czwartek, 10 października 2013

mini haul

Hej!

Cieszę się, że ostatnio udaje mi się codziennie coś naskrobać na blogu:)

Dziś mini haul. 

Będąc dziś na chwilę w H&Mie rzuciły mi się w oczy śliczne kokardki. 
Kupiłam obie ponieważ nie mogłam się zdecydować na kolor a były tanie (6,90 zł /szt.)
można je upiąć we włosy (np. w kok) lub użyć jako ozdoby ubrania :)




Bardzo posmakowała mi czerwona herbatka z rossmanna mango i jogurtem dlatego zdecydowałam się też na inną z tej serii - karmel ze śmietanką. 
Właśnie ją pije.. nic specjalnego. wolę mango:)

dodatkowo na poprawę humoru cukierki ice.


Gdy przyszłam do domu czekała na mnie miła paczka od L'biotica :)
dostałam maskę do włosów Biovax, którą od dawna chciałam przetestować i maseczkę do twarzy :)





Dajcie znać czy chcecie częściej takie mini haule. 
Osobiście wolę Wam pokazywać wszystko na bieżąco ponieważ w innym wypadku zapomnę i nie pokażę wszystkiego :)

buziaki!

32 komentarze:

  1. ooo, nie wiedziałam, że biovax ma produkty do twarzy. Jestem ciekawa jak się ta maska spisze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zdziwiona wejdź sobie na ich stronę jest tych produktów troszkę :)

      Usuń
  2. Nagrywaj więcej na YT Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z maski BioVax po dosyć długim użytkowaniu byłam zadowolona, choć nie było to "coś" czego od długiego czasu szukam do moich włosów, daj znać jak się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcemy, chcemy :)
    Kokardki śliczne! Można wpiąć do marynarki czy nawet sweterka :) Też bym nie widziała który kolorek wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie:) wszędzie je można wpiąć:)

      buź :*

      Usuń
  5. poza kupowaniem i "bywaniem" chyba nic nie robisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam pisać na blogu o swojej pracy ? ;o
      tak tak, pewnie lepiej wiesz :)

      Usuń
    2. chetnie poczytamy i o Twojej pracy :)

      Usuń
    3. też mnie ciekawi :)

      Usuń
    4. rozumiem Waszą ciekawość jednakże sądzę, że i tak wiecie o mnie dużo.
      niektórych kwestii nie chcę poruszać na blogu, mam nadzieję, że to zrozumiecie i uszanujecie.

      Usuń
    5. hahha ..nigdzie nie pracujesz :D i lepiej tego nie poruszac ...hahah

      Usuń
    6. ojojojojoj skąd ta Twoja pewność ?

      Usuń
    7. W zawodzie na pewno nie pracujesz. Patrząc na Twoje "fachowe" porady dotyczące pielęgnacji można tyle stwierdzić

      Usuń
    8. nie pracuję w zawodzie. to żadna tajemnica.

      Usuń
    9. achh te anonimy ;p
      wiedzą wszystko lepiej od Ciebie :)
      troche przykro, że ludzie nie mają własnego życia ...

      Usuń
  6. Na pewno wybiorę się po kokardki! Są genialne ! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. oba kolory świetne ale bardziej jasne preferuje ;)
    fajne takie posty.!
    http://bonjourmesdames.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu., gdzie teraz pracujesz, czy jako kosmetyczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jako kosmetyczka.
      i tak dla sprostowania jestem kosmetologiem a nie kosmetyczką :)

      Usuń
  9. dziękuje bardzo i przepraszam za "kosmetyczke"ii

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba wybiorę się do H&M po te kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa tej maseczki do włosów Biovax :)
    Zapraszam do siebie http://troszke-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie haule.
    Kokardki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Napisz proszę gdzie można za darmo dostać te produkty bo chętnie tak jak Ty je wypróbuje. Maseczki Biowax już od dawna używam, lecz tej złotej jeszcze nie miałam. Oo i do twarzy też fajnie. Z góry dziękuję za informację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będziesz zadowolona z maski do włosów Biovax! Od dawna ich używam i sprawdzają się świetnie :)
    Pozdrawiam i obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *