środa, 23 października 2013

fotopamiętnik, metamorfoza toaletki i mebli

Hej!

Długo mnie nie było, zostawiłam Was bez żadnych wieści, przepraszam!
Nie miałam zbytnio czasu i możliwości by napisać jakiś post, ponieważ albo mnie nie było w domu albo malowałam meble w pokoju albo po prostu byłam tak zalatana, że nie dałam rady nic naskrobać.
Naszło mnie na zmiany i mimo tego, że nie wiem ile jeszcze będę tu mieszkać to stwierdziłam,że coś zmienię.Postanowiłam pomalować meble i dodatki na biało.
Jestem zadowolona z efektu ponieważ pokój wygląda zupełnie inaczej, jaśniej i czuję się w nim o niebo lepiej, jestem pewna, że gdy będziemy meblować nowe mieszkanie kupimy białe meble, które według mnie są ponadczasowe, poza tym mi się bardzo podobają i w takich wnętrzach czuję się najlepiej a to najważniejsze. Jeśli będziecie ciekawe to nakręcę Wam jakiś krótki room tour i pokażę Wam jak to wszystko wygląda.

a dziś foto mix czyli kilkanaście dni oczami mojego telefonu ponieważ taką notkę jest mi łatwo szybko naskrobać :) 

zapraszam Was na mojego FB i instagrama @goniaroniaa :)

 moja nowa 'nowa' toaletka - stare biurko obklejone białą taśmą do mebli :)
 tak to wygląda :) biała toaletka, białe półki i ramki. przemalowałam również ramę lustra.

 też Wam się podoba ten efekt ?
 kącik na toaletce
 porcelanowe serduszko na biżuterię i inne bibeloty :)
 zakupki, spodnie z vero mody za 30 zł :)
 z rąsi.
 kalendarzyki z reala
 monsterek :)
 kiciuś
 agama
 ztm :)
 pudełeczko z pepco za 19 zł :)
 śniadanie w przerwie malowania :)
 śliczna lampka w leroy, niestety droga.. ok.200zł :(
 słodkie tapety
 moja ślicznotka :*
 maseczkuję się
 relaks
 słodkie dziewuszki
 uśmiech :)
 gumki H&M:)
 good morning warsaw!
 lubię
 kolacja :)
 w oczekiwaniu :)
 z milkiem :*
 suczka :)
 miły wieczór
 z narzeczonym <3
 ulubione ciastka!
 na koniec dnia :) YT zawsze spoko :)
 towarzysz
 szamka
 plaster w małpki
 czas na herbatę
mani mani :)







48 komentarzy:

  1. Świeżej??? Chyba bardziej świeżo.... Cóż za konstrukcje gramatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. na jakiej dzielnicy mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Kochana.! wietyny jest Twoj styl. można wiedziec jaki masz telofon? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      telefon to samsung galaxy s3 mini :)

      Usuń
  4. fajne zdjęcia ;)
    a toaletka wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupujecie z Kamilem wspolne mieszkanie ze sie niedlugo wyprowadzasz z domu rodzinnego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Goniu, Tobie ten gel-look z essence wysycha? Kupiłam z rok temu i leży, bo robiłam kilka podejść i za każdym miałam wrażenie, że to nie zasycha, rano budziłam się z odciśniętą pościelą na pazurach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:)
      Tak, na moich paznokciach normalnie wysycha, jednakże nie polecam malować paznokci wieczorem.. niestety zawsze gdy tak zrobie mam odciśniętą poduche..

      Usuń
  7. piękna toaletka
    i świetny mix fotek

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to pierwsze zdjecie z maseczka to algi? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to za napój do śniadanka. Wygląda smakowicie? Ślicznie wyglądają te meble na biało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana gdzie kupiłaś ten super ''szalik'' futerko? szukam,szukam i nic nie mogę znaleźć :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szperaj po ciucholandach. Ja zakupiłam kilka bardzo podobanych (w różnych wesjach kolorystycznych) za grosze :)

      Usuń
    2. w H&Mie ale to juz ze 2 lata temu :)

      Usuń
  11. Świetnie wyglądasz nawet w maseczce ! Ładnemu we wszystkim ładnie ;D fitwarrior29@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu napisz proszę skąd masz zegarek ;) To MK czy Geneva? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super to zrobiłaś ! a może pamiętasz w jakiej cenie kalendarz z reala ?

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam białe meble :) sama mam takie w sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam pytanko odnośnie tego pieczywa na zdjęciu podpisanym szamka wiem że nie możesz jeść pszenicy i ciekawi mnie czy sama pieczesz czy kupujesz? Jeśli sama to jestem ciekawa przepisu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuje:) jest to chleb tylko z mąki żytniej:)

      Usuń
    2. dziękuję za odp. ;)

      Usuń
  16. Gosiu, bardzo lubię Twojego bloga, ale nie za bardzo widzę sens we wstawianiu tych samych zdjęć, które masz już na Instagramie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. sama robisz sobie ta kawkę ??? jesli tak to jak ?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu wstawiasz fotki bez sensu i piszesz aby tylko cos się dzialo na Twoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafiłam tutaj przez przypadek, ale stwierdzam że ten blog nie pokazuje nic ciekawego, nie ma tutaj żadnych informacji, wskazówek, ciekawostek....totalne ble ble !! 15-latki mają więcej do przekazania niż tutaj można znaleźdź. I czepię się nawet zdjęc, brak jakiej kolwiek techniki, sa bardzo czesto powtarzane nawet w ujeciach po 2 lub 3 razy te same wklejane. Treści żadnej. Czemu to ma słóżyc ? o takie wyginanie sie ?? DNO !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słóżyć?;D to jest dopiero dno;D

      Usuń
  20. gdzie kupilas biala tasme do oklejenia biurka? super wyszło! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie inspiracje :))

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też jestem na tym samym etapie. Wyrzuciłam z małego pokoju brzydka starą kanapę no i zrobilo się miejsce na toaletke- kupiłam ją w ikea- tą bardzo popularną bialą prostą malm (czy jakoś tak). W pokoju jest szafa zabudowana, lecz niestety brązowa no i dziś ją obklejałam na biało. Fajnie wyszło. do tego firanki z ikea- białe , lekkie i od razu inny pokój : )) Dokupię jeszcze mały fotel rozkladany w ikea i małą biała komódkę i będzie super.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne fotki :) pokażesz cały swój pokoik ? ;* aa i mogłabym wiedzieć w jakim sklepie oglądałaś te śliczne tapety ? ;D Z góry bardzo dziękuje za odpowiedź :))

    OdpowiedzUsuń
  24. dlaczego akceptujesz komentarze i na nie nie odp ?!?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komentarze sa dodawane automatycznie :) na co nie odpisalam ?

      Usuń
  25. Cudownie.Ja nie lubię zimnych pustych mieszkań.Wolę właśnie takie jak to przytulne,pełne bibelotow,pamiątek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *