niedziela, 22 września 2013

Śniadanie dla Blogerów

Hej Piękności :)

Jak zauważyłyście ostatnio kombinuję z wyglądem bloga, mam w głowie projekt ale nie umiem go zrealizować. Jestem zielona w tej kwestii, może któraś z Was potrafi zrobić szablon na bloga, nie chodzi mi o nagłówek tylko o cały szablon. Bardzo pomogła mi moja czytelniczka Kasia która zrobiła dla mnie nagłówek (dziękuję:*!)

Wracając do dzisiejszego posta.
Wczoraj miałam okazję i przyjemność być na śniadaniu dla blogerów, to dla mnie wielki zaszczyt, że zostałam zaproszona! Było cudownie, poznałam wiele dziewczyn które kojarzyłam tylko z blogów.
Całą imprezę prowadził znany chyba wszystkim Łukasz Jakóbiak. Gościem na naszym spotkaniu była również Zosia Ślotała, która jest przepiękna <3

Śniadanie dla blogerów to nieoficjalne rozpoczęcie Warsaw Fashion Weekend.
Tym razem spotkanie odbyło się w Hotelu Bristol, w którym nie jedliśmy śniadania a przepyszny obiad :)

Zaskoczeniem było dla mnie, że dostaliśmy tyle prezentów m.in. kosmetyki Tołpa, Oriflame, książki i gadżety od Emipka, bluzkę od Moltlon i inne gadżety. Jeśli chciałybyście filmik o tych rzeczach to dajcie znać :)
















































Wybieracie się na Warsaw Fashion Weekend ?
Jeśli tak, to do zobaczenia!






 


zdjęcia robione przeze mnie i Klaudię. 
https://www.facebook.com/wearewildwolf

20 komentarzy:

  1. zrób filmik z tymi prezentami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina z One little smile robi szablony, ale ponoć ma długie kolejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, ładna marynarka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takiego śniadania:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie obejrzalabym filmik z prezentami :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! ;) Ślicznie wyglądasz. Kojarza mi sie z Toba tylko i wyłącznnie pastele.
    mam pytanie, jaki masz telefon?;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmik o prezentach prosimy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu, gdzie pracujesz jako kosmetolog? W jakim gabinecie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przysmaki :) Aż szkoda jeść bo takie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. http://claudine2110.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko wygląda perfekcyjnie, a ja zrobiłam się głodna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny nagłówek!

    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta Czcionka ;/ okropnie się to czyta...

    OdpowiedzUsuń
  14. mam pytanie, jak dowiedziałaś się, że jesteś uczulona na gluten? gdzie robiłaś testy na alergie pokarmowe?

    OdpowiedzUsuń
  15. super fotki :) jak fajny tort :) przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie :) Piękne zdjęcia i cudownie wyglądałaś !
    http://kasiadirtyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *