niedziela, 29 września 2013

♥ słoneczna niedziela ♥


Hej kochane!


Właśnie wróciłam z niedzielnego spacerku, w Warszawie jest dość ciepło i nawet słonko wyjrzało :)

Udało się cyknąć kilka fotek :) strój typowo jesienny, gruba sukienka, grube rajstopy i ramoneska :) 

W niedziele miały się być posty z mixami zdjęć z telefonu ale jako że w połowie tygodnia taki post się pojawił u mnie na blogu, termin publikacji przesunę o kilka dni :)



sukienka jest typowo jesienna, grubsza, z dekoltem V na plecach, do tej stylizacji pasowały by jakieś czarne botki ale niestety jeszcze takich nie posiadam, a że nie było zimno założyłam baleriny.


sukienka stradivarius / rajstopy gatta / buty no name / kurtka sheinside.com / torba h&m / okulary f&f


jeśli jesteście zainteresowane takimi okularami - niebieskimi lustrzankami - mam takie same, nieużywane do sprzedania :)











ten widok nas dziś rozbawił :D 
hahahah 
więcej bym tego najeb... :)


miłej niedzieli Wam życzę! 

32 komentarze:

  1. jak zawsze super wyglądasz:0

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :) Świetna kurtka! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz ;)

    Mam takie pytanie do ankiety, co sądzisz na tamat tabletów multimedialnych ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam, chciałabym mieć ale nie jest to koniecznością :)
      większy telefon, wygodniej się czyta i korzysta z aplikacji :)

      Usuń
  4. Śliczna stylizacja ;) Kurteczka jest fenomenalna :D
    A te krzesła są mega - więcej nie weszło??? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, Ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna kurteczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo swietna stylizacja, jestem zachwycona :). ta sukienka w polaczeniu z czarnymi rajstopami i ta kurteczka cudo !

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna sukienka! super w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sukienka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :) mam tą samą sukienkę ale granatową i jestem z niej mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko ok ale okulary nie bardzo pasują

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja;)bylam wczoraj bardzo podobnie ubrana :)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze piękna Gonia :) nie ma to jak piękna sukienka i grube rajstopy..... muszę kupić kolejną parę czarnych kryjących rajtek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja ;)

    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. CYKNIETA to juz jestes na maxa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może zaczniesz pisać posty z poradami kosmetycznymi? ukończyłaś kosmetologie z tego co wiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. super stylizacja! :) Gosiu chodzisz teraz ba 2gi stopien studiow magisterski czy juz nie bedziesz studiowac?:) jakie masz plany na przyszlosc? a moze juz pracujesz?:)
    twoja stala czytelniczka :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja !!! Uwielbiam takie kolory ! ;) sukienka dostępna w aktualnej kolekcji ??

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosia, chyba widziałam Cię dzisiaj na przystanku tramwajowym na centralnym :) Jeśli to byłaś Ty, to na żywo jesteś jeszcze piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa byłam, byłam dziś tam kilka razy więc to zapewne byłam ja :D
      ojj dziękuję:**

      Usuń
  21. Bardzo ładna kurteczka, świetna sukieneczka i super torebka - piękny set!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. z okularami to nadal aktualne? jeśli tak proszę o kontakt na maila kriszna21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *