czwartek, 12 września 2013

Photo mix

Hej :)

Dziś luźny post ze zdjęciami.
Ostatnio wkręciłam się w instagram. 
Postanowiłam też co jakiś czas dodawać zdjęcia na bloga.

śniadanko na tarasie <3


kubek z empika

torby i poduszki. empik

zakupy w empiku

wieczór



na luzaka

obiadek

leniwiec 

figurka z empika
my baby<3

podróźniczka

kawki?


zakupy w ikea zawsze spoko :)


dary losu :)


spódniczka z preski :)

mmmm

ubranka na telefon

















bidon z H&Mu :)























podobają Wam się tego typu posty ? 

45 komentarzy:

  1. Świetny mix! Uwielbiam szare jeleniowe mydło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej czy dostane jeszcze te poduszki w empiku ? Dawno bylas? I wogole w ktorym , w centrum ? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w warszawie widzialam w centrum, w zlotych, w jannkach i w GM

      Usuń
  3. super wpis! :) bardzo lubie tego typu wpisy na blogach :)
    odwiedzam Twojego bloga codzinnie mimo ze nie komentuje ale powiwiam Cie i jestes moja inspiracja :) wydajesz sie byc bardzo mila i przystepna dziewczyna :) podgladam Cie rowniez na instagramie ale od jakiegos czasu wchodze na Twojego i inne istagramy chce poogladac dodane zdjecia, klika na zdjecie otwiera mi je w nowej karcie i nie idzie go zmienic na nastepne strzalka na klawiaturze ani nie ma zadnego przesuwaka :( dodam ze nie jestem zarejestrowana na insta. pomozesz mi Gosiu ?:( albo ktos wie czy moze za jednym razem ogladac kilka zdjec?:( dodam jeszcze ze jak chce otworzyc nastepne to nie moge ;/ przy jednym uruchowmieniu komputera moge zobaczyc tylko jedno :|
    pozdrawiam L :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo i mam w tel i nie mozna przesuwac to sa jakies ustawienia, podlaczam sie pod pytanie ;)

      Usuń
    2. nie mam pojecia jak rozwiazac ten problem :(

      Usuń
  4. poprosze makijaz z 4ego zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykły makijaż + różowy błyszczyk :)

      Usuń
    2. dołączam się i proszę cię o wpis krok po kroku (również na zdjęciach) makijażu oka (może osobny post :) ? ). Bardzo podoba mi się kreska na twoich powiekach,niestety moje próby z linerem kończą się fiaskiem i demakijażem :)
      Twój look na tym zdjęciu jest MEGA !!!
      Pozdrawiam, Marlena.

      Usuń
  5. łał :P jakie cudne zdjęcia! <3 pięknie wyglądasz ;) Ikea zawsze spoko xD masz cudne łóżko :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pozytywne i fajne fotki :) Lubimy takie wpisy ;)
    Pozdrowienia Gosiu
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  7. zrób room tour <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz piękny , dziewczecy pokój. Widząc jego kawalek az chce się tam przebywac. Wydaje się być taki cieply, klimatyczny. Milo byloby zobaczyć go calego :P

      Usuń
  8. fajny post ale wciąż czekamy na post z Twoja dietą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam o nim:)

      TYlko nie rozumniem, dlaczego to dla Was tak wazny post ?

      Usuń
    2. bo masz super figurę ;) i chętnie poznałybyśmy tajniki twojego menu :)
      Pozdrawiam,Marlena.

      Usuń
    3. dokładnie !! :)))

      Usuń
  9. Super, bardzo mi się podoba, proszę o więcej :) pozdrawiam Hania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Biały jeleń w kostce do mycia buzi?
    Kiedy myjesz twarz tym mydłem rano czy wieczorem?
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. broń boże nie myję nim buzi :)
      jest do rąk :)

      Usuń
  11. Gosiu gdzie kupiłaś tą bluze z Adidasa?

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie posty!:)
    Zauważyłam, że masz ciekawie urządzony pokój, może kiedyś skusiłabyś się na post o wnętrzu?;>
    I jutro koniecznie wybiorę się do empiku, bo widzę, że jakieś wyprzedaże są!:D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Heeeej! Dobre kilka miesięcy temu obiecałaś post o swoim odżywianiu, i nie wiem czy go nie było czy przegapiłam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Party lite,figowa fan fatalle :) mmm,uwielbiam,znasz ich woski ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię tego typu posty, czekam na więcej:)!

    OdpowiedzUsuń
  16. ile kosztują poduszki i torebki z empiku :) ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu wspaniały, intensywny róż na ustach, uwielbiam takie kolory, co to za pomadka? Sandra

    OdpowiedzUsuń
  18. w jakies cenie jest ten bidon z empiku? jest zamykany?

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny mix, ale mała uwaga: bidon z "empikU" a nie "empikA".
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki masz telefon Gosiu? :)
    świetny post! ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *