piątek, 11 października 2013

test i recenzja dwóch produktów : tusz i cienie do brwi

Witajcie !

Dziś test i recenzja dwóch produktów : tuszu do rzęs z Oriflame Volume Build i cieni do brwi z Catrice

O zestawie do brwi już pisałam (klik) ale dużo z Was chciała zobaczyć zdjęcia jak to wygląda przed i po. Moje zdanie na temat tego produktu się nie zmieniło i cały czas go serdecznie polecam!

Jakiś czas temu moja kolekcja kosmetyków powiększyła się o tusz do rzęs z Oriflame.
Od lat jestem wierna marce Essence jeśli chodzi o produkty do rzęs, jednakże bardzo chętnie przetestowałam nowy tusz. 

Jestem miłośniczką długich i grubych rzęs i zdecydowanie moim idealnym tuszem jest I love extreme oczywiście z firmy Essence.

Tusz z Oriflame jest tuszem pogrubiającym. Ja zdecydowanie bardziej zauważyłam widocznie wydłużenie rzęs, z czego jestem bardzo zadowolona. 
Nie osypuje się i trzyma się cały dzień.
Jego cena (z KWC) to 21,90 zł / 8ml
efekty możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach :)

Dajcie znać czy chcecie takie recenzje kosmetyków :)



na powyższym kolażu możecie również zobaczyć jak wyglądają moje brwi bez i z cieniami z Catrice.

tak prezentuje się opakowanie tuszu i szczoteczka : 


cienie z Catrice 

po lewej - nic na rzęsach i brwiach
po prawej - tusz na rzęsach, na brwiach cienie Catrce






















dajcie znać jak podobają Wam się efekty tych kosmetyków!

buziaki! :*



48 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. nie lubie takich cienkich rozdzielonych :) no co kto lubi :)a nie sądzę, żeby były jakies mega sklejone

      Usuń
    2. są piękne, gdybym nie przeczytała, że to recenzja tuszu to pomyślałabym, że pokazujesz zdjęcia rzęs po zabiegu przedłużania ;) Boskie Gosia! Lajkuję :D

      Usuń
    3. piękne masz rzęsy! z początku też myślałam że przedłużane :)

      Usuń
  2. Oba produkty robią wrażenie! Też lubię mocno wytuszowane i wydłużone rzęsy, ale nie lubię, kiedy na końcach robią się takie kuleczki. Ale wydaje mi się, że to kwestia dokładnego wytuszowania po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się tak wydaje, wystarczy je lepiej rozczesać i nie będzie tych kulek na końcach, to tylko nadmiar produktu :)

      Usuń
    2. Otóż to! :)
      Zapomniałam spytać, czy podkręcałaś je wcześniej zalotką, czy to efekt samego tuszu?

      Usuń
  3. A gdzie można kupić paletke catrice???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam gdzie są szafy catrice czyli drogerie natura i hebe oraz online :)

      Usuń
  4. też mam ten tusz i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :) ja nie stałam się jego miłośniczką mimo to nie jest to zły tusz :)

      Usuń
  5. A moje pytanie brzmi - używałaś/używasz jakiejś odżywki do rzęs? Revitalash albo coś? No masz tak kozackie te rzęsiska, że rozrywasz mi serce :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam revitalash natomiast jeszcze jej nie uzywalam regularnie :)

      Usuń
  6. Gosiu przepraszam, ale dla mnie ten tusz to żadna rewelacja...

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz pięknie, długie rzęsy! Używałaś coś na ich porost?
    Korzystając z okazji, zapraszam Cię na rozdanie: http://marharitta.blogspot.com/2013/10/swietujemy-urodziny-rozdanie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posiadam revitalash, natomiast jeszcze nie używałam go regularnie :)

      Usuń
  8. brzydka jesteś bez make-up

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa gdzie Gosia jest brzydka bez makijażu, jak się nie znasz to nie oceniaj ;) Jest śliczną dziewczyna w makijażu i jak i bez, także Gosiu nie przejmuj się absolutnie :* Wiele dziewczyn chciałoby wyglądać jak ty i ja też się do nich zaliczam ;) Buziaki <3

      Usuń
    2. Ciekawe na jakiej podstawie Anonim tak stwierdził:P Pewnie wywnioskował to ze zdjęcia oczu i brwi:P

      Usuń
    3. Na zdjęciu widać tylko oko ale cała "bez make up" jesteś brzydka :D śmieszą mnie takie komentarze :D ten anonim widocznie widzi więcej niż jest na zdjęciu.... Boże, co ludzie mają w głowach ?

      Rozalia z Jerozolimskich :)

      Usuń
    4. Może sobie domalował :D Haha :D

      Usuń
    5. dlatego tak się packa, wie ze bez make up to straszy :))))

      Usuń
  9. super tusz . nawet nie skleja tak bardzo rzęs, ale z drugiej strony takie porozdzielane brzydko by wyglądały ! :( :P
    ____________________________________________________
    http://bonjourmesdames.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. trochę przesadziłaś z ilością tych zdjęć... podoba mi się efekt podkreślonych brwi, ale tusz chyba nieco skleja rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  12. łaaał efekt niesamowity a rzęs zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dałoby radę powiększyć trochę czcionki? :( Męczą mi się oczy jak czytam Twoje posty, a bloga bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny efekt dają oba kosmetyki. Ja ze swojej strony do brwi mogę polecić kredki Rimmel te ze szczoteczką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wiesz może w jakim sklepie internetowym można dostać fajne akcesoria na zimę? :) czapki, szaliki itp..

    OdpowiedzUsuń
  16. Gonia, podobają Ci się te kozaki? :) http://ccc.eu/pl/woman/catalog/cat-3027/317883

    OdpowiedzUsuń
  17. mam wrazenie ze ten tusz strasznie posklejał ci rzesy co powoduje ze wygladaja bardzo nienaturalnie oraz mało estetycznie - wydaje mi ze sie powinnas unikc przesadnego podkreslania rzes - rzesy lekko pomalowane pasowalby zdecydowanie do twojej urody.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się,że jest Pani z tuszu zadowolona ;)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Lider Klubu Oriflame
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. ja uzywam tuszu bourois i nie zdradze go na zaden inny ;), choci zcesto testuje nowe to i tak wracam do niego :). Tego tuszu o ktorym piszesz ani cieni nie znam

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wiedziałam, że Oriflame ma takie dobre tusze! muszę znaleźć konsultantkę i zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. z wykształcenia jesteś kosmetologiem? Pracujesz w swoim zawodzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Gosiu!
    Trafiłam na twojego bloga przez przypadek ale bardzo przypadł mi do gustu. Masz super pomysły na swoje stylizację. Podoba mi sie twój styl i jest troszkę zblizony do mojego. No może nie mam tyle ciuchów co ty. Mam do Ciebie pytanie. Wybieram się na sylwestra do jakiejś restauracji. Zakładam czarną krótka sukienkę z materiału w cekiny. I jak zawsze wiem jakie buty pasują tak teraz mam dylemat. Jak możesz to doradź mi czy mogą to być złote szpilki błyszczące (pewnie cekinami)? MIŁEGO DNIA!
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *