czwartek, 29 sierpnia 2013

♥ AUSSIE - 3 miracle colour ♥

Witajcie!

Znowu zostawiłam Was na jakiś czas jednakże nie miałam możliwości pisania. 

Dziś post kosmetyczny, dawno takich nie było na moim blogu. 



Wiecie, że mam suche, zniszczone prostowaniem włosy nad czym bardzo ubolewam..
Kiedyś miałam grube, gęste.. teraz na własne życzenie mam to co mam. 
Nie wierzę w to, że odżywka może znacznie poprawić stan naszych włosów, myślę, że pomogłoby tylko obcięcie ich. Jednakże na to chyba nigdy się nie zdecyduję.. Moje włosy wyglądają jakby nie rosły, są cały czas tej samej długości ponieważ są tak suche na końcach, że się kruszą.. 

Stosowałam wiele odżywek, masek i olejów natomiast nic nie dawało zadowalającego mnie efektu. Może to przez moją niesystematyczność ? 

Kilka lat temu usłyszałam o odżywkach Aussie, jednak wzbraniałam się przed jej zakupem gdyż nie wierzyłam w jej właściwości. Jakiś czas temu ucieszyłam się, że produkty tej firmy wchodzą do Rossmannów, aleeee nie kupiłam jej. bo droga, bo coś tam.. któregoś dnia odżywka i szampon same trafiły w moje ręce :) NIE, NIE OD FIRMY, po prostu dostałam je. Bardzo ale to bardzo się ucieszyłam i w sumie od razu użyłam mojego nowego zestawu :) Byłam bardzo zadowolona gdy wysuszyłam moje włosy i zobaczyłam w jakiej są kondycji. Były uniesione, zdrowo wyglądające, ładnie się układały, nie były matowe, wyglądały na odżywione i dopieszczone :) Podczas nakładania odżywki czuć jak zmiękcza włosy.


Stwierdziłam, że to najlepsza odżywka jakiej używałam i będę jej na pewno używać, mam tylko nadzieję, że moje włosy się do niej nie przyzwyczają i nagle nie przestanie działać. Kosztuje ok.30 zł za 250 ml. Ja mam tą do włosów farbowanych z ekstraktem z australijskiej dzikiej brzoskwini, chyba jest klika rodzajów tej 3 minutowej odżywki, więc wypróbuję też innej.

Opakowanie starczyło mi na dwa miesiące stosowania.

Jestem świadoma, że nie poprawi ona diametralnie stanu moich włosów, efekt jest tylko wtedy gdy jej użyję natomiast według mnie jest warta wypróbowania.

na szampon z tej serii nie narzekam, jednakże wiem, że to dzięki odżywce lepiej wyglądają moje włosy i mogę używać jakiego tylko chcę szamponu, więc po prostu szkoda mi pieniążków na szampon z Aussie.

Oba te kosmetyki pięknie pachną.

Recenzje na KWC klik 

Skład dla ciekawych : 




Używałyście produktów Aussie?
Jakie są według Was najlepsze odżywki dla suchych i zniszczonych włosów?

25 komentarzy:

  1. Ja ci Gosiu polecam :
    3 minutową maskę z olejem arganowym dove za 17 zł,piękna jest,super lśniącxe i w ekstra kondycjii włosy są po niej :)

    Dwufazowa odżywka do psikania Pantene aqua light,też cudna,likwiduje puszenie itd...

    Ponadto raz na tydzień nakłądaj na włosy jogurt naturalny,bo cudnie nawilża :) !


    I spróbuj podciąć końce...Ja miałam włosy prawie do pasa,ale tak ohydnie wyglądały,nic nie pomagało,obcięłam 5 cm i teraz je kocham wręcz :)

    A na Ausie mam ochotę,ale trochę szkoda mi pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam zabieg SPA na włosy u fryzjera. REWELACJA:) Włosy zniszczone są odbudowane, lśniące, latwo się rozczesują

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tej odżywki ale na suche i zniszczone włosy polecam kosmetyki regenerujące. Takie kosmetyki to szampon z ozaczeniem (1), drugi kosmetyk z oznaczeniem (2) i trzeci, jak odżywka z oznaczeniem (3). To wszystko nakłada się na włosy w różnych odstępach czasu, ale jedno po drugim, nie spłukujemy pierwszego przy nakładaniu drugiego i trzeciego. Takie produkty regenerujące lepiej kupić w sklepie fryzjerskim niż w zwykłej drogerii. Są na prawdę na wagę złota jesli chodzi o efekt i kondycje włosa

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o niej, ale przerażała mnie cena. Jeśli jednak ją polecasz to chyba się skuszę, bo na moje włosy już brak mi sił :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miała jej też uważam że jest droga , ale jak wykończę zapas swoich to się skusze na nią

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu a zastanawiałaś się kiedyś nad keratynowym prostowaniem włosów? trwale prostuje włosy z tego co wiem do ok. 6 miesięcy i dodatkowo je regeneruje. Co prawda nie należy do tanich, ale skoro nie chcesz ich obcinać, lubisz proste włosy a przy okazji można je wzmocnić, to może warto spróbować :) pozdrawiam, Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio sama w domu przeprowadziłam sobie takie keratynowe prostowanie i muszę przyznać, że jestem zachwycona! :) Miałam podobnie tak jak Ty Gosiu, włosy w ogóle mi nie rosły. Były tak suche, że kruszyły się na końcach. Nawet kiedyś koleżanka zwróciła mi uwagę, że mam ciągle włosy tej samej długości i ma wrażenie,że one wcale mi nie rosną. Naczytałam się jednak dużo o keratynowym prostowaniu i zamówiłam swój zestaw na allegro. Nie dość, że teraz nie muszę katować codziennie włosów prostownicą,to wizualnie wyglądają dużo lepiej. O wygodzie i zaoszczędzonym czasie chyba nie muszę wspominać. A dla takiego śpiocha jak ja 20 minut rano to naprawdę bardzo dużo :)

      Usuń
  7. Jakiś czas temu skończyła mi się odżywka i z racji tego, że Aussie była na promocji to skusiłam się na coś nowego. Zachwycić mnie nie zachwyciła , ale zrobię do niej drugie podejście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosia a olejujesz włoski? Jeśli tak, to bardzo Ci polecam olejek babydream fur mama (na rozstępy;)) Diametralna różnica! Chociaż gdy zaczynałam go stosować to o i tak miałam włosy w całkiem dobrym stanie, to po paru seansach olejowania włosy stały się mięciutkie, błyszczące:)

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam, ale nigdy nie stosowałam :) w tym miesiącu spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wersję do włosów suchych i zniszczonych, jest też fajna, ale niestety tak jak piszesz działa doraźnie.
    Na kruchość Twoich włosów pomaga olejowanie i nakładanie masek przynajmniej raz w tygodniu, jednak kluczem jest SYSTEMATYCZNOŚĆ. Bez niej nici :( Moje włosy świetnie nawilża maseczka z aloesem i granatem od Alterry, za ok. 10 zł ;) Jest rewelacyjna!
    Nie mam instagrama, ale czasem przeglądam zdjęcia blogerek, w tym Twoje :) I mam takie pytanie, jaki masz model telefonu? Bo rozglądam się za jakimś, a Twój prezentuje się super :) Czekam na odpowiedź, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam tą z alterry, nie było rewelki :(

      telefon : samsung galaxy s3 mini i iphone 3gs

      buuziaki :*

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź ;) A co do maseczek to ponoć dobre są Gloria i różne rosyjskie, np. drożdżowa Babuszki Agafii ;) Dobre jest także kremowanie włosów kremem do ciała Isana kakaowym, 500 ml za 10 zł, można spróbować :D

      Usuń
  11. Mam tą odżywkę i jestem z niej zadowolona : ) Cudnie pachnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja polecam odżywkę z Gliss Kur niebieską. Nie wiem jak inne z tej firmy, ale jestem naprawdę zadowolona. Nie żałuję jej sobie przy nakładaniu :D Dla włosów suchych polecam metodę mycia OMO :D

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, polecam Ci wypróbować maskę z biovxu 3 oleje, tą najnowszą, świetnie nawilża przy czym nie obciąża moich blond loków - włosy są po niej nawilżone do granic możliwości ( co jest ogrooomnym + przy włosach kręconych) i ślicznie się układają. Ponadto Jeśli chcesz zapuścić włosy to polecam Ci tabletki CALCIUM PANTOTHENCIUM JELFA 50 szt. za ok 9,50zł w aptekach. Stosuje je od 2 miesięcy i włosy rosną jak szalone - mało tego zauważyłam, że moje rzęsy i brwi również się zgęściły. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. PS. Maska biovax 3 oleje zakupiona za 23,90 zł 500 ml - nie warto przepłacać, szukaj w super pharm na promocjach jest często ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie jest troche za droga jak na odżywkę :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Na początlu włosy może są ok po użyciu tej odżywki, ale ma ona w składzie alkohol denat., który wysusza włosy :( Ja polecam Ci odżywkę z garniera Awokado i Karite, albo też z Garniera odżywkę Fruity Passion. Obecnie testuję maskę z Alterry Granat i Aloes, ma ona dobre opinie, dużo olejów i naturalmych składników, więc też możesz spróbować. Te odżywki są tanie, około 10 złotych, a mają w składzie oleje i naturalne ekstrakty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alterry uzywałam i nie wróciłam do niej,, efekty były słabe. spróbuję tych z garniera :)

      Usuń
  17. dla mnie ta odżywka jest beznadziejna, ale nie ma się co dziwić, bo skład jest fatalny :(

    OdpowiedzUsuń
  18. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry

    Keep in touch,best wish for you.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też prostuję włosy także wiem jak to jest z tymi włosami..
    Polecam serum do końcówek i odżywkę milk&honey z Oriflame fajnie odżywiają i regenerują włosy ;)
    Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=445925022189560&set=a.118229831625749.21525.115234041925328&type=1&theater

    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Glad to visit your site. An awesome blog. Nice Information It's really very informative that I wanted ever, thanks for this.
    Peninggi Badan
    Bali Ratih
    Obat Jerawat
    Tulisan Indah
    Susu Suplemen Fitnes Murah

    OdpowiedzUsuń
  21. Appreciate this post. Let me try it out.

    Feel free to surf to my site - read more

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *