środa, 30 października 2013

ulubieńcy października

Witajcie!

Dziś nietypowo, nie mam dla Was zdjęć ulubionych kosmetyków, nagrałam filmik z ulubieńcami października.

Mam nadzieje, że miło przyjmiecie ten filmik, potrzebuję trochę czasu żeby dojść do wprawy w mówieniu do aparatu. Muszę jeszcze poćwiczyć :)






w filmiku pokazałam:
- sztuczne rzęsy essence (natura,hebe, superpharm, ok. 12 zł)
- klej duo
- korektor synergen atybakteryjny (rossmann,ok. 6zł)
- glinka zielona (zielarnia ok.5 zł)
- peeling z mikrogranulkami bardzo mocny ziaja pro (25zł)
- płyn micelarny tołpa (rossmann,hebe około 25 zł)
- płyn do mycia twarzy synergen (rossmann,około 7zł)
- flormar lakier do paznokci n008
- szminka kryolan lc123 (30 zł)
- oriflame my red

26 komentarzy:

  1. oglądałam, boski filmik Ty jesteś mega fajna osóbką! :) ;*;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery z flormar, posiadam dwa typowo jesienne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. filmik bardzo pozytywny ;3 ja używam glinki :)

    http://bonjourmesdames.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super!

    -----------------------------------------------------------
    http://www.facebook.com/secretoutletPL

    OdpowiedzUsuń
  5. Korektor używam i jestem z niego bardzo zadowolona!
    Szminka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny film, dobrze, że znowu jesteś;)!

    Zapraszam do siebie, na nowo powstałego bloga: fantazjamodyiurody.blogspot.com

    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej! Jaki podkład masz na twarzy? pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. masz tak dużo w pokoju że aż miejsca brak , trochę nie fajnie to wygląda jak magazyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba magazynu nie widziałaś/łeś hahaha

      Usuń
    2. dla mnie magazyn , nigdy bym nie dopuściła do takiego nie ładu, może u ciebie jest tak samo w pokoju więc cię to nie rusza. szok

      Usuń
  9. nareszcie wróciłaś na YT! częściej takie filmiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super filmik! Czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podoba Twoj kolor wlosow, czym przyciemnialas po ombre? Piekny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. skąd te słuchawki : http://instagram.com/p/dhI1S0Qgt8/ ??? :)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny filmik :))) zrób room tour :D

    OdpowiedzUsuń
  14. a gdzie kupic klej duo? super filimik!

    OdpowiedzUsuń
  15. za duzo yyyaaa yyy...yyyy.yyyyy.... prosta z ciebie osoba... dziwnie mówisz nie umiesz tworzc sensownych zdań... mówisz jakbys miała wade mowy ... i nie miała pojęcia o kosmetologiii...masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówię tak jak mi się podoba :)
      oglądanie nie jest obowiązkowe.
      i nie mam wady wymowy

      Usuń
  16. mówi nosowo ma krzywy nos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż mi Ciebie żal..
      nie mówię przez nos i nie mam krzywego nosa ;)

      Usuń
    2. mówisz dziwnie przez nos

      Usuń
    3. nie przez nos tylko jakby gluty miała w gardle i mini problem z wymawianiem litery r

      Usuń
  17. moze mysli ze jej sie uda do tv dostac ehhehehehhe... oj nie nie nie nie ma nic sensownego do powiedzenia i nie zna sie na niczym tzw bog o niczym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktoś Ci płaci żeby tu wchodzić i nabijać mi wejścia ;)?

      hahaha bardzo śmieszne z tą telewizją ;)

      Usuń
  18. zmien to zdj czarno białe bo wygladasz jak john lennon ... ale poważnie !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *