wtorek, 8 października 2013

kocham pastele

Hej!

Ostatnio mamy dość ciepłe dni, taką prawdziwą polską, złotą jesień :)
Bardzo lubię taką pogodę jednakże mogłoby być cieplej i zima mogłaby nigdy nie przychodzić. 

Wiem, że nie każdy lubi takie kolory, ja bardzo dobrze czuję się w tych odcieniach. 
Nie lubię ciemnych, przytłaczających kolorów.. a w sklepach na sezon jesień/zima przeważają właśnie takie.. burgund, butelkowa zieleń, brązy, szarości.. ale kto co woli :)

kurtka zara / spodnie, torba, szalik h&m / buty f&f / sweter no name / zegarek allegro






 buziaki!
 



69 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam pastele, choć wcale nie tak dużo mam ciuszków w tych odcieniach :) ale nadrabiam ciągle niedobory :D
    pięknie wyglądasz, jak zawsze zresztą :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu spodobały mi się dwie rzeczy , szalik i kurtka , kocham takie polączenia. Cała stylizacja bombowa , raczej jak zawsze. ;) hehe

    bonjourmesdames.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no prześliczna stylizacja!
    spodnie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana :*

      co do spodni.. nie noszę ich często, nie jestem do nich przekonana.. :)

      Usuń
  4. Wyglądasz genialne! Buty są super, uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyobrażam sobie Ciebie w ciemnych kolorach. Przepięknie wyglądasz w takich pastelowych ciuszkach! Tak świeżo i kobieco :). Wszystko razem idealne pasuje <3.

    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja siebie barrrrdzo nie lubię w ciemnych ciuchach :)

      dziękuję za miłe słowa:*

      Usuń
  6. slicznie!!!
    pewnie setki razy slyszalas juz to pytanie, ale co masz na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, nie pamietam.. to chyba inglot ale w tej chwili nie mam nawet możliwości sprawdzić :(

      Usuń
  7. Tobie jest idealnie w pastelach :* a ten zestaw- genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, buty i sweterek urocze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny zestaw. ;) buty F&f dawno kupione? bardzo fajne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. widać to na każdym kroku jak uwielbiasz pastele :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorki ciuszków podobają mi się na tobie, same ciuszki też ale ja się w pastelach czuje na chorą, jakbym miała upaść i nie wstać, albo w ogóle się nie czuje :D jeśli już to tylko i wyłącznie jeden element jasny reszta ciemniejsza

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja ;)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestaw, uwielbiam takie kolory!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kurteczka, szalik, sweterek i ogólnie świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. do twarzy Ci w pastelach :) na mnie, jako ze jestem ciemnooką brunetką o jasnej cerze zdecydowanie lepiej wyglądają wlaśnie ciemniejsze kolory, typu bordo, ciemna zieleń, ciemny fiolet :) zależy w czym komu do twarzy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, że kazdemu pasuje co innego:)
      tez bym chciala dobrze sie czuc w czerni ale nooo nie widzę się w niej..

      Usuń
  16. extra!!! w wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty świetnie wygladasz w pastelach :) to sa Twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja! Ja tez uwielbiam jasne kolory:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ja również uwielbiam pastele:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. BIŻUTERIA BURSZTYNOWA , WŁASNE WYROBY , SPRZEDAŻ , POLECAM !!! :))

    http://ks-as-gs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. nie licząc szalika, wyglądasz bardzo wiosennie:) Do twarzy Ci w pastelach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaka pomadke masz na ustach? :)

    zakupoholiczka

    OdpowiedzUsuń
  24. ale z Ciebie skwarka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. , czemu skwarka? sloninka

      Usuń
  25. Też bardzo pastele są piękne!
    Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cześć!! cześć!! ja już od dłuższego czasu śledzę Twoje poczynania w necie ( tak po tajniacku;)) Dzisiaj postanowiłam wyjść z cienia! Lubię Twój styl i taką dziewczęcą świeżość, którą masz w sobie! no i fantastycznie wyglądasz w pastelach! pozdrawiam Cię! M.

    OdpowiedzUsuń
  27. dziwna masz twarz taka ulana chorujesz moze na tarczyce wiem ze przy nadczynnosci sie ma taka ulana bez rysów??

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna i cudowna w każdym calu. Masz racje co do ciemnych kolorów , przytłaczają ! A Tobie Gosiu w takich ślicznie i nie zmieniaj tego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *