poniedziałek, 12 sierpnia 2013

powrót :) zdjęcia z mazur



Witam Was bardzo serdecznie!

Długo się nie odzywałam, zostawiłam Was bez żadnej informacji :(
Po powrocie znad morza miałam kilka spraw do załatwienia, później było wesele mojej Monisi (było cudownie!) po weselu na spontanie pojechaliśmy ze znajomymi na mazury pod namioty, na samym początku nie byłam pozytywnie nastawiona bo jak żyć bez wody i prądu ?! po pierwszym dniu przekonałam się, że nie jest tak źle i spanie w namiocie jest całkiem fajne :) poza tym mazury są piękne! troszkę zwiedziliśmy, popływaliśmy kajakami i łódką. Trafiliśmy na piękną pogodę, która dla niektórych była już męcząca, ja nie narzekałam :) codziennie było około 35*C więc słoneczko nas złapało :)

zapraszam Was na mojego instagrama nick to oczywiście goniaroniaa :)

na zdjęciach na sobie mam : 
różowy top - h&m
turkusowa spódniczka - PresKA
pudrowa bluzka - bazarek
sukienka floral - sh
strój kąpielowy - h&m
okulary - no name
torba - h&m




































i moja piękna panna młoda <3


38 komentarzy:

  1. nie tak dawno byłam w Mikołajkach, szkoda że się nie spotkałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki masz rozmiar tej turkusowej spódnicy? i jak jest długa (cm)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ładnie opalona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Mazur! Uwielbiam je, jak i spontaniczne wypady..:) a pokażesz całą kreację weselną?

    OdpowiedzUsuń
  5. i jak gosiu sie tam kąpaliście i wgl?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu a pokazesz więcej zdjęc z wesela? jaka miałas sukienke i gdzie kupowałas, bo ja sie wybieram na wesele i nie mam pomysłu na sukienke:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie... jak laleczka... śliczny koczek

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jesteś chudziutka. Ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na Mazury jade z moim M w przyszlym tyg :) mam nadzieje, ze pogoda bedzie rownie piekna.

    promieniejesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. OOo wypad na pewno udany mimo sceptycznych myśli :) Ślicznie tam, nigdy nie byłam, ale z chęcią bym się wybrała. Świetne zdjęcia i faktycznie opaleni i uśmiechnięci, super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne foteczki, koniecznie muszę się wybrać na Mazury !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. super foteczki :) zazdroszczę takiego wypadu na mazury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pływanie kajakiem w takim wdzianku i w japonkach nie jest zbyt rozsądne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam pojsc w adidasach czy balerinkach ? Wszyscy bylismy w japonkach. A jesli chodzi o ubranie to chyba ma byc wygodne?

      Usuń
  15. Pięknie wyglądasz:) opalona, szczęśliwa :)
    Ah, no i gratuluję 1100 obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  16. widze udany wypad:) komary byly?

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny, kolorowy i bardzo dziewczęcy zestaw:) świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne fotki !
    widać, ze wakacje udane

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :) Na pierwszy rzut oka widać, że super spędziliście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zawsze pięknie wyglądałaś na ślubie, super że lubicie wypady na spontanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też niedawno wypoczywałam w Mikołajkach :) serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie , wspaniale , ładnie , znakomicie ;3
    ps . zapro do mnie ;* only-our-dream-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. A Ty na slubie byłaś też w tym różowym topie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie zartyje bo wszedzie w nim chodzisz.I na zdjęciu ze ślubu tez wyglada jakbys go miala na sobie, wiec sie poprostu zapytałam po co ta ironia?

      Usuń
  24. Kto pływa w klapkach? Jakaś nowa moda?

    OdpowiedzUsuń
  25. a w czym? w kozakach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm... niech no się zastanowię... Bez butów? :]

      Usuń
  26. Gosiu, jaka to miejscowość na mazurach? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *