czwartek, 5 września 2013

CATRICE eyebrow set


Witajcie kochane!

Dziś recenzja kosmetyku. 
Wiele z Was pyta mnie czego używam do podkreślania brwi, czy to jakiś żel czy henna. 
Rzeczywiście zaczęłam używać pewnego produktu, zacznę od tego, że nigdy nie używałam tego typu produktów, miałam kiedyś na zajęciach na uczelni robioną hennę ale nie wspominam tego zbyt miło ponieważ wyglądałam dziwnie, brwi bardzo rzucały się w oczy. Nie mam problemów z brwiami, z ich kształtem, nie mam żadnych przerw ale dostałam do przetestowania zestaw z Catrice.

W zestawie znajdują się dwa cienie, ciemniejszy i jaśniejszy ( wiadomo:) )
opakowanie posiada również lusterko i szufladkę z pęsetką, pędzelkiem i spiralką do przeczesywania brwi. 
zakochałam się w tym produkcie od pierwszego użycia, przepięknie podkreślił mi brwi.
Używam jaśniejszego koloru, mimo tego wygląda przepięknie na brwiach i nie wydaje się na nich taki jasny.
Dodatkowo utrzymuje się cały dzień bez żadnego żelu. 
Jest wydajny i tani.

Gdzie go kupić ? 

http://www.ladymakeup.pl/sklep/catrice-eyebrow-set-zestaw-do-stylizacji-brwi.html oraz w Drogeriach Natura i Hebe :)










na tych zdjęciach mam podkreślone brwi zestawem z Catrice :)





40 komentarzy:

  1. Kochana, w notce powinnaś pisać brwi, nie rzęsy :D ahh, jak to zakochanie miesza w głowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję :* juz poprawione!

      Usuń
    2. Proszę :) mi to w żadnym razie nie przeszkadzało, ale na pewno pojawiły by się wredne komentarze ;)

      Usuń
  2. Do podkreślania brwi bardzo dobrze się sprawdzą cienie z Inglota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o tym :) jednakże ten produkt jest bardzo wydajny i nie wiem kiedy go skończe :)

      Usuń
  3. brwi - boskie :)

    Jesteś bardzo stylowa :) I Zapraszam Cię na swojego bloga z piękną, gustowną biżuterią :)
    Myślę, że ze swoim gustem na pewno znajdziesz coś dla siebie :)
    http://arteaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt :) chyba skusze się na małą zamianę z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tego zestawu używasz również do rzęs ??? bo raz piszesz o brwiach a za chwilę o rzęsach... ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyliłam się, już poprawiłam :)
      oczywiście używam tylko do brwi :)

      Usuń
    2. :) a już myślałam , że to cudeńko ma podwójne zastosowanie ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Przy najbliższej okazji na pewno kupię, brakuje mi takiego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pokaż brwi przed podkreśleniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. używam już od pół roku - te cienie do brwi są rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą paletkę, ale zdecydowanie bardziej kolorystycznie przypadła mi ta od Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś używałam tej z essence, jednak brwii podkreślone cieniami wyglądają najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam je ostatnio w rękach w drogerii dm i zastanawiałam się czy kupić,szkoda,że nie wzielam.Brwi to ciągle moja pięta Achilessowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. woow musze Ci powiedzieć że jesteś prześliczną dziewuszką:D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne:) ja tez uzywam takiego zestawu tylko z innej firmy i tez mi służy:)zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kredka do brwi z tej samej firmy, także świetnie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą paletkę i uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. skąd ta piękna marynarka?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz śliczny kształt brwi i ładnie to podkreślasz tymi cieniami ! podoba mi się, że efekt nie jest przerysowany :)

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie szukam cieni do brwi...
    może wypróbuję tych ;)

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę Ci brwi ;) a to dlatego, że moje sa jakieś niewymiarowe i ciągle mam problem z ich regulacją i malowaniem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero od czerwca się nimi zajęłam, wcześniej nie zwracałam na nie uwagi :)

      buziakiii :***

      Usuń
  20. Ja na razie mam z Oriflame i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. hmm przetestowałabym, ale do swoich używam cieni i mi to wystarcza (zanim się skończy to albo zapomnę albo będzie już wiele innych lepszych produktów;)

    btw. nie wiem czy to tak przerobiona fotka czy rzeczywiście podoba mi się odcień bronzera.
    Proszę, podaj markę i nr, chętnie sprawdzę na swojej twarzy:)

    Pozdrawiam
    moiash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mam taki set z Sephory i lubię go, chociaż ostatnio rzadko używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak skończy mi się paletka z Freda Farrugia to wypróbuję Catrice.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *