niedziela, 21 lipca 2013

.

Witajcie po przerwie!
Ostatnio się strasznie rozleniwiłam!
Mogę Wam się pochwalić, że obroniłam się na 5 i jestem już Panią Kosmetolog :)

Już kilkukrotnie brałam się za pisanie posta ale zawsze coś stało na przeszkodzie, dziś wróciłam o 6 rano i edytując zdjęcia z wczorajszej imprezy i zasnęłam.. 

Piękna pogoda, trzeba korzystać. Chcemy jechać dziś lub jutro nad morze na jakiś tydzień więc szukamy dwóch chętnych osób na taki spontanik :) 



Muszę Wam powiedzieć, że jestem zakochana w tej lazurowej spódnicy z PresKA! noszę ją praktycznie codziennie.. 

bluzka klik
marynarka klik
spódnica klik















Nasze słodkości! 












Daisy :)


opalanko i mangoo <3


pudelek mojej Madzi <3



30 komentarzy:

  1. Od pewnego czasu śledzę twój blog.
    Jestem ciekawa jak wygląda Twoja szafa z ubraniami i butami.

    Zaczynam dopiero wchodzić w świat mody i mam malutką szafkę z ubraniami. Niestety nie umiem dobierać ciuchów do swojej figury :/

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna bluzka, jaki masz rozmiar? S?

    OdpowiedzUsuń
  3. oj chodziłabym w tej spódniczce gdyby moje nóżki były zgrabne i szczupłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj ulubiony kroj spodnic :) Ja jutro w okolice Wladyslawowa ruszam, a Ty gdzie planujesz? Moze sie zobaczymy na plazy przypadkiem :p pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przyjemny zestaw i super fotki. kicia przezabawna:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) świetnie wyglądasz :) a marynarka jest ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka prezentuje się świetnie z prawie każdą bluzką widzę;) kolor ma obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ! No teraz należy Ci się zasłużony wypadzik nad morze :) Baw sie dobrze.
    Kicie cudowne przypominają mi moje kiedy były malutkie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwie Ci się, że nosisz tą spódniczkę często :) Bardzo Ci pasuje i wyglądasz w niej świetnie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś przepiękna kochana, z taką figurą tylko na modelkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ten kotek :D Garuluję obrony na 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zaczynam od października kosmetologię :) a wybierasz się na magisterskie czy uważasz że licencjat wystarczy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Licencjat to żaden wyczyn...i małe szanse na zatrudnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak..lepiej nie iść na studia.
      fajne podejście :)

      Usuń
    2. haha tak:P pewnie o wiele wieksze szanse na zatrudnienie ma kosmetyczka po szkole policealnej... ach te anonimy :P

      Usuń
    3. nie lepiej nie iść na studia...ale na mgr :)

      Usuń
    4. WOOOOW nie wierze! a slyszalas o czyms takim jak PROCES BOLOŃSKI??? Jesli nie to ci przyblize o co m.in w nim chodzi- podzial studiow na 2 (slownie DWA) etapy- licencjat i magisterka. Nie wierze, ze to komus tlumacze. Bez licencjata nie zdobedziesz magistra GENIUSZU!!! W Polsce jest tylko pare kierunkow, ktore sa 5 letnie- prawo czy psychologia. Ogarnij sie...

      Usuń
  14. gratki! to teraz otwieraj swój salon :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna kobieta! :))
    i śliczna kiecka!

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz rewelacyjnie! ;)
    http://anto-nka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się, spódniczka ma piękny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. hej Gosiu <3
    mam takie pytanie, moj chlopak jest ode mnie ciut wyzszy, moze kilka cm, ale wyglada czasami jak rowny ze mna.. jest to dla mnie kompleks, bo ja jestem drobna, a on wazy 30 kg wiecej niz ja.. mam wrazenie, ze glupio to wyglada..
    czy masz kompleks z tego powodu, ze Twoj chlopak jest tylko troszke wyzszy od ciebie ?? bo miedzy nami jest taka roznica, jak mniej wiecej miedzy Toba,a Twoim chlopakiem... jednak mam wrazenie[ i wiem o tym ;-) ], ze Wy jestescie piekna para, a ja mam kompleksy z tego powodu.. prosze odp <3 Dodam, ze jestesmy prawie 4 lata ze soba.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz.... uroczy kotynieniek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wasz kotek jest cudnyy !!!!!!!!! ale co to za rasa Piesa ?! Chce takiego ! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *