piątek, 4 października 2013

haul mieszany

Hej piękności :*

Dziś pokażę Wam kilka nowości w mojej szafie i kosmetyczce.
Byłam dziś z moją Hanusią  na bazarku na którym kupiłam kilka rzeczy :)

Idziecie na Fashion Weekend? 
Jeśli tak to do zoba <3
Śmiesznie się okazało, bo Kamil będzie tam pracował jako barman :)

rzęsy z Essence ok. 11 zł

pędzelek do podkładu z Hebe ok. 12zł 


 sweterek z bazarku



 sweterek z bazarku
czarne buty z bazarku za 30 zł więc żal było nie wziąć

 grube skarpetki, ryż jaśminowy <3 i korektor z synergen

 pasek z allegro :) który mam zamiar nosic do płaszcza :)



 wypełniacz do koka
 łańcuch z H&M %24 zł
 nowość z synergen korektor antybakteryjny ze środkiem na niedoskonałości
 chusteczki wilgotne

 tonik z synergen 

 pyszna herbata!
 glinki

 maseczka synergen




buziaki!

25 komentarzy:

  1. Super sweterek, mam ten sam pędzle Sense&Body, jednak używam go do rozcierania różu czy bronzera, jak dla mnie do podkładu zbyt mało zbity.

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana gdzie chodzisz w warszawie na bazarek??

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same buty i też z bazarku. U mnie były po 45 zł. Mama sobie też kupiła i jej się obcas zdarł już.
    Moje bardzo mi służą i zdecydowanie są moimi ulubionymi butami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tamtym roku też miałam takie buty :)
      mi się but rozkleił ale służyły mi :) warto za 30 zł :)

      Usuń
  4. ja już dawno nie byłam na zakupach , musze się wybrać ale to po wypłacie .

    OdpowiedzUsuń
  5. buty świetne - oddaj mi je he he he

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd glinki? gdzie kupić? Szukam takich!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, podasz aukcje z tym paskiem na allegro? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam z synergen tą samą maseczkę i żel taki 5w1 dla mojego Piotra i powiem Ci od razu abyś nigdy się nie nadziała na niego bo starsznie zapycha ! a co do maseczki to jeszcze nic nie wiem bo bedziemy dopiero robić .. pasek rewelacyjny ! no i musze się koniecznie skusić na tą herbatkę z mango jeśli ją polecasz .. Buziole <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  9. żądam tego sweterka... jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj udane i duże zakupy! a sweterek mam taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. duże i udane zakupy :D
    jak zawsze każda notka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podaj link do paska z allegro, prosze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/show_user.php?uid=26956383 :)

      Usuń
  13. Ja ostatnio zakochałam się w zielonej herbacie z różą :) Jest pyszna. Kupiłam ją w sklepie z herbatami. Ma całkiem inny smak niż te z marketów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak już pisałam na insta moje bazarki to zdzierstwo i chamstwo ;d zazdroszczę sweterków!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny ten sweterek z ćwiekami,wpadł mi w oko ;)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak sprawuje się ten pędzel do podkładu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *