środa, 25 września 2013

oczami mojego telefonu:)

Witam Was bardzo cieplutko !

Niestety przyszła już do nas jesień, w ciągu dnia jest zimno, trzeba już wyciągnąć grubsze kurtki z szafy. Dziś  miałam kilka spraw do załatwienia i poruszałam się cały dzień rowerem, zrobiłam trochę kilometrów przez te 6 godzin, oczywiście nie bez przerwy :)
Czuję, że łapie mnie katar, głowa mnie pobolewa dlatego siedzę teraz pod kocem z kubkiem ciepłej herbaty :)

Odebrałam w końcu swój dyplom ukończenia studiów :)
W tym tygodniu postaram się nagrać ulubieńców sierpnia i września oraz kilka innych filmików. 

A dziś.. zdjęcia z telefonu, sama lubię takie posty oglądać ponieważ wiele można się dowiedzieć o danej osobie :) zamierzam dodawać takie notki raz w tygodniu (np. w niedziele) Co Wy na to ? 



dyplom :)


buty tesco 119 zł 


nie umrę z głodu :)

rękawiczki do smartfona z wąąąąąsem z new yorkera

słodkie kolczyki :)

pudełka empik

kolacja :)

babeczki :)

sezon na futerko otwarty :)

budyyyń :) 

mój kącik 

nie lubię rozstań


najukochańszy maluch:*

rodzinka.pl :D

koszula w psiaki i niebieskie lustrzanki :)


plan na wieczór

kubek zmieniający kolor:)

z Zosią Ślotałą:) 

projekt 

deserek

zniżki :)

oksy ;D

samojebka :)

leniwiec

chłodno się zrobiło :(

:D

gekon :)

ramka empik

organizer z glittera :) 

buuuuziaaacki 

40 komentarzy:

  1. ostatnie zdjęcie <3 jesteś piękna Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kim jest ten słodki maluch?:))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post to bardzo dobry pomysł z tymi postami w niedzielę :)
    Sama o takim myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie te posty pojawiają się nieregularnie ;) Nie zawsze jest co pokazywac :D uważam, że co tydzień to może być zbyt często, ale co 2-3 tygodnie, dlaczego nie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i zdjęcia ;)
    Chyba zacznę też więcej 'pstrykać' fotek telefonem ;D

    xxvodkaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaplanowałam taki cyl postów na swoim blogu raz w miesiącu. Na cotygodniowe mixy nie będę mieć "materiału", bo ciągle zapominam o robieniu zdjęć, a i chwile czasami są bardzo ulotne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz ładne włoski :)?coś zmieniłaś w pielęgnacji :)?

    OdpowiedzUsuń
  8. A skąd masz to beżowe futerko (9 zdjęcie od góry) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam.
    Na moim blogu odbywa się konkurs - http://pannapatrycja.blogspot.com/.
    Do wygrania wiele nagród, warto spróbować!
    Zachęcam do wzięcia udziału, pozdrawiam cieplutko, Panna Patrycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie posty, w takim razie czekam na niedzielne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. czemu taka mała czcionka? :((

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie ładne pudełeczka w empiku

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu,jesteś nie tylko fotogeniczna(za mało napisane)Jesteś śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne foteczki :)) Gdzie kupiłaś tą poduszkę Keep Calm ? i jaki masz model telefonu ? :P Z góry bardzo dziękuje za odpowiedź :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      poduszka jest z empiku a telefon to samsung galaxy s3 mini :)

      Usuń
  15. na rowerze w taką pogodę?? nic dziwnego że bierze cie przeziebienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co w tym dziwnego ? cały rok można jezdzic, przeciez nie jestem jedyna :)

      Usuń
  16. ile kosztowały te rękawiczki?

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne kolczyki :) i te pudełka w empiku <3 też ostatnio sporo gadżetów tam kupiłam bo było tyyyle wyprzedaży ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia w zime tylko kup opony zimowe:) -20 i ten wiatr we włosach:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny miks! Też uwielbiam je oglądać :)
    Rękawiczki są świetne, chyba sama się w takie zaopatrze :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie mix'y. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadzam się, jesteś piękna! :-)
    kurde, na prawdę! uwielbiam Twojego bloga! mało kiedy komentuje, bo ciągle zachwyty to chyba nie byłby dobry pomysł na komentarze, ale czytam KAŻDEGO posta!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne te dania z kuchni babci Zosi :) Wprost wymarzone dla studentów;) Wiesz gdzie można je dostać?

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny mega mix zdjątek! super ★ ★ ★

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy Ty może w tym roku zamawiałaś rozkloszowaną spódnicę z Allegro od uzytkownika Daisy? Kiedyś trafiam na fajną spódnicę, tylko nie pamiętam już na którym blogu ją znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawa fotorelacja :) i zmiana szablonu na lepsze ^^
    http://ualwayslooksocute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Skąd koszula w pieski?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *