niedziela, 15 września 2013

♥ kosmetyczni ulubieńcy ostatnich tygodni ♥


Hej!

Muszę nadrobić zaległości kosmetyczne na blogu :)
Dziś pokaże Wam jakie produkty skradły moje serce w przeciągu kilku ostatnich tygodni.


Biały Jeleń - pianka do mycia twarzy (Hebe, 10 zł)
Świetnie zmywa makijaż i oczyszcza buzię.
Jest wydajna i tania, nie podrażnia, ma pompkę.


skład dla ciekawskich :)


Synergen - puder

Wcześniej używałam transparentnych pudrów, bardzo dobrze się sprawdzały ale chciałam spróbować czegoś nowego co dodatkowo zatuszuje ewentualne zaczerwienienia czy niedoskonałości. 
Sprawdza się świetnie, nie zapycha, nie odznacza się na twarzy, stapia się z podkładem przez co nie jest widoczny. Matuje i kryje. Jest bardzo tani i ogólnodostępny. Zostanę mu wierna :)




Joanna Sensual - żel do golenia
Nie wiedziałam,że ten produkt tak umili mi golenie nóg :)
Wcześniej używałam żelu i pianki z Isany jednakże Joanna jest o niebo lepsza!
Tworzy meggga 'piankę' i pomaga w dokładnym goleniu, dodatkowo skóra po zmyciu jest jedwabiście gładka.
Mam wersję z ekstraktem z miodowego melona i bardzo ładnie pachnie,co prawda melona tam nie wyczuwam ale zapach jest przyjemny :)


Proderma - antybakteryjny krem nawilżający (zielarnia, 9zł)
Najlepszy krem jaki miałam :)
Moja skóra twarzy jest dość problematyczna i wymagająca. 
Ten krem świetnie się u mnie sprawdza. Genialnie nawilża i koi, skóra jest napięta i gładka.
Używam już od jakiegoś roku i zawsze do niego wracam :)




Aussie - 3 minute miracle
Idealna odżywka do włosów. Nawilża, włosy się pięknie układają po jej użyciu. 

http://goniaroniaa.blogspot.com/2013/08/aussie-3-miracle-colour.html


Catrice - zestaw do brwi 



Rimmel - podkład Match Perfection 

Mój ulubiony podkład. Jest lekki ale bardzo dobrze kryje.
Nie zapycha mi porów i trzyma się cały dzień. 


 






33 komentarze:

  1. Czekałam na taki pooost ! ;3 sympatycznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały jeleń - najlepszyyy ;3
      bonjourmesdames.blogspot.com

      Usuń
  2. OOO chętnie poczytam więcej o zestawie do brwi z catrice! Biegnę do notki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta odżywka bardzo poprawiła kondycje moich włosów:)))
    jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  4. pianka zawiera zabójcze sls - nie dla mnie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bardzo zabójcze :D tyle ludzi już od tego umarło...

      mnie ta pianka całkiem zainteresowała, chociaż gdyby tego SLS nie miała to byłoby fajniej ;)

      Usuń
    2. no właśnie moja cera jest wybredna, toleruje jedynie Physiogel lub LRP dla wrażliwców... niestety mam pewne ograniczenia w tej kwestii :(

      Usuń
  5. zestaw do brwi ląduje na mojej wish liście, ależ mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić tego białego jelenia ; D Podkład z rimmela kupiłam już dosyć dawno i na początku jak dla mnie była masakra, teraz gdy znalazłam już na niego sposób i dobrałam odpowiedni puder jestem zadowolona : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem pichtowy i odżywkę muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten podkład, ale mnie nie zachwycił. Muszę wypróbować krem pichtowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosieńko, numer podkładu to 101? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. musze w końcu kupić ten krem pichtowy bo widze go u Ciebie często :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z tych produktów mam i miałam tylko podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  12. krem pichtowy mnie strasznie zainteresował, słyszałam wiele dobrego o olejku pichtowym w walce z wągrami więc i tu zapewne świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dumam czy nie kupić tego podkładu, teraz w promocji w Hebe kosztuje 15 zł z groszami.
    Pianka Biały Jeleń kusi mnie od kilku tygodni.

    Żel Joanny miałam, ale chyba jakieś wadliwe opakowanie, bardzo mało było w nim produktu, a sam żel był wodnisty, przez co nadal jestem wierna Isana.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez calkiem lubie ten podklad z rimmela choc moim zdaniem móglby ciut lepiej matować buzie :)
    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. na moją buzię źle działa ten puder z rossmana :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ten żel do golenia! Zgadzam się: jest świetny :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, że u Ciebie również sie sprawdził
      :)

      Usuń
  17. Witaj! Mam pytanie czy świecisz się po tym podkładzie bo też go używam jakoś od sierpnia i mam z tym problem pomimo tego, że się pudruje to i tak się świecę co nie dokońca mi się podoba. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) ja niee mam takiego problemu. zawsze pudruje twarz i nie świece sie jakos bardzo, oczywiscie delikatnie tak ale lubie to :)

      Usuń
  18. swietny post !
    ciekawi mnie ta pianka do golenia

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie że powróciłaś do postów kosmetycznych, te lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam krem pichtowy po tym jak zobaczyłam go u Ciebie no i ta cena mnie skusiła. Jednak u mnie nie działa a po dwukrotnych użyciu wyskoczyło mi kilka syfków:/ Jedyne co mi się w nim podoba to zapach i konsystencja bo szybko się wchłania i początkowo myślałam że będzie idealny pod makijaż no ale niestety będe go musiała komuś oddać.

    OdpowiedzUsuń
  21. ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Świetny wybór kosmetyków!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam kolezanke po fachu ;). Nie mialam wiekszosci z tych ksometykow jedynei zel do golenia sensual i bardzo go lubilam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tez kupiłam ten krem po Twoich recenzjach, ale mi nie sluzy. Zapycha i wyskakuja pryszcze. uzyłam go kilka razy dosłownie, moge Ci go przesłać jak chcesz bo u mnie i tak stoi nieuzywany. (kupiony z miesiac temu ) Jak chcesz to wyłśij mi mejla z adresem :) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  24. używasz jakiejś bazy pod ten podkład? ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zastanawiałam się właśnie nad tym podkładem, ale czytałam wiele opinii, że zapycha, a ja z tym zawsze mam problem, bo mam bardzo wrażliwą cerę.

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. żel jest świetny. zdradziłam go już z innymi, a teraz żałuję. muszę do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *