poniedziałek, 28 października 2013

domek dla wosków :)

Witajcie!


Dziś króciutka notka o woskach i jak je przetrzymuję :)

W woskach z Yankee Candle zakochałam się ponad rok temu, kompletnie przepadłam!
ahh te zapachy! 

Właśnie siędzę przy kominku z woskiem clean cotton, która pachnie przepięknie - świeżym praniem, proszkiem do prania.. 

Szukam jakiegoś dużego słoja (coś w stylu szkła po dużej świecy Yankee Candle) chciałabym trzymać w nim zapas wosków i małe, różowe kamyczki :) 
wczoraj wymyśliłam,że będę trzymać moje woski (póki mam ich mało) w koktailówce. 
Można wysypać w niej jakiś ozdobne kamyki i ułożyć na nich kilka wosków. Nóżkę szkła można ozdobić wstążeczką i myślę, że ładnie to wygląda, jest ładną ozdobą w pokoju.

Ja w tej chwili trzymam je razem z woskami Party Lite które mają przepiękne, intensywne zapachy !

Obecnie w swojej kolekcji mam trzy woski o zupełnie innych zapachach, różnią się między sobą diametralnie.

Swoją miłością do wosków zaraziłam kolejną osobę - Hanie :)
Dziś obkupiła się w świecie zapachów w kilka tart :)

Marzy mi się jeszcze kominek YC http://swiatzapachow.pl/pl/p/KOMINEK-PETAL-BOWL-CREAM-YANKEE-CANDLE/1060  piękny, prawda?

z Hanią spędzamy teraz wspólnie trzy dni, udało mi się nagrać coś z naszych luźnych spotkań, mielibyście ochotę zobaczyć taki vlog ? Myślę, że to fajna okazja żebyście mnie lepiej poznali :)







 

woski Hanulki :* 


buziaki:*

26 komentarzy:

  1. gdzie można kupic ten wosk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. online, w świecie zapachów w Warszawie, widziałam również w piotrze i pawle :)

      Usuń
    2. podasz mi stronkę gdzie się opłaca go kupić ? tylko nie allegro.

      Usuń
    3. niestety nie znam strony na której sie najbardziej opłaca. ja kupuje stacjonarnie

      Usuń
    4. aha dziękuje i pozdrawiam

      Usuń
  2. Dobry pomysł , te woski są okej :) także polecam.
    http://bonjourmesdames.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo to wygląda. Ja również uwielbiam woski, swoje trzymam w takim pudełeczku jakim daje się prezenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również fajny pomysł, nie kurzą się :)
      ja lubie swoje widzieć :)

      Usuń
  4. Wosk clean cotton to jeden z moich ulubionych.

    Jako, że ostatnio lubię coraz mniej rzeczy na wierzchu to woski trzymam schowane w szafie, jedynie kominek jest nieschowany.

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł :)
    bardzo smakowicie to wygląda :)

    ja w uszczerbionym kieliszku do wina,takim ładnym grawerowanym trzymam mini storczyka, super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musze sie rozglądnąc za tymi cudenkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Gosiu-zwariuję-kocham te woski.Również mam Summer Scoop-lody,lato,lody,lato,truskawki w bitej śmietanie.Nie mogę palić tego wosku-zawsze wtedy muszę mieć przy sobie lody.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wygląda :) Jak kupię woski to też urządzę im taki domek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cała blogosfera oszala na ich punkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba odgapię! :) już widzę w takim kieliszku moje woski albo i szminki, bo czemu nie! :D świetny pomysł, niby prosty, a sama na niego nie wpadłam :) u mnie akurat pachnie baby powder :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo fajny pomysł :) w sumie wiele rzeczy można tak poukładać :)

      Usuń
  11. Też wcześniej tak trzymałam woski, jednakże okazało się to dość niefunkcjonalne. Zapachy otwartych wosków zaczęły się mieszać, a do tego woski często się kruszą i po prostu robi się bałagan. Teraz trzymam moje woski w ładnym ozdobnym pudełku. Otwarte woski przekładam do woreczków strunowych i przeklejam na nie naklejkę z nazwą, dzięki temu zapachy się nie mieszają i wreszcie mam ład i porządek :)
    Co do kupowania wosków to najlepiej robić to na żywo, aby sprawdzić zapach. Co do sprzedaży internetowej to polecam www.goodies.pl :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł!
    Filmik - jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne zdjęcia, bardzo interesujący blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *