sobota, 14 września 2013

♥ kolorowa jesień ♥


Hej Piękności :*

Co tam u Was? 

Jestem naładowana pozytywną energią !
i to w dużej mierze dzięki Wam, motywujecie mnie do prowadzenia regularnie bloga. 
Przyznaję się, że blog stał się dużą częścią mojego życia, ma wpływ na to jak wygląda mój dzień. Poznałam wielu fantastycznych ludzi.
Dziękuję Wam za to, dziękuję, że jesteście.


W najbliższym tygodniu pojawi się post o diecie (długo wyczekiwany).
Wczoraj byłam na depilacji laserowej, napiszę więc o swoich odczuciach, co o tym sądzę,jak wygląda zabieg. 
Mam również nadzieję, że pogoda pozwoli na stylizacje pod chmurką :)


Dziś strój dnia na jesień. kolorową jesień
Warszawa była dziś szara, całe szczęście nie padało.
Słyszałam, że będzie jeszcze słonecznie


płaszcz - sh / spodnie - levis / bluzka - h&m / buty - h&m / torebka - no name / okulary - hebe





































make up  na dziś : krecha i różowe usta 




54 komentarze:

  1. :) jesteś śliczna:) a najbardziej podoba mi się to "ruszające" się zdjęcie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super i wogóle ;) ale sądzę że te okulary nie dla ciebie ;c ale i tak ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) kosztowały 20 zł a się nad nimi zastanawiałam:D
      ale nie żałuję :)

      Usuń
  4. piękna stylizacja, bardzo bardzo mi się podoba:) bluzeczka płaszczy i buciki, wszystko śliczne:) ps. zapraszam do mnie na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  5. wyglądasz zjawiskowo! Torba jest przepiękna!


    Pozdrawiam!


    www.eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ze bedzie wpis o diecie, moze napiszesz przy okazji cos o swojej figurze, czyli wage i wymiary jakie masz (biust, talia, biodra, udo) ? Masz przepiekna figure i moglabys byc motywacja dla wielu dziewczyn :D

    OdpowiedzUsuń
  7. chociaż Twój styl w ogóle mnie nie przekonuje (nie lubię takich słodkich pasteli) to i tak tu zaglądam, mam wrażenie że jesteś bardzo pozytywną osobą, ciepłą i dobrą, poza tym jesteś bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś śliczna i pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gooooooonia! w końcu Cię znalazłam :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosia powiedz mi prosze gdzie kupiłas te malutkie śliczne kolczyki które masz prawie na kazdym zdjeciu ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor butów i kwiatów powala <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bluzka i buty :>
    Wracasz do naturalnego koloru włosów, że nie farbujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie farbuję włosów. Robiłam tylko ombre rok temu :)

      Usuń
  13. Wyglądasz cudnie! okulary idealnie pasują Ci do buźki!
    Jeśli jesień będzie tak piękna i kolorowa jak Ty tutaj, to jestem w stanie ją nawet polubic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny strój, taki pasujący na co dzień, piękne kwiaty (mój ulubiony kolor róż!), cudny płaszczyk i genialne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepraszam, może będę złośliwa, ale nie celowo, po prostu oglądając twój blog jedna rzecz mnie bardzo zastanawia:
    naliczyłam 31 zdjęć!!! jednego stroju, jednej stylizacji, szok! czy jest ci tak bardzo trudno wybrać np 5 czy 8 zdjęć, czy masz tak wysokie mniemanie o sobie?! pomijając wszystko, strój, dodatki, miny, fryzury itp, to po prostu trochę żenujące...

    nawiasem mówiąc, nie mam nic do stylizacji, jest fajna, super okulary, fryzura, ale na litość, przesadyzm aż kipi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie w 100%...!!!!!

      Usuń
    2. Przepraszam, to jest mój blog. To jest moja decyzja ile zdjęć wrzucam i jakie.
      Za karę wchodzisz na tego bloga? Można zobaczyć np. pierwsze dwa zdjęcia i kliknąć krzyżyk w prawym górnym rogu :)

      Nie, nie mam aż tak wysokiego mniemania o sobie.

      Anonimie..

      Usuń
    3. Ale jesteś chamska

      Usuń
    4. No właśnie. Jesteś strasznie chamska i przemadrzała. To dzięki nam- wchodzącym na bloga masz dziennie tyle wyświetleń... No cóż wyszło szydło z worka, że jesteś zadufaną w sobie malowaną lalą...

      Usuń
    5. Weźcie wy się ogarnijcie , tzw. HEJTERZY :) aż coś mi się robi jak ktoś kogoś hejtuje , każdy ma swoje życie ... i robi to co chcę, więc zgadzam się z Gosią, krzyżyk w górnym prawym rogu. ;*

      Usuń
    6. nie jestem hejterem, to była tylko luźna uwaga w temacie, który mnie zwyczajnie interesuje. ciekawi mnie skąd się to bierze, żeby aż tak przeładowywać posta i tyle. ok, to jej blog, robi co chce, ale wybaczcie, blog jest po to, by ktos go oglądał, gdyby tego nie chciała, to by pamiętnik w zeszyciku pisała. co ma do tego to, ze jestem Anonimem?! wyzywam ciebie?! gnoję, ubliżam? więc po co te uwagi że anonimowo piszę. może nie mam konta na googlu, i co, nie daje mi to prawa do komentarza?! powinnaś być wdzięczna za to, że ktoś ci odważnie zwraca uwagę na ewidentny błąd jaki popełniasz. zwyczajnie zapytałam, co kieruje tobą przy ładowaniu aż 31 zdjęć jednego i tego samego, a do tego jeszcze zdjecie poruszające się, maaaamoooo... po prostu odrobinę umiaru i tyle, nie wiem po co ta dyskusja.
      nawiasem mówiąc komentowałam twojego bloga mnóstwo razy i to moja pierwsza krytyczna uwaga, chyba o jedna za dużo jednak...

      Usuń
    7. oczywiście, ze mozna pisac z anonima ale można sie tez podpisać ?
      ja chamska ?
      ojjj proszę Wasss..

      Usuń
  16. Masz krzywe nogi. Maskara, pies z budą przeleci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma to jak zazdrość , co ? ! wtf !

      ps. wpadniesz do mniee bonjourmesdames.blogspot.com

      Usuń
    2. Wyobraź sobie, że nie zazdrosczę. Mam 160cm wzrostu i ważę 44kg i mam chude nogi- ale nie krzywe jakby na beczce toczone, a to różnica.

      Usuń
    3. i jak mam naprostować te krzywe nogi ? proszę o rady.
      mogło też być gorzej :)

      Usuń
  17. Od jakiegoś czasu Cię obserwuje i uwielbiam Twoje stylizacje! Buty są ŚLICZNE ;)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie :)
    http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy okulary kupiłaś teraz? Jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odp, okulary super, nabyłam kremowe bo tylko takie zostały :)

      Pozdr.
      M

      Usuń
  19. wyglądasz śliczie.... jak gwiazda.... :) w jaim programie robisz te ruchome zdjęcia??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia same podczas ładowania na konto gogle się robią ruchome., nie wiem czemu

      Usuń
  20. Piękna stylizacja,wyglądasz cudownie :)


    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz jak Eva Mendes! Prześlicznie:)
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdradzisz jaką pomadkę masz na ustach? Ślicznotko! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja! Śliczna bluzka, a taki płaszcz z sh żal nie wziąć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *