wtorek, 23 lipca 2013

chłodny dzień nad morzem

Hej !

Jesteśmy już nad morzem :) 
Mieliśmy mieszkać w Jastarni natomiast plany się zmieniły i wylądowaliśmy we Władysławowie, jestem mega zadowolona ponieważ Władek jest większym miastem, jest więcej straganów, uwielbiam to miasto, ogólnie jest  też więcej rozrywki, na dodatek mamy tak zarąbisty pokój.. gdyby jeszcze pogoda była.. aleee nudzić się i tak nie będziemy! 

nie spałam prawie 40h więc jestem mega zmęczona więc prześpimy się z godzinkę i lecimy w miasto :)

bluza jest z bazarku, kupiłam ją za 30 zł i jestem bardzo zadowolona :)

buziaki :***





















35 komentarzy:

  1. super wygladasz, chyba schudlas.. ile wazysz :)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznota:* znowu te okulary Cie cala zaslaniaja:(
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw jest świetny. Bluza super i to za jaką cenę :) Ale spodnie mnie zauroczyły! Gdzie kupione?
    Pozdrawiam i życzę wam udanego wypoczynku i poprawy pogody :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz ;)mam nadzieję,że pogoda się zmieni ,życzę udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej Gosiu <3
    mam takie pytanie, moj chlopak jest ode mnie ciut wyzszy, moze kilka cm, ale wyglada czasami jak rowny ze mna.. jest to dla mnie kompleks, bo ja jestem drobna, a on wazy 30 kg wiecej niz ja.. mam wrazenie, ze glupio to wyglada..
    czy masz kompleks z tego powodu, ze Twoj chlopak jest tylko troszke wyzszy od ciebie ?? bo miedzy nami jest taka roznica, jak mniej wiecej miedzy Toba,a Twoim chlopakiem... jednak mam wrazenie[ i wiem o tym ;-) ], ze Wy jestescie piekna para, a ja mam kompleksy z tego powodu.. prosze odp <3 Dodam, ze jestesmy prawie 4 lata ze soba.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju, Gosia ubrana na luzie! Tego już baaardzo dawno nie widziałam :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez jadę do Władysławowa za niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super bluzka. Kochana skad te spodnie?:D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow świetna jest ta bluza mam cichą nadzieję że znajdę taką u siebie na bazarku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz:) bluza bardzo mi się podoba:)
    i zazdroszczę wypadu nad morze, jeszcze nie miałam okazji:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądacie :) Miłego wyjazdu :) Super okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że wakacje nad morzem wśród blogerek są w tym roku bardzo modne :) Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super fotki :) no dzisiaj niestety pogoda nas nie rozpieściła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba bluza :D piękny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana też chciałam się wybrać w tym roku z chłopakiem do władysławowa, ale dzwonię i dzwonię i wszystko zajęte:( Wy pojechaliście w ciemno?? może polecisz ten ośrodek, czy domek, w którym jesteście skoro jesteś zadowolona?:) chcieliśmy wybrać się za 2-3 tygodnie to może by miejsce jeszcze było....:) duuuużo słoneczka życzę i wypoczywaj :**

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny outfit:D okulary boskie i w ogole wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również niedługo jadę do Władka. Bardzo fajnie wyglądasz :). Życzę Ci wspaniałej pogody i udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobno od weekendu pogoda ma się poprawić ;) Mieszkam nad morzem od urodzenia, ale we Władku jeszcze nigdy nie byłam hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  19. u nas zapowiadają upały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz w takim sportowym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój Raf ciągle mnie namawia na wyjazd nad morze, ale ciągle coś staje na przeszkodzie. Teraz to jednak kasa, bo wszystkie oszczędności "pchamy" w remont i ślub. Ale może coś jeszcze zostanie na tego typu wyjazd. Zastanawia mnie czy dużo taki wyjazd kosztuje, gdy bierze się swój samochód. Jednak skłaniam się ku temu, bo naprawdę lubimy podróżować własnym środkiem transportu.
    Swoją drogą - świetna jest ta bluza. Ja ostatnio też przekonałam się do bluz i już jednej się dorobiłam, z tym że szarej. Teraz nabrałam chęci na coś kolorowego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw jak zawsze super, świetnie wyglądasz w takich luźnych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosia zazdroszczę, że jesteś we Władku moje ulubione miejsce :)) ale już w sierpniu tam będę <3 trzymaj się i wypoczywajcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluza naprawdę rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że jest zimno i nie ubierzesz strój kąpielowy, ale mam nadzieje pogoda się zmieni i będziemy mieli okazję obserwować twój wybór strują.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosiu, może za niedługo napiszesz jakieś recenzje kosmetyków? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. dziwne, ja mieszkam w łodzi i jest gorąco od dwóch tygodni... a to że jest dużo straganów to dobrze? wtf?! chyba im mniejsza miejscowość na odpoczynek tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *