sobota, 5 października 2013

warsaw fashion weekend

Hej.

Za nami pierwszy dzień Warsaw Fashion Weekendu. 
Było bardzo fajnie, wiele ciekawych ciuchów/dodatków do kupienia jednakże pojechałam tam z zamiarem, że nie chcę nic kupić, nic mi nie potrzebne no i udało się :) ale wiele się jeszcze może zmienić przez kolejne dwa dni :)
Na fashion wybrałam się z moją koleżanką z (byłych już) studiów i umilałyśmy czas mojemu barmanowi.

Jeśli chodzi o pokazy mody to podsumuje je w jakiejś oddzielnej notce.


dzisiejszy strój 

 spódnica PresKA, sweterek bazarek, kurtka sheinside.com, buty bazarek, torba, misiek i naszyjnik h&m, rajstopy gatta

 rzęsy oczywiście przyklejane (essence, dostałam dziś dzięki nim milion komplementów)
















 


 buziaki ; *

35 komentarzy:

  1. Śliczny kołnierz:)
    Bardzo ładny efekt z rzęsami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Co to za pomadka? Pozdrawiam, T.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie wyglądasz w prostych włosach

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie
    super spódniczka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Twój styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ło Matko!!!! Rzęsy i oczy rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzęsy świetne, ale wyglądasz trochę jak stara-maleńka, zbyt wiele kosmetyków. Włosy masz w kiepskim stanie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu proszę powiedz co masz na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś! :)
    Super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygladałas :) bardzo fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie!

    P.S Zmieniłam adres bloga ;) http://magdalaperle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. hej fajnie wyglądałaś!:)

    pozdrawiam i życzę udanych łowów jutro;p

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. jakiego podkładu uzywasz ? Poleciłabyś jakiś dobry i tani który by zakrył zaczerwienienia ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uzywam rimmel match perfection ale nie mam żadnego dobrego kryjącego zaczewienienia..

      Usuń
  14. Za dużo ćwieków na kurtce. Poza tym nie wypada aż tak się chwalić ukończonymi studiami, ponieważ w dzisiejszych czasach nie jest to wielki wyczyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chwale się studiami... :>

      również uważam,że studia to żaden wyczyn..

      Usuń
    2. a co to za studia ?? studia to medycyna farmacja.. prawo...a te ?? dajcie spokoj takim studiom !!

      Usuń
    3. hahaha a inne studia niż prawo czy medycyna to nie studia ?!

      błagam..

      Usuń
    4. Jak się ktoś już nie ma czego przyczepić to tak szuka. "Studia to medycyna, farmacja, prawo.." WTF?! Bez komentarza. Znam ludzi którzy po "niszowych" kierunkach radzą sobie w życiu bardzo dobrze, natomiast znam też dużo ludzi którzy po wspomnianej farmacji czy prawie nie mają co ze sobą począć.. Nie po studiach ocenia się człowieka.
      Justyna.

      Usuń
  15. świetnie :) futerko jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle 100 zdjęć, dzióbek i stylizacja rodem z targu. TANDETA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba liczyć nie umiesz:)
      jak zwykle.. czyli często tu wchodzisz. tylko po co :)?

      aaa tandeeta :)

      Usuń
  17. jak przekupa z targu, nawalone nakichane..to wcale nie jest ladne i eleganckie...nie masz gustu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałam, że tylko mi się nie podoba

      Usuń
  18. pierwsze zdjęcie to totalna tragedia...głupia gęś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię Twojego bloga i przeważnie podobają mi się Twoje stylizacje, lecz w tym przypadku trochę za dużo tu wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu, jesteś piękna, masz osobowość, masz swój styl, potrafisz idealnie łączyć ubrania, bardzo podoba mi się ta stylizacja, uważam że wszystko jest idealnie dobrane, nie widzę tu żadnej przesady. Bardzo lubię takie stylizacje, bo nie ma tu nudy. Pozdrawiam Cię serdecznie:) Justyna.

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądałaś olśniewająco ;))))

    OdpowiedzUsuń
  22. BIŻUTERIA BURSZTYNOWA , WŁASNE WYROBY , SPRZEDAŻ , POLECAM !!! :))

    http://ks-as-gs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *