wtorek, 26 listopada 2013

-40% na kolorówkę w Rossmannie

Hej!

W związku z promocją -40% na kolorówkę w Rossmannie w tym roku Mikołaj - Kamiś przyszedł do mnie troszkę wcześniej :) Wiele kosmetyków mi się pokończyło więc zaczęłam ich już używać, nie mogłam wytrzymać do 6 grudnia :) 

Promocja trwa do 28.11.2013 więc mam nadzieję, że jak jeszcze nie skorzystałyście z tej oferty to jeszcze się na coś skusicie, bo to duża oszczędność :)

Kosmetyków już używam od piątku i muszę Wam powiedzieć, że jestem z nich bardzo zadowolona, bo mimo, że niektórych nigdy nie miałam, nie trafiłam na żadnego bubla (po pierwszych użyciach tak stwierdzam)

puder Rimmel Match Perfection
Wybrałam go ponieważ chciałam spróbować czegoś nowego, bardzo lubię podkład z tej serii dlatego też mam nadzieje, że puder mi podpasuje i nie zrobi krzywdy ;)
Jak na razie sprawdza się dobrze i ma bardzo fajne opakowanie z lusterkiem.



















Róż Wibo 

różu ostatnio używałam hmmm z 4 lata temu(?)
Jako, że mam dużą buzię, konturowałam ją bronzerem a różu unikałam jak ognia, przełamałam się jednak i jestem zadowolona z efektu rumieńców na moich policzkach. Oczywiście z bronzera nie zrezygnowałam:)




















korektor L'Oreal true match 
Jestem zachwycona! świetnie kryje,używam go pod oczy i na niedoskonałości cery i sprawdza się świetnie. Ma genialny kolor i mega krycie!



















tusz do rzęs Wibo Extreme volume lashes
używałam go kiedyś i z tego co pamiętam bardzo lubiłam, teraz muszę poczekać aż troszkę zgęstnieje ponieważ jest zbyt mokry
















tusz do rzęs Miss Sporty Fabulous lash

















eyeliner Wibo
mój ulubieniec :)
 



Soraya Peeling morelowy
ulubiony drogeryjny peeeling!
świetny zdzierak
























Tonik Synergen
świetny do oczyszczania cery aczkolwiek mocno alkoholowy


































 


a tu już zakup z SuperPharm z promocji -40% na odżywianie włosów.
Dużo słyszałam dobrego o serii z Garnier goodbye damage dlatego skusiłam się na maskę.
kosztowała 11 zł :)









54 komentarze:

  1. poszalałaś ja nic nie kupiłam :) jedynie szminke z essens ale nie była na 40% wiec normalna cena

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zakupy oo ja mam peeling z soraya ale widze ze opakowanie zmieili ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zakupy :) Muszę kiedyś spróbować tego peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten tusz z miss sporty jest bardzo fajny :) też zastanawiam się nad kupnem tego różowego z wibo.. myślisz,że na krótkich rzęsach fajnie się sprawdzi?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, ja mam dosc dlugie rzesy więc nie potrafię Ci pomoc:(

      Usuń
  5. Używam różu z Vibo ale nr. 1 :) Jest świetny. Tusz do rzęs Miss Sporty choć dobry zmieniłam na Lovely żółty, mogę polecić :):) jedynie 9 zł, a efekt jak wszyscy sobie chwalą moje rzęsy tak jest do teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie pracujesz, że tyle pieniędzy wydajesz na kosmetyki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest dużo pieniędzy na taką ilość kosmetyków!? żartujesz tak? ludzie na głupi lakier do paznokci potrafią nie tyle wydac!

      Usuń
    2. no ja na pewno na takie pierdoły nie wydała bym 85 zł ;]

      Usuń
    3. też sądzę, że to nie jest duża ilość pieniędzy jak na tyle kosmetyków.
      ludzie kupują podkłady za 200 zł albo cienie za 100.. dla mnie to jest kupa kasy.

      Usuń
    4. ale można znaleść tańsze podkłady które też sie dobrze sprawdzą. a tak wg to gdzie pracujesz?

      Usuń
    5. ja czytam coś takiego, to szczęka mi opada.... każdy kupuje to, co mu się podoba.... wolisz tańsze, ko kupuj tańsze.... a najlepiej się obkup u ruskich na rynku.

      Usuń
  7. Fajne zakupy. :) Jestem ciekawa peelingu Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzywam go od 7 lat i zawsze do niego wracam ;)

      Usuń
  8. Też bardzo lubie ten korektor z Loreala, mam go prawie rok i zostala mi prawie polowa przy codziennym uzywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wydalam 200 zl hehe przesadzilam chyba troche, ale jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaszalałaś :) ale swietne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupu. Bardzo lubię ten tusz z wibo, też zawsze czekam aż trochę zgęstnieje, potem efekt jest rewelacyjny,

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nic sobie nie kupiłam na -40% :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy :) Wiecie może czy promocja w ross obejmuje również produkty synergen i eveline ( te do makijażu)? Z góry dzięki za odp :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez kupiłam ostatnio ten peeling morelowy firmy Soraya - jest on po prostu rewelacyjny! Peeling jest gesty, dobrze sie rozprowadza, nie przecieka przez palce. Peeling bardzo dobrze złuszcza skore, nie podrażniając jej przy tym. Po użyciu buzia jest dobrze oczyszczona, gladka - po prostu niesamowity efekt :) szczególnie przy regularnym stosowaniu! polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również tak uwazam;)
      skóra jest gładka i taka rozświetlona ;)

      Usuń
  15. świetne nowości.... ale jeśli chodzi o puder rimmel match perfection to ja rzuciłam go w kąt.... kupiłam go jakiś czas temu, wydawał mi się ciekawy, ale moja euforia nie trwała długo... strasznie szybko ciemnieje na twarzy :/ już go nigdy nie kupię. Ja z promocji już skorzystałam i polecam np. nowy podkład rimmel stay match :) bo jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no widzisz, mi na razie puder podpasował :)
      poczytam więcej o tym podkladzie co mówisz i może kupię ;)

      Usuń
  16. świetne zakupy!
    też byłam w rossmannie ;)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też cenię sobie bardzo serię match perfection myślałam że zamienię ten zestaw na true match loreala ale ten podkład w ogóle mi nie leży i eyeliner to mój kosmetyk nr 1 od dobrych 8 lat i mam nadzieję że nie przestaną go nigdy produkować ! a w dodatku tani jak barszcz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupki:) ja niestety nic nie kupiłam, ale planuję zrobić wielkie zakupy podczas majowej promocji -40% :) póki co, kończę to co mam:)

    Zapraszam do siebie: http://fantazjamodyiurody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kupowac w rossmanie i także skorzystałam z tej promocji :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  20. A można wiedzieć czy aktualnie pracujesz czy sie uczysz? Bardzo lubie tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kupiłam pomadkę i podkład z Eveline :) Używałam kiedyś tego tuszu z Wibo i nie sprawdził mi się. Potwornie się osypywał. Nie wiem, dlaczego, być może trafiłam na przeterminowany egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A jakiego bronzera używasz?

    OdpowiedzUsuń
  23. poprawienie urody kosztuje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie potraficie być zawistni :( fajna dziewczyna

      Usuń
    2. Ależ Ci anonimku musiało ulżyć, pewnie tam rączki przed komputerem zacierasz :) Żal, skąd w ludziach tyle zawiści.

      Usuń
  24. Róż ma śliczny kolor :) A peelingu morelowego używałam i sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja kupiłam tylko tusz z Lovely i jestem z siebie niesamowicie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mikołajkowa promocja, która pozwala nam raz doładować telefon za darmo :). Nie dajcie się oszustom! http://tojest.co.pl/s/doladuj-swoj-telefon

    OdpowiedzUsuń
  27. korektor z Loreala jest świetny :) też zrobiłam spore zapasy na tej promocji ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, właśnie widziałam Twojego narzeczonego w PnŚ ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Również uwielbiam podkład MAtch Perfection, jest cudny :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zakupy- ja rowniez mam ten peeling Soraya i jestem z niego bardzo zadowolona! Peeling ma przepiękny zapach i gęstą konsystencje, dzięki czemu nie przecieka przez palce a super sie na buzi rozprowadza no i bardzo skutecznie działa. Po użyciu twarz jest oczyszczona, wygładzona, przyjemna w dotyku. Peeling jest mocny, ale mimo tego nie podrażnia nawet mojej wrażliwiej skory- moim zdaniem super kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja uważam, że tusz do rzęs Miss Sporty Fabulous lash jest beznadziejny, no chyba że trafiłam na stary wysuszony, tak czy siak dyszka zmarnowana. Następnym razem wypróbuję tez w Wibo, Gonia możesz polecić jeszcze jakiś tusz (ten I love extreme też już próbowałam bez rewelacji)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *