czwartek, 12 września 2013

zwyklak + darmowe próbki la roche posay + kuracja wewnętrzna na włosy :)

Hej :)

Za nami ciepły dzień, przynajmniej w Warszawie :)
już myślałam że cały tydzień będzie lało.. 

Przypadkowo w super pharm natknęłam się na promocję, w szafie la roche posay są próbki do wzięcia (effaclar + effaclar duo, effaclar + effaclar k, effaclar + effaclar mat) można normalnie wziąć z półki, więc serdecznie Wam polecam wybrać się do SP :)


Dziś zwykły strój dnia. 



bluzka h&m (wczoraj kupiona,20zł)
kurtka sheinside.com
spodnie cubus
buty f&f
torba no name
zegarek allegro
korale centro

















 zaczynam dbać o włosy od wewnątrz :)



darmowe próbki o których wspominałam wyżej :)


33 komentarze:

  1. Spodnie i kurteczka bardzo mi się spodobały :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twój styl! koszulka, wisior, spodnie- wszystko WOW ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega elegancko,uwielbiam Cie:) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu każdy Twój outfit jest rewelacyjny ! nie mogę się napatrzeć ! świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę taką kurteczkę:) cudna - ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie i buty masz świetne:) Butki są na obcasie?;>
    Po próbki chętnie się zgłosze:D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, botki są na obcasiku :)
      dziękuuję:*

      Usuń
    2. Jeszcze jedno pytanko-to aktualna kolekcja?:)

      Usuń
  7. Podoba mi sie a najbardziej naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana ale można je normalnie wziać za darmo ? pewnie juz sie wszyscy rzucili i nic nie ma albo ekspedientki same pozabierały dla siebie i znajomych znając życie hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz:) jesteś śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna dziewczyna fajnie ubrana i fajnego ma bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle przepięknie i z klasą:) Chyba też muszę zainwestować w jakieś suplementy.

    OdpowiedzUsuń
  12. A kiedy post o diecie? Czekamy na to... Posty ze strojami dnia czy zakupami są szybsze, ale może warto postawić też na jakość wpisów na blogu? To nie jest atak, od razu mówię:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna kurteczka.... bardzo ładny zestaw :) ślicznie wyglądasz w tym kolorze na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zawiodłam się ,usunęłaś moje komentarze:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluzeczka, i ta cena! :)
    Szkoda, że w mojej okolicy nie ma SP :(

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam twój styl i te charakterystyczne usta ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie:) wyglądasz na przesympatyczną dziewczynę;) pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny lekki zestaw...mam pytanie o zegarek jaka to firma?

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kurteczka!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Goniu można wiedzieć jaki masz samochód? Bardzo spodobało mi się jego wnętrze.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś prześliczna! Bardzo mi sie podoba Twój styl!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *