sobota, 26 października 2013

haul : h&m, yankee candle, kryolan, ziaja, catrice, pepco

Witajcie!

Przepraszam za przerwę w prowadzeniu bloga. Tak jak pisałam ostatnio nie miałam zbytnio czasu..

Dziś haul, mały bo mały ale zawsze coś :)
Stałam się posiadaczką lampy pierścieniowej więc mam nadzieje, że zauważycie różnicę w jakości zdjęć (dajcie znać w komentarzu)

Dziś przez przypadek dowiedziałam się, że jest -40% na kosmetyki Catrice w Hebe a wiadomo kto pierwszy ten lepszy :) przy Centralnym nic ciekawego nie zostało więc podjechałam na Rondo ONZ, tam zawsze mało osób chodzi :) Skusiłam się na podkład i rozświetlacz, chciałabym też wypróbować korektor, ale nigdy nie mogę go dorwać w najjaśniejszym odcieniu. 
Dam Wam znać jak te kosmetyki się u mnie spisują, możliwe, że nagram też o nich filmik :)







Skusiłam się również na dwa woski Yankee Candle, które kupiłam w świecie zapachów. 
Zdecydowałam się na słodki zapach summer scoop i na cynamonowo-jesienny zapach cinnamon stick ponieważ był za 4,50zł :)






W nowym centrum handlowym na Placu Unii Lubelskiej otworzyli sklep Ziaji z czego bardzo się cieszę ponieważ dotychczas był jeden na pradze,a tam nigdy mi się nie chciało jeździć..Kupiłam mój ulubiony peeling bardzo mocny z granulkami z serii ziaja pro.



Będąc w H&Mie dorwałam gumki z kokardkami za 6,90zł, miałam już takie, nie są zbyt trwałe ale bardzo efektowne :)

 wróciłam do mojej (chyba) ulubionej pomadki z Kryolan.
kupiłam ją w sklepie stacjonarnym na Pięknej w Warszawie.
cena : 30 zł




Wczoraj z Sandrą byłyśmy w pepco gdzie kupiłam ramkę na zdjęcie za 10 zł, ogólnie polecam Wam ten sklep ponieważ można tam znaleźć wiele fantastycznych rzeczy do domu za małe pieniążki :)


37 komentarzy:

  1. szmineczka cudowna! Bardzo do Ciebie pasuje ten kolorek :)
    Ja uwielbiam Pepco, większość rzeczy do domu mam z niego bo mają piękne rzeczy :)
    Co do zdjęć, to widać niesamowitą róznicę, sliczne teraz sa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post!
    Bardzo ładne te kokardki z H&M'u :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia mam pytanie odnosnie tych sztucznych rzęs z essence... są one jednorazowe? jakim klejem je przyklejasz? moglabys zrobic video krok po kroku? :)

    pozdrawiam, swietny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sztuczne rzęsy nie są jednorazowe,ja ich uzywam wiele razy,dbam o nie i służą mi :)
      klej jakiego uzywam to chyba najpopularniejszy klej duo :)

      postaram się nakrecic taki filmik :)

      Usuń
    2. jak o nie dbasz? jak sie w ogole je sciaga? bo ja nigdy nie przyklejlam sztucznych rzęs i nie mam o tym pojecia..

      Usuń
    3. jestem za :) sama kiedyś kupiła sztuczne rzęsy ale nie umiałam ich nakleić i wylądowały w koszu :(

      Usuń
  4. ile dałas za podklad?

    OdpowiedzUsuń
  5. nagraj cos dla nas Gosienka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo jestem ciekawa tego podkładu z catrice skoniczył mi się revlon i chętnie zamieniłabym na coś taniszego a równie dobrego, tak że czekam na recęzje , pozdrawiam Justifashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszalam, że to świetny zamiennik color stay z revlona:)

      Usuń
    2. Tylko jest rozświetlający a Ty chyba wolisz matowe wykończenia?

      Usuń
    3. czytałam dużo opnii i wiele osob mówi że dobrze kryje i nawet matuje.
      podklad nie musi byc dla mnie koniecznie matujący :)

      Usuń
  7. Ciekawa jestem tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisz koniecznie jak sprawdza się podkład, jestem mega ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
  9. uważaj an ten podkład mnie zapchał i wysypał !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że mi nic złego nie zrobi :(

      Usuń
    2. ja byłam mega zadowolona ale po pierwszym tygodniu tak mnie wysypało że masakraaaaaaaa ! uważaj kochana !

      Usuń
  10. Kupując ten peeling z ziaji musiałaś mieć jakiś dokument, ze jesteś kosmetyczką?

    OdpowiedzUsuń
  11. ziajapro niestety raczej nieweryfikuje kto kupuje ten kosmetyk... a ogolnie dostepny jest dosc latwo... nie tylko w specjalnych sklepach dla kosmetyczek/kosmetologow... dziwna polityka firmy ale mam wrazenie ze nazwa pro to tylko chwyt marketingowy. jak dla mnie one sa kiepskie abym miala na nich pracowac w salonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie siara pracowac na nich w salonie jednakże bardzo lubię niektóre kosmetyki z serii pro :)

      Usuń
    2. a u mnie w salonie używają lakierów po trzy złote :/ jeszcze wystawione na parapecie

      Usuń
  12. Mam ten podkład i świetnie się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  13. super , fajne sa takie haule :) szminka boska !!!

    http://bonjourmesdames.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Gosiu a czy mogłabyś zrobić jakiś post/filmik o ciekawych, przydatnych aplikacjach na telefon których może sama używasz bo niedawno zmieniłam telefon i jestem ciekawa a ginę w ilości w internecie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy :) Miałam podkład i fajnie się sprawdził :)
    Zapraszam do siebie http://troszke-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super te gumeczki do włosów :) Szkoda ze ja nie mam w okolicy Hebe :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu gdzie w Warszawie kupiłaś te woski?

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas w mieście nie ma ani hebe ani Ziaji wiec pewnie się obkupię jak będę w weekend w Warszawie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *