czwartek, 22 sierpnia 2013

♥ koronkowa sukienka & ramoneska ♥

Hej kochane!

Przepraszam Was bardzo, że tak rzadko ostatnio zaglądam na bloga ale nie ma mnie w domu już 3 tygodnie i ciężko jest mi dodawać coś na bieżąco. Już niedługo to się zmieni :) 

Zachęcam Was do śledzenia mnie na instagramie ( @goniaroniaa ) tam na bieżąco wstawiam jakieś fotki z życia codziennego :)


Ostatnio zakochałam się w koronkowo-tiulowej sukience z sheinside.com klik
bardzo lubię łączyć styl romantyczny z lekko rockowym dlatego na chłodniejsze dni idealnie sprawdzi się czarna ramoneska (moja jest z sheinside.com ) buty jakie mam na sobie są z F&F, torba tradycyjnie z H&M.

Przeraża mnie to że lato się już kończy :(





























49 komentarzy:

  1. uwielbiam twój styl <3
    żałuje,że nie zaczepiłam cie wtedy w złotych ..

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny zestawik:) a sukienka piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kochana zapraszam do siebie:
    http://desingandmylife.blogspot.com/
    i zachęcam do zostania moim obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sukieneczka jest przepiękna! <3
    cudownie wyglądasz ślicznotko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie ;)

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci w spódniczkach! :D Tak bardzo kobieco! Ale ładnemu we wszystkim ładnie C :



    http://antonibilski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka Ty jestes sliczna...;* Uwielbiam Twoj styl i ogolnie wyglad<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz, delikatnie i kobieco ! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty mnie olśniewasz kobieto!

    Katiuszka1988

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! :)
    Uwielbiam Twoje stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna sukienka:)

    Pozdrawiamy
    manastyl.startblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. buty mi tu nie pasują, reszta - świetna

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne to połączenie,ładny kolor na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zachęcam do zakupów niedrogiej ręcznie robionej biżuterii :) http://arteaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna sukieneczka z ramoneska zestawienie genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wygladasz :) sukienka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie tak romantycznie... fajna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  18. i tak nigdzie nie robisz , więc co się przejmujesz , że wakacje się kończą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauka czytania ze zrozumieniem - nie napisała, że wakacje się kończą, tylko że LATO się kończy, a co za tym idzie upały, piękna pogoda. Różnica zasadnicza.

      Usuń
    2. Nie martw sie Gosiu w zimę także można sie opierdzielać, wiec nie martw sie ze lato sie konczy:))

      Usuń
    3. Właśnie miałam pytać, w jakiej firmie daje się pracownikom 3 tygodniowe urlopy ;p a to PUP :D żyć, nie umierać. Ale zawsze znajdzie się sponsor, co fundnie ciuszek, na który osoby będące NA ETACIE muszą zarobić.

      Usuń
    4. Jejuuu, ale wy zazdrościcie :)

      Usuń
    5. Taaak strasznie zazdroszczę, że żyje ze sweet foci. Nadmieniam tylko, że blogerką wiecznie nie będzie i ciekawe co wtedy zrobi, gdy przyjdzie jej żyć jak "szaraczek" .

      Usuń
    6. OOooo...jak spodobał mi się ten wpis !!! sama prawda...:)
      Znajdzie bogatego sponsora :)))))))

      Usuń
    7. Co Wy możecie wiedzieć o mnie wyłącznie z bloga?

      to jest żałosne co piszecie.

      Usuń
    8. A pracujesz,czy w tym kraju nie ma pracy dla ludzi z Twoim wyksztalceniem?

      Usuń
  19. Skad zegarek ? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna sukienka, zobaczyłam to na Facebooku jak ktoś polubił i od razu musiałam tutaj zaglądnąć, super styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna sukienka i cały zestaw idealny

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana dlugo czekalas na dostawe ubran z tej str skod pochodzi sukienka?
    Ps
    Jak zawsze slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz, śliczna sukieneczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. mozna wiedziec ile kosztowala sukienka i jak dlugo czekalas na przesylke

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna sukieneczka:)
    Zapraszam do mnie, też jestem kosmetologiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie połączyłaś zwiewną, delikatną sukienkę z ciężką ramoneską! Genialnie!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana , skad ta piękna różowa szminka? Jaki to numerek i jaka firma? Ślicznotka z Ciebie :) Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne są takie sukienki, ja ostatnio sobie kupiłam http://nunu.pl/Produkt/29/koronkowa_sukienka_z_dlugim_rekawem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *