie ubierałam się na czarno. oczywiscie ze bardzo to przezywalam, ale czy jest sens sie z tym tak obnoscic? najwazniejsze jest to co sie czuje, nigdy nic na pokaz, a te czarne ubrania i tak nie pomaga naszym zmarlym bliskim

    trzymaj się :) najważniejszy jest teraz czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje wyrazy wspolczucia. NIe jest łatwo napewno,zostaje pewna pustka. Śpiszmy się kochac ludzi, tak szybko odchodzą. Moj dziadek odszedl dobrych pare lat temu... do tej pory Go wspominam i żaluje że nie doceniałam go, byłam mała jeszcze ale na tyle duza ze go pamiętam i zawsze nazywał mnie - lala :) buziaczki, trzymaj sie ciueplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas leczy rany... Trzymaj się :(

    OdpowiedzUsuń
  9. trzeba było Babci więcej czasu poświęcać jak żyła a nie teraz płakać i mówić "mogłam " nie rozumie takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba było, aczkolwiek wydaje mi się,że Twój komentarz jest zbędny.. :(

      Usuń
  10. Rany, zawsze znajdzie sie anonimowy hejt, nawet w takiej sytuacji! Polacy-ogarnijcie sie prosze. A dla Ciebie Gosiu buziaki: * trzymaj sie..

    OdpowiedzUsuń
  11. często się mówi ze nie poświęcaliśmy dużo czasu itp. ale tak naprawdę możne poświęcaliśmy tylko byśmy chcieli więcej ale nikt nie jest idealny i nikt nie będzie . Trzymaj się ;* Bardzo łady strój ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. CZŁOWIEKU, ALE Z CIEBIE DEBIL PRZYSIĘGAM:/
    twoim tokiem "myślenia" jakby poświęcała babci więcej czasu to pewnie teraz by nie płakała w ogóle co nie?!

    rozwalają mnie takie teksty pustaków, którzy jedyne co robią to nienawidzą, krytykują i zerują na innych, a pewnie sami są nieudacznikami życiowymi!

    ps. ile czasu człowiek by nie poświęcał ukochanej osobie, to zawsze będzie go za mało i taka jest prawda.

    autorce życzę siły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. taka kolej rzeczy... niestety... trzymaj się kochana :* babcia pewnie jest z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Współczuje z powodu odejścia babci, ja moją straciłam już bardzo dawno temu... Ale byłam z nią do ostatniej chwili, bo widziałam jej całą śmierć. Było to dla mnie wielkie przeżycie, dlatego doskonale Cię rozumiem. Niestety taka jest kolej rzeczy w tym świecie. Na każdego przyjdzie kiedyś pora :(

    OdpowiedzUsuń
  15. no ja juz też nie mam dziadków..rozumiem Cię..

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana Ty jesteś taka opalona czy to samoopalacz? jak tak to jaki?:))
    Trzymaj się!!! Głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Współczuję... ja nadal tęsknię za moją i dokładnie tak samo się czułam i żałowałam tych chwil które mogłyśmy spędzić razem a jednak się nie udało..

    OdpowiedzUsuń
  18. widać Gosiu że jesteś smutna na tych zdjęciach ,tKIEJ Cie jeszcze nie widziałam..:( trzymaj się , pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. współczuje Gosiu :* moja babcia zmarła w zeszłym roku, ale mam wrażenie, jakby to było wczoraj :( była schorowana i już od dłuższego czasu przebywała w jednym pokoju, jak jeżdżę do tego domu, w którym mieszka teraz mój wujek, jakoś nie potrafię wejść do tego pomieszczenia, bo nie chce sobie uświadomić, że to się stało naprawdę.
    Ciężkie to jest, ale taka jest kolej rzeczy. Niestety nic na to nie poradzimy, musimy się z tym pogodzić. Trzymaj się :)

    i jak zwykle pięknie wyglądasz, Ty cokolwiek byś na siebie ubrała, to wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale opalona;) a kolana gdzie tak pozdzierałaś?

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu śliczna koszula:)))
    coś innego:)

    lakier jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  22. kochana współczuje, trzymaj się..

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu bardzo Ci współczuję. trzymaj się, dużo siły na ten trudny czas:*

    OdpowiedzUsuń
  24. buziaki dla Ciebie i trzymaj się! śmierć ukochanej i bliskiej osoby to trudne chwile ale zawsze trzeba myśleć że jest jej tam dobrze po drugiej stronie :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. ładna koszula, trzymaj się:* buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię Twój blog. Życzę Ci dużo szczęścia- tak ogólnie:) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Współczuje kochana, trzymaj się! ;*
    Od razu widać po tobie że strasznie to przeżywasz :/

    OdpowiedzUsuń
  28. moje wspomnienia związane z odejściem mojej babci są strasznie przytłaczające... nie lubię o tym myśleć.... też dopiero po jej śmierci zrozumiałam jak wirele dla mnie znaczyła i ile dla mnie robiła... i jak było cudownie gdy była obok.....

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiem co czujesz, bo nieco ponad rok temu pożegnałam babcię, która była dla mnie tak samo ważna jak mama. Do dziś nie mogę sobie z tym poradzić i nie ma dnia, żebym sobie w kącie nie popłakała kilka minut. Masz rację, że nie ubierasz się na czarno, bo ten ból nosi się w sercu. Zobaczysz, że najgorsze chwile przeżywa się przed pogrzebem. Ja przynajmniej tak miałam. Po pogrzebie jakoś dopiero do mnie dotarło, że to się stało ostatecznie i trzeba jakoś z tym żyć. A takie myśli, że mogłaś więcej czasu poświęcić babci itp. są normalne. Ja mimo, że z moją spędzałam bardzo dużo czasu, też tak myślałam. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosiu współczuję Ci, trzymaj się :*
    Ps. M.in. dzięki Tobie założyłam bloga w końcu się odważyłam! dziekuję :*

    OdpowiedzUsuń
  31. b.ładne zdjęcia. Trzymaj się!!!! -Kate-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *