piątek, 5 lipca 2013

♥ lazur ♥


Hej piękności!


Dziś podobno Warszawa miała być najcieplejszym miastem Europy zaraz po Madrycie, fakt było gorąco ale wczoraj bardziej odczułam ten skwar :)

Dziś miałam trochę czasu dla siebie, wybrałam się do lumpeksu i upolowałam kilka perełek, nawet buty (po raz pierwszy).
a teraz właśnie wróciłam z mini przejazdzki rowerowej :)

Moja kolekcja spódniczek znowu się powiększyła !
Przyszła do mnie spódniczka od PresKA w pięknym lazurowym kolorze. Bardzo Wam polecam ten sklep, świetna jakość i fasony ubrań! na hasło goniaroniaa rabat :)

Tak więc od razu założyłam mój nowy nabytek do tego koszulkę pomarańczową z H&Mu i różowe szpilki, również z H&Mu

link do spódniczki klik.

Może jutro uda mi się kogoś wyciągnąć na małe opalanko :) Przydałbym się trochę przybrązowić nóżki :)

Serdecznie zapraszam Was na mojego facebooka :) zawsze będziecie na bieżąco z nowymi notkami.








buziaki!



87 komentarzy:

  1. widzę, że notatki o odżywianiu nie będzie chyba nigdy? non stop to samo, stroje dnia, a szkoda:(((

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladasz slicznie :D widze ze chyba lubisz ten fason spódniczki?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bardzo polubiłam, dodatkowo są odpowiedniej długości ;)

      Usuń
  3. już jesteś opalona ślicznoto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. neonowa pudernica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, Małgosia jestem :)

      Usuń
    2. Hahahahaha :D Gośka jestem moim mistrzem! :D

      Pozdrawiam,
      Rozalia :)

      Usuń
    3. Szkoda, że nie ma tu "lubie to", bo bym Twoją wypowiedź Małgosiu polubiła :D

      Usuń
  5. A co to jest lażur? Co oznacza tytuł? Miało być chyba laZur...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest napisane lazur tylko mam taką czcionkę gdzie Z wygląda jak Ż

      Usuń
  6. Jak zwykle wyglądasz wspaniale.
    Mogę wiedzieć, w jakiej dzielnicy mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw <3 Zapragnęłam takiej spódniczki od kiedy zobaczyłam ją u Riri: http://bravogue.files.wordpress.com/2013/05/rihannagotsnymsmcb6.jpg Ciągle jednak nie mogę znaleźć odpowiedniego materiału, a jednak szycie bardzo mi się opłaca :| Ale może mi się wkrótce poszczęści i kupię fajny materiał.
    Udanego opalanka Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo kochana :*

      ooo też bym chętne uszyła sobie kilka takich spódniczek jednakże nie mam do tego osoby..

      Usuń
  8. Hej Gonia :)
    Chętnie wykupiłabym połowę Twojej szafy!
    Spódniczka mega!
    Pozdrawiam, Daria od kolan :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo zrobie bede sprzedawac swoje ciuchy ;)

      Usuń
  9. Spódniczka ma śliczny kolor! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twój styl, jest taki delikatny i kobiecy. Nosisz jasne i kolorowe ubrania co bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze się w nich czuję więc je nosze,czy to lato, czy to zima ;)
      dziękuję bardzo :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się spódniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super połączenie kolorów. Pięknie wyglądasz!

    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo lepiej wyglądasz w intensywnych kolorach niż w pastelach od stóp do głów... Kolory szminek jakich używasz też do mnie nie przemawiają jakoś. Ciekawa jestem jak wyglądasz bez jakiejkolwiek szminki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjeciach w tej notce nie mam szminki na ustach .

      Usuń
  15. uwielbiam spódniczki w linii "A" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny kolor tej spódniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aleś Ty piękna! :) ciekawe połączenie kolorystyczne- uwielbiam takie żywe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna:* tylko nie podobaja mi sie te buty, w tym fasonie powiny byc balerinami:) a spodniczka jest przecudowna:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie kolory i ślicznie Ci w tym po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu kiedy bedzie post o diecie :(??

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne kolorki!:)

    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ladna masz figure ale kolana brzydkie - cwicz troche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie jak stara babka

      Usuń
    2. do czego jeszcze się przyczepicie ? powinnam mieć już na wszystko operacje :)

      jeszcze nic o oczach, uszach, łokciach,kostkach i ustach nie słyszałam.. czeeeekam <3

      Usuń
    3. możemy pisać o twoich piersiach tzn ich braku ha ha ha ha ha

      Usuń
    4. haha, ale jesteś fajna ! super wrzuta!

      i co, lepiej się czujesz jak sobie anonimowo kogoś poobrażasz ? taka jesteś mądra? załóż swojego bloga, pokaż swoje stylizacje i figurę.
      żałosna dziewucha z Ciebie. musisz mieć ogromne kompleksy albo inne poważne problemy z główką, że chce Ci się bawić w anonimowe hejtowanie innych.

      po co tracisz czas i wchodzisz tutaj ?
      zastanów się nad sobą, bo inaczej sama kiedyś zatrujesz się tym jadem którym plujesz w komentarzach.

      ____
      Gosia pozdrawia Gosię :)

      Usuń
  23. Niektóre komentarze są rozwalające, podziwiam Cię za cierpliwość, ja szczerze bym je usuwała ;)
    Jest śliczna, masz piękne kolana, a spódniczka skradła moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;) te komentarze są żałosne ale taki urok blogowania :D niech piszą co chcą, po mnie to spływa ;)

      Usuń
  24. pięknie wyglądasz! ja już mam 3 spódniczki z preski (dziewczyny są sąsiadkami mojego chłopaka i sa z mojego miasta) więc to moje uzależnienie! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już mam dwie cudowne spódniczki z Preski ;) i jesteeeem bardzooo zadowolona i mam nadzieje, że moja kolekcja się powiększy ;)

      Usuń
    2. i pewnie za żdna nie zapłaciłaś, gdyby dali ci gówno tez byś reklamowała że jest cudowne??

      Usuń
    3. pewnie tak, nawet by powiedziała że fiołkami pachnie,

      Usuń
    4. jesteście żałosne, z ubraniami jest inaczej niż z kosmetykami, tu nie da się kogoś oszukać ponieważ na zdjęciach widać jak wygląda..

      a co do kosmetyków to wiele dziewczyn tak włąsnie wspolpracuje z firmami kosmetycznymi..

      Usuń
    5. Gosiu, serio dostajesz te ciuszki za darmo? :o

      Usuń
    6. kto tu jest żałosny. zamiast od razu napisać że dostałaś je aby reklamować firmę i aby ona miała z tego jak najwiekszy zysk.A wiesz na zdjeciach zawsze wszystko ładnie wygląda, nie da sie pokazać jakości materiału.Więc do dziewczyn które myślą że Gosia za to płaci i niby wydaje dużo poeniędzy na inwestowanie w sibie, ona to wszystko dostaje za darmo!!

      Usuń
    7. a może ja jestem żałosna, że pokazuję na blogu ubrania które osobiście mi się podobają ?
      nikomu nie każę nic kupować,ja tylko POKAZUJĘ, myślisz, że będę pisać jakie coś jest cudowne i piękne skoro tak nie jest?

      to jest Wasz wybór czy kupicie coś,my tu jesteśmy by Wam coś pokazywać, może jakoś zainspirować..

      ja te ubrania noszę a nie tylko zakładam żeby pokazać na blogu.

      i mylisz się skoro myślisz, że blogerki dostają wszystko za darmo.
      sugerujesz, że chodzimy po sklepach i dostajemy co chcemy ?

      w regularne prowadzenie bloga trzeba włożyć trochę wysiłku i poświęcić swój czas, na pisanie,edytowanie, odpisywanie na komentarze.
      może jeszcze powiesz, że się utrzymuję z bloga :) ?

      pozdrawiam

      Usuń
    8. kobieto utrzymuj sie z czego chcesz, przeciez i tak widać że na codzien nie pracujesz bo kto by miał czas w ciagu dnia chodzić i pstrykac sobie foty.Chyba nie wiesz co to znaczy ciężka praca, wstydziłabys sie to co napisałaś.Wysiłek to trzeba włożyć jak sie haruje od rana do wieczora, a nie siedzenie w domu i stukanie sobie w klawiaturę.Poprostu nie okłamuj ludzi!!!

      Usuń
    9. nie powiedziałam, że blogowanie to ciężka praca, Ty nie widzisz żebym pracowała a jednak z czegoś się utrzymuję i można pogodzić blogowanie z pracą.

      skończ pisać te brednie skoro mnie nie znasz.

      Usuń
    10. Pani obrażalska i tyle w temacie!!!

      Usuń
    11. Gosiu, nie dziw się, że niektóre Anonimy są niemiłe i piszą złośliwe rzeczy. Zauważ, że mało dzielisz się swoim życiem z czytelnikami i każdy ma prawo odnieść wrażenie, że Twoja praca to dobrze wyglądać i wdzięczyć się do fotek. Niewiele o Tobie wiemy, wcześniej pisałaś o tym gdzie pracujesz itp, teraz milczysz i stąd te teksty o tym, że Twoje zachcianki są sponsorowane przez narzeczonego i mamę. Nie miej pretensji o to, że czytelniczki piszą to co piszą. Uwierz, że nie jedna chciałaby "leżeć i pachnieć", spacerować, opalać się zamiast chodzić do pracy, stąd tyle złośliwości. Wykreowałaś siebie na osobę beztroską, piszesz o rzeczach mało istotnych i przyjemnych (wyjątkiem była śmierć babci) i teraz ponosisz tego konsekwencje. I nikt nie każe Ci pisać o wszystkim, otwierać się, jednak jeśli czasem uchyliłabyś rąbka tajemnicy co robisz, gdzie pracujesz, to myślę, że wiele osób (bo wszystkim nie dogodzisz) straciłoby argumenty do krytykowania. Mam nadzieję, że przeczytasz ten obszerny komentarz :) Pozdrawiam

      Usuń
    12. To jest blog modowy, jakich mnóstwo w sieci. Cześć dziewczyn dzieli się swoim życiem prywatnym, a cześć nie. Ja Gochę rozumiem, że nie chce o sobie wiele pisać. Zresztą, jeśli nawet jest na utrzymaniu rodziców, to co z tego ? Widocznie jej rodziców stać na to, a Gosia jest jeszcze młodą dziewczyną.
      Dlaczego razi Was to, że ktoś ma pieniądze? Dlaczego jesteście takie zawistne ? Nie podoba Wam się coś, to nie czytajcie tego bloga.

      Jest już normą, że bloggerki dostają za darmo różne rzeczy. Taka forma reklamy. Zżera Was zazdrość, to załóżcie swojego blogaska :P. Gocha dostaje od czasu do czasu coś za free, ale bloga prowadzi skrupulatnie, regularnie dodaje posty, pisze recenzję, wkłada w to dużo serca i energii. Chcecie sobie pohejtować, to wejdzcie na bloga bycidealna.pl. Tamta dziewczyna dostaje regularnie od Adidasa i Nike ciuchy i buty za kilkaset złoty (sic!), a od dłuższego czasu dodaje skąpe notki raz na 2 tygodnie. Widać, że tamten blog to dla niej biznes, tymczasem dla Gośki to hobby przy którym łączny przyjemne z pożyteczny.

      Gośka prowadzi bloga 4 lata,ma ponad milion wyświetleń , zapracowała sobie na to co ma!

      Gosia.

      Usuń
    13. Aha. Chciałam tylko przedstawić swój i pewnie nie tylko swój punkt widzenia. Gosia nie potrzebuje adwokata, poza tym nie obraziłam jej swoją wypowiedzią, więc już mogłaś sobie darować stawanie w obronie.

      Usuń
    14. Tyle, że ja również po prostu wyraziłam swój punkt widzenia. Dlaczego miałabym tego nie robić ?
      Poza tym moja wypowiedz odnosiła się do ogółu komentarzy, często bardzo obraźliwych, nie stricte do Twojego.

      Gosia

      Usuń
    15. A kogo ciekawi życie zwykłej dziewczyny? kim ja jestem, że mam o sobie pisać ?

      moja sprawa czym się zajmuję i gdzie pracuję, ile zarabiam i na co wydaję pieniądze.
      wczesniej popełniłam błąd i napisałam, że pracuję w sklepie spożywczym to też pojawiały się głupie komentarze..

      Usuń
    16. fanatycznych fanek tu nie brakuje więc niejedna by się cieszyła heh
      rób jak tam sobie chcesz i nie musisz od razu się bulwersować :-]

      Usuń
  25. jesteś ładna, dobrze ubrana, tylko czytając Twoje komentarze jako reakcje na komentarze innych odnoszę wrażenie, że jesteś zapatrzona w siebie. Jak ktoś Ci słodzi to piszesz "ojeju, dziękuję kochana, buziaki", a gdy ktoś skrytykuje, nawet delikatnie to już taka milutka nie jesteś i często się odgryzasz.. a szkoda,bo czasem krytyka jest uzasadniona i nie ma co się obrażać jak mała dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa.

      jeśli chodzi o krytyke to przyjmuję ją z pokorą natomiast jak dostaje głupie komentarze na temat ciązy, kolan jak stara babcia to przepraszam ale odpowiadam na nie olewczo ponieważ takimi słowami się nawet nie przejmuję.

      Usuń
  26. no i słusznie, też uważam, że akurat teksty o ciąży i kolanach to już czepianie się na siłę ;)

    gdzie jedziecie na wakacje w tym roku? macie już coś na oku?

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny outfit!:) wyglądasz świetnie:) a zdjęcie z nagłówka- mistrz!
    zapraszam do mnie:)i oczywiście obserwuje:)
    www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój ideał!
    Kochana Twoje stylizacje sa boskie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor spódniczki jest zabojczy ! Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna ta koszulka ... ja przeszukałam każdy h&m u mnie w okolicy i nie ma ich ;(
    Pięknie wyglądasz !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana jesteś moją najcudowniejszą inspiracją, nawet nie wiedziałam, że aż tak ładnie mogą wyglądać takie kolory połączone ze sobą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygladasz niesamowicie!Podoba mi sie zestawienie kolorow.
    Zapraszam do mnie
    PS/ ladnemu we wszystkim ladnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *