poniedziałek, 7 października 2013

mini relacja z Warsaw Fashion Weekend

Hej :)

Za Nami trzy dni Warsaw Fashion Weekendu, udało mi się być każdego dnia z czego bardzo się cieszę!
Jest mi bardzo miło, że mogłam uczestniczyć w takim wydarzeniu i że zostałam zaproszona. 
Poznałam wiele wspaniałych osób i obejrzałam wiele pokazów.
Jeśli chodzi o wystawców to było wiele ciekawych rzeczy jednakże ja po pierwsze nie wydaje tak dużych pieniędzy na ubrania (a niestety ceny niektórych ubrań czy dodatków przerażały) po drugie najpierw muszę zrobić miejsce w szafie żeby myśleć o czymś nowym. 

Bardzo bym chciała pojechać na Fashion Weeek Poland ponieważ jest to już impreza na wyższym poziomie. Może kiedyś się uda :)

Jeśli chodzi o pokazy to bardzo przypadł mi do gustu pokaz Riny Cossack.




















































różowy sweter no name / turkusowa spódnica PresKA.24.pl / torba h&m / sweter z ćwiekami no name / spódnica beżowa PresKA24.pl 




 

18 komentarzy:

  1. stoisko z muffinkowo-ciasteczkowymi bizuteryjnymi cudami chetnie sama bym odwiedziła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. co masz na poznokciach ze sie tak błyszcza?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dodatki;)
    możesz powiedzieć jak długo trzymają Ci się rzęsy?

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak od strony organizatorskiej wyglądał WFW? Sprawdź artykuł na http://inanyevent.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze :) super foteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny naszyjnik z rozmiarówek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło było poznać! Do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz w koczku z zapiętą grzywką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie zazdroszczę.... kochana a ta blondyneczka w koszuli w kratę... podałabyś jej adres do bloga?? chętnie go odwiedzę :) wyglądałaś uroczo... jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiecej fotek nie miałaś ???????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  11. coz za pomadke masz na ustach ? :)

    agataa

    OdpowiedzUsuń
  12. BIŻUTERIA BURSZTYNOWA , WŁASNE WYROBY , SPRZEDAŻ , POLECAM !!! :))

    http://ks-as-gs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *